Postals

​No perdis l'elegància

No t'omplis la boca de discursos, si amb la teva vida prediques el contrari

| 27/02/2018 a les 13:01h
Especial: Postals
Arxivat a: Cambres pròpies, postals

Foto: Kit

 

 
No et rebaixis a la misèria dels altres. No arrosseguis els altres a la teva misèria. No critiquis el joc brut si després et remous entre el mateix fang. Si pots escollir, per molt que costi, tria l'amor i no l'odi. De fet, de què serveix entrar al bucle de la ràbia, del rancor, del desgast? Què en treus? Què aportes?
 
No caminis amb el cap tan alt, ni tan cot. Tria les persones que et facin ser millor. Tingues present que són els petits detalls, i no les grans paraules, el que ens delata. Que les màscares aguanten poc, i que les mentides pesen massa. No t'omplis la boca de discursos, si amb la teva vida prediques el contrari. No et deixis corcar l'ànima.
 
I sobretot, no perdis l'elegància, que vol dir saber en quin moment t'has de treure el barret i davant de qui és millor passar de llarg.

COMENTARIS

Genial
Paulí, 27/02/2018 a les 14:36
+11
-0
Clar i concís, senzillament genial
Passar de llarg
Anònim, 27/02/2018 a les 22:14
+5
-0
M'ha agradat molt, però m'agrada pensar que davant de qui és millor, enlloc de passar de llarg, en pots aprendre
Treure's el barret o passar de llarg?
Anònim, 28/02/2018 a les 08:26
+6
-0
Text genial! Crec que les dues opcions que proposa l'autora són: saber treure's el barret o millor passar de llarg. No pas passar de llarg de qui és millor. :)
Baltasar Gracián. Barroc Castellá.
Anònim, 28/02/2018 a les 23:17
+0
-0
El títol amaga la meva mancança en "lletres". Aquest autor digué: LO BUENO SI ES BREVE ES DOS VECES BUENO. Tenia 12 anys i no ho he oblidad mai.
Com et diuen es GENIAL!!. Gracies bonica!!
Aquí iara
Wallace, 01/03/2018 a les 19:13
+2
-0
Estigues en l'"aquí i ara" i res no t'afectarà. El passat no serveix de res i el futur no existeix.
Accepta tothom i no jutgis, només aleshores ningú no et podrà fer mal
"De fet"
Un mes, 02/03/2018 a les 00:46
+0
-0
Jo no se qui deia que quan les coses estan malament la vida ens sembla molt llarga, i si estan be ens sembla molt curta. Crec que mes sobint del que voldriem ens trobem amb les coses bones o dolentes que no pas si les busquem.
“Les màscares aguanten poc...”
Núria Mesalles, 08/03/2018 a les 09:04
+0
-0
Em sap greu repetir-me, però al meu parer és un escrit-reflexió GENIAL!!