Presa de terra

Inventari

He conduït rere un atrapasomnis dibuixat en una rulot

| 23/03/2019 a les 08:18h
Especial: Presa de terra
Arxivat a: Cambres pròpies, Presa de terra
Imatge il·lustrativa
Eva Armisén
He nedat un quilòmetre llarg en aigua lliure de clor. He llegit una novel·la i mitja. He dut el fill petit a una casa de colònies i no ens hem perdut pel camí. He felicitat l'Àlex, que arriba als cinquanta dos mesos abans que jo. M'he fet sang al llavi amb les pinces de les celles. M'ha entrat crema de sol als ulls. He caminat la platja gran de punta a punta amb el mar als turmells. He esquivat una medusa que a la tornada seguia al mateix lloc. He menjat salmó, quinoa, formatge, nous, xocolata amb sal i prunes sense pinyol.
 
He carregat al cotxe dotze llibres que, poca broma, m'han de salvar. He rebut un gràcies de la Laia, sempre tan generosa. He conduït rere un atrapasomnis dibuixat en una rulot. He imaginat catàstrofes que no han passat. He començat a endreçar el racó de sota la finestra. He quedat amb la Marta després de tants anys. He berenat com quan era nena i el quart àpat no es qüestionava. M'he rentat les dents tres-centes vuitanta-set vegades.
 
L'Ignasi m'ha suggerit que escrigui sobre coses petites i potser li faré cas.
 
Eva Piquer

COMENTARIS

Les coses petites (,....son les més grans)
Mercè Fontova, 20/03/2019 a les 21:53
+11
-0
M'agradan Eva, els teus escrits. M' els fas viure, és com si visques les teves històries, perquè son reals, perquè les expliques dolçament, perquè així es LA VIDA,....així mateix !!!!!!, una abraçada Eva !!!! GRÀCIES !!!
gràcies de nou
Sandra Permanyer, 21/03/2019 a les 08:01
+1
-1
Tant se val de què parlis: sempre m'ho fas veure. I viure.
Sençill
Margarita Turon, 21/03/2019 a les 12:39
+1
-0
Es tan dolçet .Real .M'agrada.
Minimalista
Anònim, 21/03/2019 a les 22:14
+1
-0
La feblesa dels teus escrits enamoren, en poques paraules, dius tàntes coses!
Petites coses
Anònimmontserrat, 22/03/2019 a les 08:54
+2
-0
Les petites coses et donen vida les gran de vegades té la trasbalsen
.....el mar als turmells.....
Anònim, 22/03/2019 a les 13:47
+1
-0
Quan llegeixo coses teves sento una mena d alegria trista...q m emociona
La vida feta de petites coses
Anònimmontserrat01, 23/03/2019 a les 10:28
+0
-0
Les petites coses van construïen una vida. No ens hem donem compte de lo realment importants que són les coses intrancendents, més que quan per alguna raó, no les podem fer. M'ha emocionat molt aquest petit relat de supervivència.
... la xocolata
RMC, 23/03/2019 a les 20:22
+0
-0
amb sal m’encanta i gairebé tota la resta també... moltes abraçades, Eva :)))
He llegit...
Lulis, 27/03/2019 a les 21:16
+0
-0
...unes reflexions d'Eva Piquer sobre les coses petites.
M'he trobat per sorpresa amb un noi que era el millor amic d'un nen a qui li havia fet de cangur. M'ha dit que es casarà aquest estiu.
Aquestes petites coses que omplen els nostres dies sense estridències, i que tan sovint passem per alt... Només cal fer-ne una llista senzilla i sense pretensions, com aquesta, per adonar-nos de la grandesa de les coses petites de la vida.
Amagades il.lusions !
rmj., 18/03/2020 a les 02:30
+0
-0
Suren sense pensar-hi, amb el silenci de la no buscada " pausa " ...