Escriuen al Google “objectificació de la dona”. Els resultats són cossos despullats al servei del plaer masculí. El projecte Women Not Objects s’encara a aquesta mena de campanyes publicitàries. Per dir prou, les mans aguanten la banalitat dels cartells. La veu, clara, contundent, irònica, retrata com n’arriben a ser, de ridículs, però també d’ofensius, els missatges publicitaris.



«M’encanta fer mamades als entrepans.»

«M’agrada sacrificar la meva dignitat per una beguda.»

«M’agrada dormir amb nois que no saben el meu nom.»

«Vendria el meu cos per una hamburguesa.»

«No hi ha res que m’exciti més que veure com m’ofeguen i m’arrenquen el cap.»

«Només estic aquí per entretenir-te.»

«Què és el que queda millor en aquest plat? El meu cul.»

«El meu escot ho pot vendre tot.»

Sóc la teva mare. La teva filla. La teva germana. La teva companya de feina. La teva mànager. La teva CEO. No em parleu així.

Nou comentari

El piano

Comparteix

Moonlight Shadow

I stay, I pray / See you in heaven one day
Comparteix

Delirio de grandeza

Espero con el tiempo justiciero / que retornes buscando una ilusión de amor
Comparteix

Raindrops Keep Fallin’ on My Head

I'm never gonna stop the rain by complaining
Comparteix

Could You Be Loved

We've got a mind of our own/ So go to hell if what you're thinking is not right

Passadís

Comparteix

El silenci dibuixat

14 dibuixos plens de força, misteri i profunditat
Comparteix

Glups!

14 dibuixos d'Andrea Zayas que mostren el món sense embuts dels infants
Comparteix

La llum dibuixada

14 il·lustracions on la vida s'imagina a través de finestres il·luminades
Giorgio Morandi. Natura morta, 1953-1954 © Giorgio Morandi, VEGAP, Madrid, 2021
Comparteix

Giorgio Morandi, la ressonància infinita

La Pedrera fa un recorregut retrospectiu per l'obra del pintor i gravador italià

Comparteix