Tast editorial i sorteig

Si jo fos

Sortegem una col·lecció de 8 llibres que afavoreixen la descoberta d'un mateix i dels altres

Especial: Tast editorial i sorteig
Arxivat a: Biblioteca, tast editorial i sorteig, Castellnou, Si jo fos un esquirol, Si jo fos

Foto: Catorze


Un lleó, una girafa, un elefant, un dofí, un camaleó, un coala, un pingüí i un esquirol. La col·lecció Si jo fos, escrita per Ana Galán, il·lustrada per Mariana Nemitz i publicada per Castellnou Edicions, és una sèrie de llibres infantils que, d'una forma divertida i propera, estimulen l'observació i la descoberta d'un mateix, dels altres i dels animals salvatges.

Sortegem la col·lecció completa Si jo fos, formada per vuit llibres, i fem un cop d'ull a les primeres pàgines de Si jo fos un esquirol. Per participar-hi només cal enviar un mail a [email protected]
 
 
 

 Si jo fos un esquirol

 © del text: Ana Galán
 © de les il·lustracions: Mariana Nemitz
 © Castellnou Edicions







 Els vuit títols de la col·lecció Si jo fos (Editorial Castellnou) que sortegem:
 

COMENTARIS

Si jo fos
CARME FARRE, 05/11/2018 a les 23:27
+2
-0
Uns llibres preciosos que mirarem i remirarem amb la meva neta Rita de quasi quatre anys, amant dels animals, incansable miradora de contes i observadora de tots els detalls
Si jo fos
Rosa Fernàndez, 06/11/2018 a les 19:32
+1
-0
M'encanten..tinc un net que m'omple d'alegries i amb aquets contes l'alegria seria mutua. De ben petit que te contes a les mans. La lectura és el millor regal per un nen.. Emocions, sonriures i l'oportunitat de viure aventures en familia.
Si jo fos
Anònim, 06/11/2018 a les 20:01
+0
-0
PEA LA MEUA NETAISONA ,Q LI AGRADEN MOLT ELS CONTES I ELS ANIMALETS.
Si jo fos ..
Teresa Díez, 06/11/2018 a les 20:13
+1
-0
L'altre dia els vaig fullejar en uma llibreria i em van agradar molt.
Sóc mestra i penso que poden servir per poder parlar d'aquests animals i del què tenen d'especial i diferent.
Molt interessants
Si jo fos
Mercè Sancho, 06/11/2018 a les 20:22
+0
-0
M'encantaria poder gaudir d'aquests llibres amb el meu fill de 6 anys
Si fos jo
Edu Guerrero, 06/11/2018 a les 22:09
+0
-0
Per la nostra escola! Quins llibres més didàctics per als nens i les nenes.
Que bé si ens toquessin!
😊
Si jo fos ...
Montserrat Celebrovsky, 06/11/2018 a les 23:13
+0
-0
Com m'agradaria poder gaudir de la il·lusió de les meves netes, la Laia i la Maria, al portar aquest llibres a la biblioteca de l'escola Sala i Badrines de Terrassa.
Sorteig
MontSe Herrera , 07/11/2018 a les 11:54
+0
-0
Magradarien per els meus nets.
A veure si hi ha sort.
Si jo fos...
Anònim, 07/11/2018 a les 13:37
+0
-0
Per a mi i el meu nebot, que li encanta llegir. En té pocs perque li estic ensenyant el valor de les biblioteques.
Si jo fos....
Eva cuesta creus, 07/11/2018 a les 17:19
+0
-0
Els he vist i em xiflen!!! ens anirien molt bé per la biblio de l'escola! 😊
Si jo fos...
Anònim, 07/11/2018 a les 23:16
+0
-0
Els nens i les nenes d les classes d p3, p4 i p5 de l'escola estarien encantats de tenir-los al seu abast!
Fantàstica col.lecció!

Sandra
Si jo fos....
Maria José Gandara , 08/11/2018 a les 22:09
+0
-0
Crec que el llegiriem en família
Si no fos...
Cristina Sánchez, 09/11/2018 a les 18:19
+0
-0
Oooh me encantarían. Mi niña los tiene en clase y dice que le encantaría que su hermanito y ella, pudieran leerlos en casa.