Presa de terra

Ja noto les ferides

Demà ja serà tardor i a mi em cal preservar aquest estiu, fer-lo durar

| 29/10/2019 a les 07:27h
Especial: Presa de terra
Arxivat a: Cambres pròpies, Presa de terra
Imatge il·lustrativa
Eva Armisén
Soc fràgil, estima'm. És el lema en defensa de les Illes Formigues, un paratge natural amenaçat per la pesca, les barques, les deixalles, la gent. És també un peix que es mossega la cua: la fragilitat reclama amor i estimar ens torna de vidre.
 
El camí cap a Cala Estreta fa olor de la pluja d'ahir. Demà ja serà tardor i a mi em cal preservar aquest estiu, fer-lo durar. Que no es trenqui.
 
El mar està emprenyat. Una onada em diu vine i m'encallo en el sí però no. Ja noto les ferides dels peus, ja torno a col·leccionar pors. Reaprendre el futur té peatges.
 
El calendari és un escut de mira'm i no em toquis, no està escrit enlloc que la primavera ens salvi. El fons de les Formigues encara és preciós i el fred que vindrà també pot ser amable.
 
Saps què? Ha plogut molt però no se m'ha inundat la casa.

Eva Piquer

COMENTARIS

Agraïda
Anònim, 29/10/2019 a les 08:25
+17
-0
És una delícia ,poder llegir cada dia els teus escrits i comentaris, tanta delicadesa i tots per mi tan encertats
Gràcies Eva Piquer
Somnis
M. Antònia Gombau , 29/10/2019 a les 22:38
+3
-0
Com m’ agrades Eva , em fas viure i somiar de nou , moltes gràcies
I potser
Digueu-me Núria, 29/10/2019 a les 23:20
+9
-0
I potser la tramuntana acaronarà tendra la cala i s’endurà mar endins la força d’un bes, d’un desig penetrant.
el temps estoba les ferides de l'ànima per retornar-les en un gest d'humanitat
Anònima Anna, 30/10/2019 a les 08:01
+6
-1
Gràcies Eva per compartir el teu amor
Tristor.
Anònim, 30/10/2019 a les 14:53
+8
-1
Quan et trenquen el cor.
Quan t'has d'inventar una nova vida
Les pors t'inunden l'anima.
Només el temps calma el dolor
Mar
Anònim, 30/10/2019 a les 21:56
+5
-0
Text ple de tendresa i sensibilitat. Me toca el corazón. M'agrada especialment: "Reapendre el futur té peatges"
La por