Galeria

Un món, dues realitats

14 fotografies que evidencien diferències brutalment injustes que hi ha dins un mateix planeta

| 29/11/2018 a les 13:17h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, Ugur Gallen, galeria
De món en tenim un, però de realitats, com a mínim, dues: les que ens planta als ulls i a la consciència Ugur Gallen. Nascut a Turquia, encara dues imatges i evidencia com el lloc on neixes pot ser una oportunitat o una condemna. El missatge que ens adreça no pot ser més clar: una cosa és viure en una situació privilegiada i una altra, instal·lar-nos en la indiferència més cega. 
 
1. 


2.


3.


4. 


5. 


6. 
 
 
7. 


8.
 
 
9. 


10.



11. 


12. 

 
13.


14. 

COMENTARIS

WHY? PER QUÈ?
Anònim, 29/11/2018 a les 21:28
+44
-3
Per què l.home permet aquestes diferències?
Per conveniència, per poder?
L.humana, la raça més mesquina del planeta , on no hauria de tenir dret a viure.hi...
Un mon, dues realitats
Anònim, 29/11/2018 a les 22:11
+21
-2
Pell de gallina
SOM RACIONALS?
Anònim, 30/11/2018 a les 00:15
+9
-1
Es una pregunta que em faig sovint.
I hi ha moments en els que ho dubto.
La vergonya mundial
Anònim, 30/11/2018 a les 09:12
+15
-1
Tothom ho sap !! Pro no fem res per canviar. Es une vergonya consentida
Avui estan tots reunits a Buenos Aires........ Canviaran algo realment ? o s'ompliran ells une altre vegada las butxacas... 😨
La realitat
Anònimmarta cairol, 30/11/2018 a les 13:32
+7
-0
La realitat es momt crua
Masa crua
En serio segle XXI???
Anònim, 30/11/2018 a les 16:38
+7
-0
És molt molt molt trist!!!!!!!
Miserables governants!!
Anònim, 30/11/2018 a les 21:10
+9
-2
Aquest és el primer problema que haurien de resoldre els governants, se'ls hauria de caure la cara de vergonya de no ser capaços de respectar els drets humans. Que trist és veure tanta misèria quan hi ha tanta riquesa en aquest món.
Hipocresia
Anònim, 01/12/2018 a les 09:54
+12
-0
Vivim d'esquenes a la realitat perquè fer-li front es massa vergonyós i mentrestant que ens donin futbol i finals interplanetàries, "salvame deluxe" o qualsevol pantalla per no vore més enllà del nostre nas.
Dos móns
Anònim, 03/12/2018 a les 07:21
+2
-0
No culpem a l’altri. Si hi ha dos móns, és senzillament, perqué un no podria existir sense l’altre.
Xoc
@Iturmendi, 03/12/2018 a les 20:00
+0
-0
La meva felicitació més sincera a qui ha creat les imatges duals, als fotògrafs, alguns del quals ja no són entre nosaltres, per colpir les nostres ments i cors encara que sigui per uns instants. La memòria grava les imatges, ara acompanyaran el nostre tarannà diari. De nosaltres i, sols de nosaltres depèn, que deixin de repetirse a diari. És una feina personal que no podem carregar sobre ningú, la nostra postura individual, el nostre petit canvi d'actitud serà un xic més de pes per decantar la bàscula cap a la igualtat i la justícia. Tots som parts minúscules, enormement indispensables.