Què se n’ha fet de qui eres quan eres petit? D’aquells impulsos, de les ganes de riure i de viure. Aquest anunci nadalenc dels supermercats alemanys Penny ens convida, ni que sigui per un moment, a desencarcarar-nos, a deixar-nos anar, a jugar, a divertir-nos, a fer el que vulguem fer, com si no fóssim tan lluny del nen que vam ser.


Aquest anunci, en què un nen canta la cançó Forever Young (que el grup Alphaville va fer famosa), ha estat creat per l’agència Serviceplan.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Anònim a novembre 21, 2019 | 19:31
    Anònim novembre 21, 2019 | 19:31
    Potser en ves d'insistir en el meravellós que és fer-se gran i insistir a ser com un jove, es podria parlar dels valors de la maduresa, del camí a la vellesa, més seriosament. Això no vol dir que no t'ho hagis de passar bé.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa