Animació

Un regal diferent

Una animació reflexiona sobre el valor de la senzillesa

Especial: Animació
Arxivat a: La butaca, animació
En una societat impregnada pel consumisme, cada vegada és més complicat valorar allò que no ha estat en cap aparador ni etiquetat amb cap preu. Aquesta animació, protagonitzada per una mare amb pocs diners i el seu fill, mostra el gran valor d'allò que ni es compra ni es ven. 


Aquesta animació és un anunci de la cadena de supermercats alemanys Penny i ha estat dirigida per Hugo Rodriguez, Darren Macpherson i Rüdiger Kaltenhäuser. La cançó que hi sona és Your Song d'Elton John.

COMENTARIS

Reis amb gran esforç
Anònim, 09/01/2019 a les 09:46
+5
-0
Es fantàstic el valor que té i que signigica. Recordo que els Reis havien vingut a casa amb la meva mare cosint vestits pels ninos a altes hores de la nit perquè no els podia comprar. Quan ho vaig saber encara era molt més gran el valor d'aquests regals fets amb un gran esforç i sacrifici!
Reis Mags.
Anònim, 09/01/2019 a les 14:57
+1
-0
A mi hem va fer molta ilusio, una nina que feia molt temps demanava, fa 55 anys, les nines era cares,,i el any següent, hem van portar dos vestits .Recordo amb molta ilusio i anyoransa, lo que vaig sentir.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
La UVic-UCC i Eumo Editorial convoquen un certamen en homenatge a Ricard Torrents
Imatge il·lustrativa
Torna el cicle de concerts d'estiu de la Universitat de Barcelona
Imatge il·lustrativa
La ciutat acull un cicle d'espectacles que es poden gaudir presencialment i en línia
Imatge il·lustrativa
L'Altra Editorial i la llibreria de Josep Cots convoquen una nova edició del premi
Imatge il·lustrativa
Un anunci resumeix l'experiència i l'aventura de dur vides al món
Imatge il·lustrativa
Revivim una escena clau de la pel·lícula de Giuseppe Tornatore
Imatge il·lustrativa
Una animació relata amb tendresa els aprenentatges que neixen dels vincles familiars
Imatge il·lustrativa
Un anunci contra la manipulació a què ens sotmet la indústria de la bellesa