Galeria

Conviure amb la depressió i l'ansietat

Un còmic explica el dia a dia d'una persona que viu amb l'ànim afeblit

| 20/05/2019 a les 18:44h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, galeria, Nick Seluk, ansietat, depressió, còmic
Sarah Flanagan, una noia que pateix depressió i ansietat, va escriure a l'il·lustrador Nick Seluk per explicar-li de quina manera aquests dos monstres li condicionen la vida. L'artista ho va dibuixar en aquestes vinyetes per mostrar el que encara avui és un tabú. 

1.

Nick Seluk



2.

Nick Seluk



3.

Nick Seluk



4.

Nick Seluk



5.

Nick Seluk



6.

Nick Seluk



7.

Nick Seluk



8.

Nick Seluk



9.

Nick Seluk

 

10.

Nick Seluk



11.

Nick Seluk



12.

Nick Seluk



13.

Nick Seluk



14.

Nick Seluk



15.

Nick Seluk



16.

Nick Seluk

COMENTARIS

Ansietat-depressio
Anna Valls, 25/05/2019 a les 22:20
+11
-0
Molt ben il.lustrat i entenedor per algu que mai ha patit res que se li assembli.
Tal qual
Mari García Salas, 27/05/2019 a les 21:21
+2
-0
T'entenc perfectament. Jo depressió com a tal no però tanta ansietat al final et fa estar trist. L'ansietat et roba l'energia, la concentración, l'autoestima... Massa coses🤷🏻‍♀️
Ansiedad y depresión
Silvia Marco Majadas , 27/05/2019 a les 21:21
+0
-0
Muy bien expresado gráficamente.
Com salvar-se d aquesta malaltia
May, 27/05/2019 a les 21:32
+1
-1
Magnífic Es tindria que divulgar més Perquè tothom sàpigues com tractar a una persona amb aquestos sintomes y procurar no agobiar y apoyarla ,cosa que per desgràcia no sols pasar
23.26h
Teresa coll, 27/05/2019 a les 23:21
+3
-0
Quina gran veritat!!!!!l la ansiatat es un gran enemig..que be sense avisar i cuan sen vol anar..avegades no pot. Anims a tota la gent que pateix aquesta patologia.
No fan vacances
Anònim, 28/05/2019 a les 00:30
+3
-0
La depressió i la ansietat ( no fan vacances ) no deixan que tingui un respir per veure coses positivas, e perdut la i lusió ganas de sortir ( puc passar-me dias i dias sense ni sortir a la porta ) amb fan sentir inútils i tinc l’autoestima per terra i lo pitjor de tot que no veix que pugui recuperar mai la energia i motivació que vaig tenir, fa anys......
Más claro imposible.
Juanma, 10/06/2019 a les 22:15
+0
-0
Es como me siento o es el dibujo el que me hace sentir así o ilustra lo que pienso que me pasa.
Difusió: l'art es la eina per ensenyar
Anònim, 13/06/2019 a les 13:48
+1
-0
Jo pateixo del mateix, desde fa anys i es tan complex de gestionar que la meva ansietat i la depresio no marxen de vacances mai o casi mai. I cuan ho fan tornen en unes hores per ferme mal altre cop.
Les persones que ens envolten haurien de llegir aixo que es basic i resumit, i entendrien molt be tot el que comporta.