Galeria

L'amor que queda

14 il·lustracions mostren com les persones que estimem mai no ens abandonen

| 27/05/2019 a les 00:00h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, galeria, Mathilde Domecq, il·lustració
Les persones que hem estimat no ens abandonen mai, no són físicament amb nosaltres però en sentim la presència en forma de record. Això és el que il·lustra, i de manera tècnicament curiosa, la dibuixant de còmics Mathilde Domecq, nascuda a Marsella el 1982. Amb llapis, dibuixa escenes de la vida d'un home gran, que veiem collir flors, gronxar el seu net, passar estones en família, i amb tinta invisible hi afegeix la seva dona, ara absent, que l'acompanya en totes les escenes, però només és visible quan s'il·lumina el dibuix amb llum ultraviolada.

1.

Mathilde Domecq



2.

Mathilde Domecq



3.

Mathilde Domecq



4.

Mathilde Domecq



5.

Mathilde Domecq



6. 

Mathilde Domecq



7.

Mathilde Domecq



8.

Mathilde Domecq



9.

Mathilde Domecq



10.

Mathilde Domecq



11.

Mathilde Domecq



12.

Mathilde Domecq



13.

Mathilde Domecq



14.

Mathilde Domecq

COMENTARIS

Et Porto al meu cor
Anònim, 27/05/2019 a les 17:35
+43
-1
Quina realitat més ben plasmada!
A mesura que passen els anys el vaig sentint cada vegada més incorporat en les meves coses del dia a día, en els moments importants, en trobades familiar, en moments de dificultat....
El seu amor resta dins nostre.2019
Tendresa
Anònim, 27/05/2019 a les 23:32
+8
-1
És preciós
No estàs sol !!!!!
Anònim, 28/05/2019 a les 00:09
+25
-3
La soledat es lo que mes amb preocupa del ferme grand, m’ha donat un bri de esperança pensar que no estic sola !!!!
Ets amb mi sempre
Marissa, 28/05/2019 a les 12:35
+14
-4
2019 desde el 2002 que ens van separar fisicament mes unida amb tu que mai fill creixes dins meu com una flor ven certes les imatges tes sentit tan et sento tan
Venim sols i marxem sols
Not alone , 28/05/2019 a les 13:49
+11
-2
S'ha d'apendre a viure sol i per un mateix, permet la llibertat i ser tu mateix, que un dia t'enamores, be, pero res es mai per sempre.2
També amb tu mare
Anònim, 28/05/2019 a les 13:53
+34
-2
Mare, quan miro si m'esperes a la plaça, t'imagino asseguda amb un posat tranquil. A vegades em neguiteja que puguis sentir-te sola allà on ets, potser lluny. Altres cops et voldria entre nosaltres, jugant amb els nens o ajudant-me a buscar allò que fa dies que no apareix.... jo et cerco avui dins meu i sempre et trobo. T'estimo mama! Ets una llum en el meu cor!
Esperansa
Anònim, 28/05/2019 a les 14:19
+9
-0
La soletat per mi seria molt dolenta, voldria ser jo la llum blava!!!
Preciòs
Anònim, 28/05/2019 a les 15:02
+13
-0
Quin article i dibuixos més macos...jo hi crec amb tot això i sé que els nostres éssers estimats ens segueixen acompanyant...
Gracies
Gràcies per compartir-ho.
Soni, 28/05/2019 a les 18:34
+10
-0
Gràcies per compartir.ho.
M agrada pensar i sentir que és exactament així.

Una abraçada gegant
Comparteixo
Anònim , 28/05/2019 a les 20:14
+6
-0
Si jo crec em això per a mi ell continuà amb mi,sempre al meu costat
Records
Anònim, 28/05/2019 a les 21:59
+3
-0
Si és així !!!
enyor
jordi juncosa, 28/05/2019 a les 22:08
+5
-0
m'heu fet plorar. les il-lustracions,precioses.
Juntes
Anònim, 28/05/2019 a les 22:33
+5
-0
La meva estimada filla sempre és dins el meu cor.
Sentiment
Anònim, 28/05/2019 a les 23:29
+3
-1
M’ha fet plorar, molt emotiu
Amor
Anònim, 29/05/2019 a les 00:24
+6
-0
L'amor dels què ja no hi són ens acompanya sempre.
Gràcies per compartir aquests dibuixos què tan bé ho expliquen.
Estimem molt!
Solitud
Enyorada, 29/05/2019 a les 07:29
+4
-0
Comparteixo els mateixos sentiments, especialment el que parla de l'absència de la mare. Mama, et trobo tant a faltar!
Confiamça
Dibuixant i terapeuta, 29/05/2019 a les 09:20
+4
-0
Unes imatges molt encertades, boniques i colpidores. Ho sento així mateix, els éssers estimats em donen força i m'acompanyen.
Quan sigui el moment, jo també acompanyaré amb tot l'amor
Anyoranza
Anònim, 29/05/2019 a les 12:02
+4
-0
Sencillament preciós
La necessitat de l'art
Anònim, 29/05/2019 a les 18:07
+5
-0
Què faríem sense l'art i els artistes que tenen el do de fer- nos desvertllar sentiments que dormen dins nostre?. L'art és vida i cal que tingui moltíssim a més presència en els discursos polítics, tan mancats de bellesa
La tendresa, feta amb imatges.
Anònim, 29/05/2019 a les 18:20
+4
-0
Precioses imatges de persones que portarem SEMPRE al cor. Encara que sigui de forma imaginària.
Hi ets
Anònim, 29/05/2019 a les 18:29
+5
-1
Ets a la cambra dormint. Dormint en mi i jo desde el menjador et teu record es quelcom mes que la teva fisica. Ets la meva esperança espritual que mai m'abandona i mai m'abandonara.
Soledad
Anònim, 29/05/2019 a les 21:57
+2
-0
Es ven be com hem sento jo un buit inmens hi molta soledad. 29/5/2019
Emocions
Anònim, 30/05/2019 a les 08:12
+4
-0
Sento, veix el mateix. Ara se que et tinc, amb mi. 2019
Muy muy real
Anònim, 30/05/2019 a les 16:28
+0
-0
Hermosos dibujos que nos muestran claramente que siempre estan con nosotros!!!

