Joves per sempre

Un anunci nadalenc ens anima a gaudir de la vida com si encara fóssim nens

Què se n’ha fet de qui eres quan eres petit? D’aquells impulsos, de les ganes de riure i de viure. Aquest anunci nadalenc dels supermercats alemanys Penny ens convida, ni que sigui per un moment, a desencarcarar-nos, a deixar-nos anar, a jugar, a divertir-nos, a fer el que vulguem fer, com si no fóssim tan lluny del nen que vam ser.


Aquest anunci, en què un nen canta la cançó Forever Young (que el grup Alphaville va fer famosa), ha estat creat per l’agència Serviceplan.

Comentaris

    Anònim Novembre 21, 2019 7:31 pm
    Potser en ves d'insistir en el meravellós que és fer-se gran i insistir a ser com un jove, es podria parlar dels valors de la maduresa, del camí a la vellesa, més seriosament. Això no vol dir que no t'ho hagis de passar bé.

Nou comentari

Luis Claramunt o l’eterna recerca del tresor de la pintura
La Fundació Vila Casas reivindica l’obra d’un artista inclassificable i “maleït” en una exposició
Més entrades...