Contracoberta
Rebedor
Passadís
Estudi
Biblioteca
Butaca
Piano
Cambres pròpies
Tallers
Acords
Contracoberta
I si t’enamores d’un nazi?
Eva Piquer
Arendt havia admirat Heidegger de cap a peus, se n'havia anat al llit amb ell, s'hi havia fusionat
Eva Piquer
L’horror dins de l’horror
Eva Piquer
Marta Carnicero ha gosat ficar-se en la pell (i en el cap, i en el ventre ple) d'una dona violada
Eva Piquer
Si t’agrado, regala’m un like
Eva Piquer
Delphine de Vigan aborda els perills d'exhibir la intimitat a través de les xarxes socials
Eva Piquer
I què en fem, d’aquesta vergonya?
Eva Piquer
«La mentida més bonica» de Francesc Serés ens fa passar comptes amb nosaltres mateixos
Eva Piquer
Et violo perquè t’estimo
Eva Piquer
Christine Angot reprèn el tema de l'incest que va patir per part del seu pare
Eva Piquer
Escriure fàcil és difícil
Eva Piquer
Que un text camini lleuger no vol dir que sigui frívol, ni insignificant, ni estúpid
Eva Piquer
Que el cos esdevingui escriptura
Eva Piquer
La prosa franca, hipnòtica i depurada d’Annie Ernaux se’t fica endins abans que te n’adonis
Eva Piquer
Filles d’un silenci antic
Eva Piquer
Tillie Olsen va escriure sobre els silencis forçats que t'impedeixen escriure
Eva Piquer
És per menjar-te millor
Eva Piquer
Anna Manso narra la relació d'una dona amb un llop que parla a la novel·la «Un cor de neu»
Eva Piquer
Per fi érem una família
Eva Piquer
Tatiana Țîbuleac recrea la relació entre una mare que fa el que pot i un fill que la comença a entendre
Eva Piquer
Mares que cremen llibres
Eva Piquer
Jamaica Kincaid i Jeanette Winterson van acabar escrivint malgrat (o gràcies a) les dones que les van criar
Eva Piquer
No diguis sempre que sí
Eva Piquer
«L’instant abans de l’impacte», de Glòria de Castro, combina amb gràcia profunditat i frivolitat
Eva Piquer
Un amor a vida o mort
Eva Piquer
Monika Maron retrata a «Animal trist» una dona atrapada per una passió sense mesura
Eva Piquer