Espot

El pèl existeix

Un anunci reivindica la naturalitat dels cossos, depilats o no

| 09/07/2018 a les 16:46h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, Billie, depilació, feminisme, espot
Durant els darrers 100 anys, les marques de maquinetes d'afaitar i d'altres sistemes de depilació han volgut fer-nos pensar que el pèl corporal no existeix, que no creix naturalment, fent anuncis en què les maquinetes llisquen sobre cames suaus i sense pèl. Una mica estrany, no?

Billie, una marca de maquinetes d'afaitar, ha iniciat el projecte Body Hair perquè el pèl de les dones sigui visible, inclús quan afaitar-lo sigui l'opció triada.


[Pèls. Tothom en té, i les dones, també. El món pretén fer veure que no existeixen. Però sí, ho hem comprovat. Així que si per alguna raó alguna vegada vols afaitar-te'ls, serem aquí.]

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
01/01/1970
El cicle de concerts «Els vespres de la UB» torna als jardins de la Universitat de Barcelona
Imatge il·lustrativa
01/01/1970
La ciutat acull durant tres dies la «Festa de la Poesia»
Imatge il·lustrativa
01/01/1970
El Museu de la Vida Rural acull l'acte de presentació del llibre de Manel Martínez
Imatge il·lustrativa
01/01/1970
Grups de Catalunya, Irlanda i Euskadi participaran al festival de Calaf
Imatge il·lustrativa
01/01/1970
El Ballet du Capitol de Toulouse porta «Giselle» al Festival Castell de Peralada
Imatge il·lustrativa
01/01/1970
«Una gossa en un descampat» de Clàudia Cedó recrea un viatge pel dol i per l'amor
Imatge il·lustrativa
01/01/1970
Així ballaven Fred Astaire i Ginger Rogers
Imatge il·lustrativa
01/01/1970
La presència femenina a la indústria cinematogràfica ronda només el 17%