21/02/2017
Bàrbara Terrassa em va ensenyar a espavilar-me, a fer bondat, a desobeir, a saber respondre
12/02/2017
Les coses només es poden explicar de manera indirecta, amagant, és a dir, jugant
22/01/2017
Que els llibres són pulmons, com la música, que la poesia existeix fora dels llibres
15/01/2017
Gràcies, Manolo, de tot cor, per encomanar-me la coixesa de les lletres
15/01/2017
Un mestre no es pot limitar a transmetre coneixements, ha de despertar amors i entusiasmes
03/01/2017
La professora, que no era lletja i no parlava tan bé, no ens va transmetre amor per la literatura
27/12/2016
I els boscos no eren pas llunyans, del país dels misteris
01/12/2016
Llegir et fa discernir, et fa pensar, et construeix
21/11/2016
En l’era de la superespecialització no hi haurà lloc per a res que no comporti un benefici directe
10/11/2016
Es tracta de fer veure als alumnes que la poesia pot parlar de coses que els interessen
10/11/2016
L’ensenyament de la literatura és basic per acabar-te de fer persona
08/11/2016
La literatura, la bona literatura, és molt més que un apèndix de les classes de llengua
03/11/2016
Què preferiríem si només poguéssim fer una cosa i haguéssim de triar, llegir o escriure?
03/11/2016
El va defensar aferrissadament, fins a tal punt que se’m va concedir el primer premi
24/10/2016
Aquells grans educadors em van mostrar múltiples camins i estratègies d’una llibertat sense límits
24/10/2016
Els meus mestres no pretenien entretenir-nos ni divertir-nos, sinó interessar-nos
13/10/2016
No ho puc dir sense mentir, perquè jo vaig tenir una professora amb aquests superpoders
04/10/2016
Però tots ells em van fer sentir que la literatura era alguna cosa més
28/09/2016
M’embadalia que em fessin conèixer un món que mai no s’acabava, de tan inabastable
24/09/2016
Què feia que els alumnes ens embadalíssim amb allò que explicava?
Pàgina 1 de 2