El missatge i l’objectiu per aquest estiu és clar: protegir el Mediterrani de tots aquests plàstics que dia a dia hi aboquem i amb què ens carreguem la vida que viu al mar.
Després d’haver sacsejat consciències amb l’anunci Ànima, Estrella Damm presenta la segona part d’aquesta campanya: Amants, que ens ensenya la feina que fan bussejadors, biòlegs marins, investigadors, ONGs i divulgadors per intentar frenar aquest desastre marítim. El vídeo, que és una idea original d’Oriol Villar realitzada per Nacho Gayán, mostra la tasca que fa l’Associació Tursiops (de Mallorca) per protegir espècies com els cetacis; els Wildlife Sense (de Grècia) per tenir cura de les tortugues; Save The Med (de Mallorca) i Posidonia Maps (de Formentera) que desenvolupen projectes d’investigació per millorar el coneixement del fons marí; i els Ghost Fishing (de Tossa de Mar) que recullen la brossa que troben a les platges.
La cançó, que respon la lletra del primer anunci, Ànima, també està creada per Joan Dausà, i aquesta vegada interpertada en veu seva i de Santi Balmes (Love of Lesbian).
Soc jo
i ho reconec amb por
de no trobar-me el cor
sota la pell.
Soc jo
i et demano perdó
i saps què és el pitjor?
he estat prou bé.
Mentre tu
per dins et vas desfent
t’aboquen cendra als ulls
t’ofegues impotent.
Fa un temps
que em miro i no em conec
em sento i no m’entenc.
Hi ha d’haver
una altra manera de viure.
Hi ha d’haver
una altra de manera de viure.
Hi ha d’haver
una altra manera de viure.
Hi ha d’haver
una altra de manera de viure.
Una altra manera de viure.
Una altra manera de viure.



