Els nens i les dones objecte

Un vídeo convida a reflexionar sobre com veuen els infants les campanyes publicitàries

Tal com sóc

| 22/06/2016 a les 08:42h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, vídeo
«M'agradaria poder veure'n cara i el cos, així a la gent no els agradaria només pels pits». Això és el que els nens veuen cada dia quan passegen pel carrer: cartells amb dones despullades, anuncis amb cossos que s'allunyen de la realitat i que els relacionen amb el plaer més frívol. La campanya WomenNotObjects mostra què pensen els infants del tractament que es fa de les dones a moltes campanyes publicitàries.



«Em fa sentir una mica incòmode»

«M'agradaria poder veure'n seva cara i el cos, així a la gent no els agradaria només pels pits»

«No em fa sentir bé amb el meu cos»

«No crec que sigui adequat ensenyar la dona així perquè és privat»

«No és un model a seguir per a mi»

«Per què hi ha gent que promou això?»
 
 

Contingut relacionat

09/05/2016

COMENTARIS

Tota la societat hi participa
MARTA1876, 13/07/2016 a les 16:25
+1
-0
Només cal veure com vesteixen les noies i com ho fan els nois. Qui està sotmès a més pressió? Mireu un partit de voleiplatja o l'entrada d'un institut!

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
01/01/1970
Un projecte impulsat per joves vol estripar els prejudicis que s'associen al barri
01/01/1970
El DeltaChamber Music Festival homenatja la música de cambra
01/01/1970
El Festival de Sitges celebra mig segle de vida amb una exposició
01/01/1970
El CCCB impulsa un cicle de cinema a la fresca per trencar estereotips de gènere
01/01/1970
«Si un gat negre es creua en el teu camí, vol dir que l'animal va cap a algun lloc»
01/01/1970
Un anunci sobre el futur possible d'una nena que comença l'escola
01/01/1970
Una animació ens convida a avançar per la vida malgrat tots els malgrats
01/01/1970
Oriol Broggi dirigeix una versió de «Bodas de sangre» de Lorca amb un cavall a l'escenari