Evasions

Bressol de tots els blaus

El vostre petó a la boca arribarà tal volta cap al final de la primavera

| 11/04/2017 a les 16:13h
Especial: Evasions
Arxivat a: Cambres pròpies, Evasions
Imatge il·lustrativa
Eva Armisén
Cada any us comenceu a estimar amb timidesa, com si no us coneguéssiu. Com si no haguéssiu fet l'amor tantes vegades.
 
Has baixat a la platja amb bufanda, jersei, vestit i xancletes. Les cames a l'aire. Veus de lluny una dona valenta que es capbussa sencera, surt de l'aigua com si res –no sembla que tremoli– i s'estira a la tovallola. No haver agafat el banyador et permetrà allargar els preliminars, el jo també t'estimo però anem a poc a poc.
 
Potser el millor de la seducció és el moment en què les mans ja es toquen i els llavis encara no gosen. El vostre petó a la boca arribarà tal volta cap al final de la primavera. Avui és nou d'abril, camines descalça a trenc d'onada i dones gràcies als déus perquè el teu mar continua al lloc de sempre, tan blau com sempre. T'ha esperat amb lleialtat durant el fred i sap que aviat tornaràs a ser seva, tota tu en pell i ànima.
 
Que el temps és curt i passa com una estranya dansa, però el teu amic el mar no es cansa mai d'estimar-te.
 
Eva Piquer

COMENTARIS

Gràcies
Anònim, 11/04/2017 a les 22:33
+1
-0
Es precioso!!! Has descrit els meus sentiments. Gràcies
T ESTIMO
Stv, 12/04/2017 a les 00:30
+1
-0
Sencillament... M ENCANTA!!!
Precios!!
Anònim, 12/04/2017 a les 01:05
+1
-0
M'atreviria a dir que són les paraules més boniques que e escoltat amb tot l'any.
El Mar estimat...
Imma Vila, 12/04/2017 a les 16:02
+15
-0
Escrius tan bonic Eva... no se que faria sense el Mar o la Mar...sempre m.ha inspirat molt.
Et deixo un poema que vaig escriure quan va morir el meu fill Ignasi..m

"Es tan conscient el Mar de la meva Tristesa, que m'envia la seva canço per consolar-me, i el Blanc de L'Escuma per parlar-me de la Puresa dels teus ulls Blaus...pero jo, se molt be que ets tu qui canta, ets tu qui vol fer-me veure la Llum del teu embolcall...
Pero jo, soc gelosa i ploro...ploro perque ja no son els meus braços el teu embolcall..."
Vosaltres
Anònim, 12/04/2017 a les 23:07
+0
-0
Gràcies per deixar que poguem compartir aquests escrits tan plens de sentiments expresats de manera tant bonica, tan tendre.
M'encantes
Anònim, 13/04/2017 a les 14:36
+0
-0
M'acotumo a sentir molt identificada amb els teus textos, però amb aquest d'avui... Com pots escriure d'una forma tant maca el que penso cada any per aquestes dates?

Moltes gràcies! :)
Mar
Nostalgia d'adolescència
Anònim, 26/04/2017, 26/04/2017 a les 13:35
+0
-0
Em recorda un poema adolescent que vaig escriure ja fa molts anys i parlava d'aquesta relació íntima i fidel amb el mar...