Presa de terra

Potser sí

L'endemà, amb la mar clara com mai, tota jo soc desconfiança

| 13/08/2019 a les 10:23h
Especial: Presa de terra
Arxivat a: Cambres pròpies, Presa de terra
Imatge il·lustrativa
Eva Armisén
Pero después de todo, no sabemos
si las cosas no son mejor así,
escasas a propósito…

Jaime Gil de Biedma


Arriba un dia que les meduses em fan recular i em quedo sense bany. L'endemà, amb la mar clara com mai, tota jo soc desconfiança. No ho dic en veu alta, falta encara mig agost, però les coses van com van: l'idil·li ha començat a fer aigües.

Viatjaria d'estiu en estiu per esquivar el fred. Però avui ja penso en l'agenda del nou curs, en els assajos de la coral, en la ciutat que trepitjo cada tardor, en les paraules que finalment –tant de bo– seran llibre.

Potser sí que tenen raó els dies feiners. I el temps curt i la màniga llarga.
 
Eva Piquer

COMENTARIS

Visca el fred
Anònim, 13/08/2019 a les 13:11
+32
-3
Hahaha, i jo viatjaria d'hivern en hivern per esquivar anar tot el dia suada, enganxosa i recremada pel sol... és ben be que hi han d'haver gustos per tot.
Preciós escrit, com sempre.
tardor, que faci tardor de veritat
glòria olivella, 13/08/2019 a les 16:41
+4
-0
Espectacular. És el meu prefe. I mira que els llegeixo tots-tots.
Aquest hivern nevarà. Ja et pots anar preparant.
Viatjaria d'estiu en estiu per esquivar el fred.
Nurinuriega, 13/08/2019 a les 23:46
+3
-0
Gràcies Eva, subscric la frase, a l'estiu em sento com au fènix.
Tant de bo
Joan Piqué, 15/08/2019 a les 20:50
+8
-1
Arribarà una època en que voldrem recordar el que ens passa ara
Potser sí
Anònim, 17/08/2019 a les 08:28
+0
-0
Molt bò
La duresa de l'estiu
Anònim, 19/08/2019 a les 07:50
+2
-0
Estic d'acord amb l'escrit " Visca el fred". No suporto aquests estius tan durs, enganxosos, amb sense cap alè d'aire, no sortir de casa fins al v2019espre, dutxar-te sovint. Anys enrere esperava aquesta estació amb ganes, per les vacances, per la platja, pel capvespre, per la pluja i la fresca de la muntanya....
Potser sí
Anònim, 19/08/2019 a les 12:03
+1
-0
T'estimo tant i m'arriban de tal forma les teves lletras, què en fan avançar, gràcies de debò.
Estiu. Vacances.
Anònim del Temps, 21/08/2019 a les 07:37
+0
-1
I arriba un dia Eva, en que tot es capgira. I vius les vacances de setembre a juny. I voldries saltar-te juliol i agost, aquests dos mesos enganxosos que no surts de casa perquè tot t'atabala massa. I ningú ni res et roba el temps.