Muchas gracias Cristina!!!!
Desesperación
Anònim, 31/05/2019 a les 12:22
+1
-1
La que siento al pensar que no lo volveré a ver, las ilustraciones muy emotivas, pero yo me siento sola.
valorem el que tenim
Anònim, 31/05/2019 a les 18:38
+2
-0
Hem de valorar molt les persones que estimem ara que les tenim perquè quan marxin no tornaran, no discutir per tonteries i apreciar els petits moments, ningú és perfecte ens hem d'acceptar els uns als altres, i quan arribi l'hora "que nos quiten lo bailao" ;)
Papa
Anònim, 31/05/2019 a les 22:46
+5
-2
Fa 10 mesos que el meu pare ens va deixar, només tenia 60 anys, era una home saníssim i fort com un roure però el cancer va poder acabar amb la seva vida.
El trobo a faltar i penso en ell cada dia, considero que la mort d'una persona tant estimada no es supera mai però aprendem a viure amb aquest sentiment de "buit".
Des de que ell no està amb mi, he pensat que els moments "bonics" de la meva vida q encara estan x venir no seran tant "bonics" perqué ell no ho podrà viure amb mi (no m'ha pogut veure vestida de nuvia, no coneixerà als meus fills quan els tingui, no veurà que finalment acabare la carrera universitaria...)
Aquestes imatges primer m'han fet plorar, al cap d'unes hores les he tornat a mirar i m'han donat consol i esperança.

Gràcies i ànims a tothom

SOLITUD
Anònim, 31/05/2019 a les 23:04
+1
-0
La solitud es molt fotuda a consevol edat....cuan no es volguda !!!!
Sempre els portem al cor.... als que han marxat massa aviat cuant no tocava....no s'obliden mai !!!!
Dins del meu cor
Anònim, 31/05/2019 a les 23:18
+1
-0
Et segueixo notant cada dia desde aquell 27 d,abril del 2010, per mi mai has marxat, sempre dic que ets al meu cor. Així és com et sento, sempre aprop meu.
Senyalas
Nest, 31/05/2019 a les 23:31
+0
-0
Molt maco aquest document. I fins i tot m'atreveixo a fer una recomanació: mireu els vells papers, mireu les velles fotos, segur que hi trobareu algun missatge que se us havia escapat.
Emocionante
Anònim, 01/06/2019 a les 00:56
+0
-0
Me ha hecho llorar ojala los pudieramos ver aunque fuera un ratito o la silueta.lo que yo daria por sentirlo a mi lado te quiero.siempre en mi corazon.
Ben cert!
Dolors Vives, 01/06/2019 a les 07:44
+2
-0
M'he emocionat veient aquestes il.lustracions. És ben bé així. Sovint sento que actuo juntament amb ell i que està molt aprop meu.
Sempre seràs amb mi
Anònim, 01/06/2019 a les 08:19
+1
-0
M.he sentit tan identificada...... fa 9 anys que ens van separar fisicament, però sempre estaras dins el meu cor
Realirat
Anònim, 01/06/2019 a les 16:42
+1
-0
Simplement una preciosa pero molt dura realirat. Soletat imposada per les circunstancies dificil de aceptar
Companyia
Anònim, 01/06/2019 a les 23:00
+0
-0
Continúen están vius dintre del meu cor.
No se van
Anònim, 02/06/2019 a les 22:46
+0
-0
Los seres que amamos, aunque hayan partido antes, siempre viviran en nuestros sentimientis y recuerdo. Ello nos reconforta.
Él está siempre conmigo
2 junio, 02/06/2019 a les 23:01
+0
-0
Los dibujos son chulos y es como siento yo a mi marido siempre a mi lado y eso me reconforta, gracias por las imágenes
Preciós
Anònim, 03/06/2019 a les 07:20
+0
-0
Una petita merevella gràfica que evoca pensaments nous i d'altres coincidents que hem tingut.
Moltes gràcies!!
L'escrit m'ha ajudat
josep viñas baron, 07/06/2019 a les 09:16
+0
-0
M'he identificat molt amb el contingut de l'article.
com caigut del cel
Anónim, 23/06/2019 a les 16:41
+0
-0
Com per art de màgia, me trobat amb aquests dibuixos tant bonics, en el moment just, q més ho necessitava !!!
Al Amor de la meva vida
Anònim, 05/07/2019 a les 06:19
+0
-0
10 mesos sense tú, com 10 segles , ets, has sigut i seràs l'amor de la meva vida, estic Patin tant què tot el què veig amb fa mal perquè tú no ho pots veure amb els teus ulls, voldria i desitjo que aquest dibuixos tan macus i què m'estan fen plorar siguin realitat què pots estar al meu costat a cada instant, et demano cada dia que intentis comunicar-ta amb mi, t'estimo tant Amor meu
Recuerdos
Anònim, 19/07/2019 a les 12:13
+1
-0
Me han gustado mucho las ilustraciones, yo también siento cerca a mis familiares y amigos que nos dejaron.