La vida té vida pròpia

Bons desitjos

Que no reneguis mai de cap dels teus amors, si és que han estat amors

| 29/12/2018 a les 00:01h
Especial: La vida té vida pròpia
Arxivat a: Cambres pròpies, La vida té vida pròpia, Sònia Moll Gamboa

Il·lustració: Simonique Serenity



...per exemple, que algun dia trobis el teu lloc al món, o que et llevis als matins sense fils de malsons arrapats a les pestanyes. Que trobis àngels als túnels del metro, a la cafeteria on esmorzes, a la cua del súper i a les parades del mercat. Que conservis sempre la llum als ulls, aquesta que no obliden mai els qui han tingut la sort de veure-la encara que fos només un dia. Que sàpigues viure totes les estacions del cor, i si cremes les naus, que no te'n quedin estelles clavades al pulmó. Que no reneguis mai de cap dels teus amors, si és que han estat amors. Que caminis amb ulls embenats damunt la corda fluixa del desig quan la vida torni a esclatar-te a les venes. Que creixin malgrat tot les tulipes, malgrat març, malgrat la por, malgrat la mort que entra al rebedor de casa i fa tremolar els vidres de totes les finestres. Que cap ocell burleta no es mengi mai les molles que et mostren el camí de retorn a tu, i que es fonguin els dubtes com la neu que algun matí d'hivern tornarà a deixar en suspens la ciutat que estimo.

Que siguis molt feliç. I que confiïs. 



* Text publicat al blog La vida té vida pròpia.

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
26/01/2019
Imatge il·lustrativa
15/12/2018

COMENTARIS

Ufffff!!!
Anònim, 30/12/2018 a les 05:17
+3
-0
Preciós, senzillament!
Bons desitjos
Àngels Pol , 30/12/2018 a les 08:31
+5
-0
Trobar-nos un escrit que diu allò que sentim, es com trobar-nos el nostre lloc del camí.
Gràcies
Preciós
Anònim, 30/12/2018 a les 12:33
+3
-0
És preciós...gràcies...
És tan bonic el que dius...
Anònim, 31/12/2018 a les 14:54
+3
-0
Les teues paraules curen. Fins i tot de malalties a les quals encara no els havíem posat nom. Gràcies, Sònia.

Hi confio.
Bona desitjos
Anònim, 31/12/2018 a les 18:26
+1
-0
Senzillament preciós!!
Val la pena
Anònim, 01/01/2019 a les 13:21
+0
-0
Fantàstic, preciós, gràcies, petons.
Que bonic
Anònim, 02/01/2019 a les 14:23
+1
-0
Que bonic que hi hagi persones que sapiguen expressar aquests pensaments i sentiments tan bé.que ben escrit!! M'encanta!!! L'has clavat sonia, com sempre. Segueix escrivint des del cor.
Gràcies
Roser 04012018, 04/01/2019 a les 08:41
+0
-0
Llegir-te es com un regal, un dolç embolicat delicadament que es fon al assaborir-lo, en aquest cas al llegir-lo. Gràcies un altre cop.
Preciós
Anònim, 04/01/2019 a les 12:27
+0
-0
És un escrit meravellós i preciós!!!! Gràcies.
Molt fan
Laia_, 08/01/2019 a les 11:44
+1
-0
M'encanta el que escrius i com ho escrius.
Ets inspiració pura :)
Gràcies!
Et desitjo tota la felicitat.
Molt fan
Laia_, 08/01/2019 a les 11:50
+0
-0
M'encanta el que escrius i com ho escrius.
Ets inspiració pura :)
Gràcies!
Et desitjo tota la felicitat.