Presa de terra

No m'hi entenc

M'abraço per fer-me d'escut, però és un gest estèril: també em pot caure la casa a sobre

| 12/12/2018 a les 12:05h
Especial: Presa de terra
Arxivat a: Cambres pròpies, Presa de terra
Imatge il·lustrativa
Eva Armisén
Tinc les defenses baixes. El meu cos pensa que ningú l'agredirà o que no valdrà la pena resistir-s'hi i es rendeix d'entrada. Se m'ha despistat el sistema immunitari: en lloc d'estar en guàrdia contra possibles enemics s'ha posat a atacar-me la tiroide. A atacar-me a mi.
 
No m'hi entenc, amb el meu cos. No el sé escoltar. Ell va a la seva i em retrata: soc la que camina encongida i s'asseu torta i es va replegant en si mateixa com si hagués de tornar al ventre de la mare.
 
M'abraço per fer-me d'escut, però és un gest estèril: també em pot caure la casa a sobre. Hauria de treure pit sense arraulir-me i hauria de poder vèncer els mals que venen de fora. Però l'informe diu el que diu: anèmia, anticossos tiroïdals pels núvols, leucòcits sota mínims.
 
Estic plena d'una sang que no supera la prova.
 
Eva Piquer

COMENTARIS

Cuidar-se
Anònim, 12/12/2018 a les 22:25
+11
-1
Un consell de vella: és tan important cuidar el cos com la ment. Cuida't, maca, que hi ha molta gent que et vol compartir durant molts anys! ♥️♥️♥️
Són els nervis
Anònim, 13/12/2018 a les 06:58
+6
-0
Eva, són els nervis
El cos no pot amb el que sents i el sistema inmune es desajustat.
Fes una teràpia (psico-corporal) on puguis treure tot el que et passa, el cos s'expressa, surt allò que no podem expressar.
Ànims
Això passa
Anònim, 13/12/2018 a les 09:36
+5
-2
El cos es queixa perquè hi ha un dolor profund i per guarir-lo es va menjant tots els leucocits. És un camí equivocat que segueix el nostre subsconcient i així quedam a l’intempèrie, vulnerables. I només en podem sortir anant al dolor profund i sense violència que vagi sortint de nosaltres i es dilueixi en l’espai. Hem de repetir com un mantra: estic sana i plena d’energia.
Una abraçada.
A cuidar-te
M. Cinta Vilà, 13/12/2018 a les 12:09
+2
-2
Dons el cos només t'has avisa, tu has d' estar alerta. T'HO has d' estimar per poder cuidar als que tu estimes
identificació absoluta
Sandra Permanyer, 13/12/2018 a les 12:37
+1
-1
Quina manera més maca d'expressar la relació amb el cos, m'hi he sentit del tot identificada. Gràcies!
El dolor té poder
Anònim, 13/12/2018 a les 15:31
+4
-0
El dolor i el tràngul que has passat és el culpable. Conec un cas idèntic. Estima't i deixa't cuidar.
Quan no vi puc més
Fa, 14/12/2018 a les 02:17
+0
-0
La meva relació amb el meu cos és semblant: no l'he escoltat mai i ara m'ho retreu. Fa temps que penso que he entrat en col.lapse i no fa més que passar-me coses. Els constipats em duren setmanes, les articulacions em fan malt (per tot arreu), no faig més que guanyar pes i de tant en tant em quedo clavada....
Ens hem de cuidar sí, perquè no ven en temps millors...
Descobrint la TSH
Sònia García, 14/12/2018 a les 22:48
+0
-0
Descontrol d'emocions pel reg sanguini potser per estrès emocional. No és fàcil trobar l'equilibri, però el trobaràs. Jo sempre dic que se'm va espatllar el carburador i com que a més ara ja no en tinc, em permeto petites llicències d'incoherència que sempre van bé a les que ho volem controlar tot ;)
Escolta el teu cos
Lola Abelló , 16/12/2018 a les 09:55
+0
-1
Ja he après a escoltar el meu cos, diu tantes coses! I les diu de tu mateixa. Ara bé, cal saber-lo escoltar, com a vegades fem el murri i passem d'ell, ens crida. Els deu crits són anemia, una úlcera o una eofaguitis. Aquesta vegada se'm va plantar una conjuntitis superlativa un dia abans d'anar a Praga. Bé, ja ho he entès, paro i em mimo.
Gracies!!
Estimat mes, 28/12/2018 a les 10:01
+0
-0
Com m.agraden els teus escrits,potser perque m.hi sento identificada!!!!!!jo penso que m.he d.estimar I sobretot acceptarme,que fins ara no ho he fet!!!!💟💟💟