Música

Aprendre

Que l’esperança és mentida si no hi ha cada dia un esforç pel nou demà

| 30/05/2018 a les 09:32h
Especial: Música
Arxivat a: El piano, Lluís Llach, cançó

Aprendre
que res no acaba si dintre meu abans no acaba.
Que el sol no es pon sense tornada
si en el teu cor esclata l’alba.
Aprendre que l’esperança és mentida
si no hi ha cada dia un esforç pel nou demà.
Aprendre a estimar-se la vida quan la vida fa mal.

Aprendre
que si un infant mata, la nostra mà no m'és estranya.
Que n'és, de trist, si un infant mata,
enllà o aquí mor la tendresa.
Aprendre que potser aquesta tristesa
només és un refugi per no dir-se a un mateix
que és tant més trist, perquè és tan necessari,
és tant més trist.

Aprendre
que en certesa res no tinc si no m’ho dones.
A fer que el cor sempre es commogui
pel fràgil gest de la bellesa.
Aprendre que soc només si existeixes
i és aquesta mesura la que vull i em defineix.
Aprendre per saber-se desprendre, vet aquí el vell secret.

 

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
30/06/2018
Imatge il·lustrativa
29/06/2018
Imatge il·lustrativa
29/06/2018
Imatge il·lustrativa
29/06/2018
Imatge il·lustrativa
29/06/2018

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El Museu de la Vida Rural tindrà l’exposició «Plàstic» com a pal de paller de la jornada
Imatge il·lustrativa
L’Arxiu Fotogràfic de Barcelona exposa més d'un centenar d'imatges del fotògraf
Imatge il·lustrativa
El Museu de la Vida Rural de l'Espluga de Francolí acollirà un cicle per impulsar la comarca
Imatge il·lustrativa
L'artista explora la relació entre el so i la visió al Macba
Imatge il·lustrativa
Animals en perill d'extinció canten «I Dreamed a Dream» del musical «Els miserables»
Imatge il·lustrativa
Una colla de nens ens alerten que les conseqüències de com vivim avui les patiran ells demà
Imatge il·lustrativa
El festival DocsBarcelona proposa una programació amb films de denúncia i de reflexió
Imatge il·lustrativa
14 especialistes en cine analitzen obres impulsades pel Màster en Documental de Creació de la UPF