Fins que siguem velles

14 fotografies que mostren quatre germanes i el pas del temps

| 14/08/2017 a les 11:55h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, Galeria
Era el 1975. Feia quatre anys que en Nicholas Nixon estava casat amb la BeBe. Els caps de setmana anaven a visitar els seus pares. Ell recorda aquests moments: "Era una mica avorrit, ens havíem de socialitzar". I va ser llavors quan va proposar: "Va, anem a fer una foto". Hi apareixia BeBe al costat de les seves tres germanes. Aleshores no sabien que allò s'acabaria convertint en una tradició. I no només això: en el testimoni d'una relació que, malgrat el temps, els anys i els tombs de la vida, s'ha anat mantenint. Aleshores elles tenien entre 16 i 26 anys. El projecte ha durat 40 anys i n'ha nascut un llibre: The Brown Sisters.


1. 1975. (D'esquerra a dreta: Heather, Mimi, BeBe i Laurie).
Foto: Nicholas Nixon


2. 1977.

Foto: Nicholas Nixon



3. 1978.

Foto: Nicholas Nixon



4. 1983.

Foto: Nicholas Nixon



5. 1986.

Foto: Nicholas Nixon



6. 1990.

Foto: Nicholas Nixon

 

7. 1995.

Foto: Nicholas Nixon



8. 1997.

Foto: Nicholas Nixon



9. 1999.

Foto: Nicholas Nixon



10. 2002.

Foto: Nicholas Nixon



11. 2006.

Foto: Nicholas Nixon



12. Al 2010.

Foto: Nicholas Nixon



13. Al 2011.

Foto: Nicholas Nixon



14. Al 2014.

Foto: Nicholas Nixon

COMENTARIS

Joia i unió.
Anònim , 19/04/2017 a les 00:16
+38
-4
Que guapes !! Semblen, es veuen tan unides ....El fer-se grand no importa si tens estimació i unió. Felicitats !!
Joana
Cuatre germanas
Anònim, 19/04/2017 a les 15:30
+37
-4
Impressiona fer la vista enrera però la vida es així .
Tots ens fem grans i lo mes mes important es envellir am dignitat
Retrats que esculpeixen vides i sentiments
Anònim, 19/04/2017 a les 20:17
+25
-2
Quina sort poder seguir juntes 🍀compartint les petjades internes i externes que el pas 👣del temps va deixant, i el més important, seguir estimant-se i sentint-se unides.👏🏼👏🏼
Envellir...
Anònim, 19/04/2017 a les 20:55
+13
-23
... és una merda pel que fa al deterioramente fisic.
Podem parlar de la dignitat, la maduresa, l'experiencia vital i tot això. Podem imaginar-ho veient les fotos. Però el que no cal imaginar és la decadencia fisica. Es prou evident.
Cuatre germanas
Anònim, 20/04/2017 a les 00:25
+18
-3
Es veu se seva unio comprensio i estimasio a traves dels anys.
Jo no tenc germanes ni germans pero tenc unes amigues formidables que tambe tenim fotografies a traves de molts anys. I tanbe es molt entrenyable aquesta unio.
Cuatre germanas
Anònim, 20/04/2017 a les 11:39
+9
-17
Es muy triste echar la vista a tras y ver como te vas convirtiendo en una persona completamente diferente a como eras. Si, la verdad que el cariño y todo lo que conlleva te hace soportable el deterioro que vas sufriendo y no sólo en tu estado físico también en el de nuestra salud.

Olé
Guapes, 20/04/2017 a les 16:27
+15
-1
I sense un dit de pintura
FINS QUE SIGUIN VELLES
Mónica Pin Álvarez , 27/04/2017 a les 22:20
+14
-1
Diuen que la força, fa l'unió.
Entre les quatre germanes envejar
juntes, com a les seve cronologia de
fotografies, es una gran mostra d'estimació a le vida de cadascuna d'elles. Un èxit...!!
Quatre
Maitefre, 27/04/2017 a les 22:34
+10
-1
Quin procés més bonic. Una història de vida. M'ha emocionat.
Per què mirar enrera?
Anònim, 27/04/2017 a les 23:23
+1
-2
nosaltres erem 5... Una va morir de cop als 48 anys. No cal mirar enrera per saber que estem unides, sempre s'ha de mirar endevant i viure el moment. Molt macu si encara estan juntes però i quan comencin a faltar i hi hagin espais buïts? De fet que cadascú ho gestioni com li vagi millor.
Sempre
QuimaB, 28/04/2017 a les 00:09
+6
-0
I fins l'últim alè juntes... què gran tenir germanes i estimar-se. Per important que sigui l'aspecte físic, més ho és el significat d'estar plegades !!!
Riure
Anònim, 28/04/2017 a les 10:22
+2
-3
No riuen ni que les matin!!
Germans és unió.
Oriol-Imma, 28/04/2017 a les 23:46
+3
-1
Que bonica és la vida si la pots viure. No importa el envelliment, tot és bellesa.
Fantàstic
Syl, 29/04/2017 a les 00:42
+0
-0
M'ha encantat!
La belleza...
Maiki, 29/04/2017 a les 01:30
+1
-0
no se va, solo cambia su concepto.
cara amable
Anònim, 29/04/2017 a les 13:31
+0
-0
L'orgull de la joventut. Les seves cares són més amables amb el pas dels anys.
Cuatre
Germano, 30/04/2017 a les 12:18
+1
-0
Que bonic poder estar sempre juntes ....no tothom pot disfrutar dels seus germans tants anys
Inquietant
Anònim, 14/08/2017 a les 17:40
+0
-0
Tempus fugit
Bonic
Mireia Ripoll, 15/08/2017 a les 09:57
+0
-0
A mi em.sembla molt bonic.
M hauria agradat tenir ne amb els meus germans.
El què he trobat "curiós" és que estan molt serioses. Només algun mig somriure ....
Faltan somriures
Anònim, 15/08/2017 a les 16:05
+0
-0
El pas del temps és evident però trobo a faltar somriures naturals i espontanis en una foto amb germanes que suposadament són felices de trobar-se!!