Educació

Confio en tu

Una mestra escriu un missatge a la taula de cada alumne per animar-los a fer l'examen

Jaume Cela: «Els mestres hem de fer bones persones»

| 11/05/2016 a les 10:14h
Especial: Galeria
Arxivat a: Finestres, educació, nens, escola, Chandi Langford
Arriben a classe, avui tenen examen. Els nervis hi són. A la taula, el lloc que s'omplirà de preguntes que els posaran a prova, hi trobaran una sorpresa, un detall. Chandi Langford, mestra dels alumnes de cinquè de primària d'una escola de Nova Jersey, ha agafat un retolador esborrable i ha escrit un missatge per a cada nen. Personalitzat, perquè cadascun té unes necessitats i unes potencialitats diferents. A través d'aquest petit –i gran– impuls ensenya, amb tendresa i originalitat, la funció principal d'un mestre: transmetre confiança. Saber escriure "endavant", perquè els menuts llegeixin "estic al teu costat" i aprenguin a creure en ells mateixos.

Kwydir, aprendre és el teu superpoder! Recorda, no deixis mai d’intentar-ho ni d’exercitar la teva ment!

Foto: Woodbury City Public Schools


Lis, recorda que no hi ascensor per a l’èxit, has de pujar les escales! Ho tens a tocar!

Woodbury City Public Schools


Yovani, No et dic que serà fàcil, però valdrà la pena! Fes-ho el millor possible!

Foto: Woodbury City Public Schools


Ish, sé que és la primera vegada que fas l'examen. Posa-hi el millor de tu, i fes treballar el cap!

Foto: Woodbury City Public Schools

COMENTARIS

Felicitacions a una gran mestre.
Pontxe, 11/05/2016 a les 14:39
+29
-0
Això és el que farà triomfar als alumnes. La motivaciö ès molt important, el que fa sequir endavant i treure el millor d'un mateix.
hmmm
Anònim, 11/05/2016 a les 19:57
+6
-4
molt bé... i per què els signa amb una id. de twitter?
MAGNÍFIC
Anònim, 11/05/2016 a les 20:38
+7
-0
Em sembla una idea genial!! Un missatge ferm, motivador i a la vegada alegre. Això es creure en la feina que un fa.
La profe ideal.
Anònim, 11/05/2016 a les 20:42
+4
-0
Una gran professora, fara uns bons estudiants. Profe
Nota a cada alumne
Ángels, 11/05/2016 a les 23:53
+3
-0
ÉS UNA MAGNIFICA IDEA PER MOTIVAR A CADA ALUMNA SEGONS LES SEVES NECESSITATS.
ser mestre, respecte i estimació
Antaviana, 12/05/2016 a les 00:03
+16
-1
Ser mestre hauria de ser una de les professions més reconegudes i ben valorades. Tot professor hauria de fer treball personal abans de començar a exercir i no deixar-ho mai més. Un nen ha de ser vist, respectat i estimat . Educar i acompanyar en el creixement és una tarea llarga i difícil i sovint està considerada tot lo contrari. Amb els nens no s'hi val tot.
L'etapa de la infantessa és una etapa crucial a la vida de qualsevol persona. Si no posem bé els fonaments, si no ajudem a facilitar la construcció del Self, el desenvolupament psicoafectiu es veurà afectat. La meva enhorabona a aquests mestre per la seva iniciativa.
a seguir
Anònim, 12/05/2016 a les 07:24
+3
-0
Aixi tot aniria millor
Efecte Pigmalió
Ana Ortega, 12/05/2016 a les 09:47
+8
-2
Emocionant com unes senzilles paraules poden aportar tant a un alumne. Segurament tots ells van donar el millor de si mateixos. Un veritable exemple pel sector docent...
HUMANIDAD
Anònim, 12/05/2016 a les 11:02
+2
-1
Es urgente derribar la barrera q separa a los humanos-alumnos de los humanos- profesores. Todos vamos en el
mismo barco navegando hacia el mismo horizonte: aprender a convertirnos en las mejores personas q podemos llegar a ser
L'esforç te la seva recompensa.
Anònim, 12/05/2016 a les 12:27
+3
-1
Ho tens a prop, hi arrivaras.
L'OBJECTIU PRINCIPAL dels mestres!
Anònim, 12/05/2016 a les 16:14
+6
-1
Soc mestra d'EI i EP d'una escola pública, a prop d Bcn. Son molts els objectius i obligacions q tenim, vers als/les nostres alumnes però amb aquest fet, aquesta companya ens ha deixat ben clar l'Objectiu principal q tots/es hem d'aconseguir:
-ACOMPANYAR a cada un/a dels/de les nostres alumnes al llarg del seu aprenentatge: encoratjant, animant i fent-los costant, davant tota situació d'aprenentatge.
La millor professió!!
Estimar una d las profesiones mes humanas .
Anna balleste, 13/05/2016 a les 13:42
+1
-0
Fer el contrari és trair els nostres joves i a nosaltres!!!.
Aixó és una Profesora !!!!!
Anònim, 13/05/2016 a les 17:26
+3
-1
A veure si hi han que aprenen....
Una mestra que trasmet confiança!!!magnífica tu
Anònim, 13/05/2016 a les 22:05
+2
-0
Magnífica manera d'ensenyar!!Enhorabona a la mestra, per aportar el seu granet d'arena ,a poc a poc!!!!
Quan la imatge s'agafa de la mà de les paraules
Mode, 18/05/2016 a les 15:28
+2
-0
Una escola propera comença amb un professor que coneix a l'alumne. Els ànims dels pares i dels professors haurà servit per enfortir les noves generacions. Us imagineu les cares d'aquests nens quan hagin entrat a la classe? És inevitable que se'ns escapi un somriure.
Excel.lent, magnific
Anònim, 28/05/2016 a les 13:52
+1
-1
Totalment d'acord