Espot

Joves per sempre

Un anunci nadalenc ens anima a gaudir de la vida com si encara fóssim nens

| 21/11/2019 a les 00:00h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, espot, Nadal, anunci, Serviceplan
Què se n'ha fet de qui eres quan eres petit? D'aquells impulsos, de les ganes de riure i de viure. Aquest anunci nadalenc dels supermercats alemanys Penny ens convida, ni que sigui per un moment, a desencarcarar-nos, a deixar-nos anar, a jugar, a divertir-nos, a fer el que vulguem fer, com si no fóssim tan lluny del nen que vam ser.


Aquest anunci, en què un nen canta la cançó Forever Young (que el grup Alphaville va fer famosa), ha estat creat per l'agència Serviceplan.

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
14/05/2020
Imatge il·lustrativa
18/12/2019
Imatge il·lustrativa
05/12/2019

COMENTARIS

Mai tornarem a ser uns nens
Anònim, 21/11/2019 a les 19:31
+6
-0
Potser en ves d'insistir en el meravellós que és fer-se gran i insistir a ser com un jove, es podria parlar dels valors de la maduresa, del camí a la vellesa, més seriosament. Això no vol dir que no t'ho hagis de passar bé.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El Museu de la Vida Rural i La Conca 5.1 impulsen un cicle de debats
Imatge il·lustrativa
El festival Elixir Poètic impulsa un guardó amb el suport de l'Ajuntament de Terrassa
Imatge il·lustrativa
Edicions Poncianes engega un concurs a través de les xarxes socials
Imatge il·lustrativa
La Fundació Carulla impulsa un cicle de tallers en línia
Imatge il·lustrativa
Te quiero, te quiero, te quiero, / con la butaca y el libro muerto
Imatge il·lustrativa
La història de la dona que va plantar cara a la llei de segregació racial dels EEUU
Imatge il·lustrativa
La història desconeguda de l'atleta australià que va formar part d'una foto històrica
Imatge il·lustrativa
«Si he de ser un símbol, prefereixo ser-ho del sexe que d'una altra cosa»