Espot

Joves per sempre

Un anunci nadalenc ens anima a gaudir de la vida com si encara fóssim nens

| 21/11/2019 a les 00:00h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, espot, Nadal, anunci, Serviceplan
Què se n'ha fet de qui eres quan eres petit? D'aquells impulsos, de les ganes de riure i de viure. Aquest anunci nadalenc dels supermercats alemanys Penny ens convida, ni que sigui per un moment, a desencarcarar-nos, a deixar-nos anar, a jugar, a divertir-nos, a fer el que vulguem fer, com si no fóssim tan lluny del nen que vam ser.


Aquest anunci, en què un nen canta la cançó Forever Young (que el grup Alphaville va fer famosa), ha estat creat per l'agència Serviceplan.

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
23/12/2019
Imatge il·lustrativa
18/12/2019
Imatge il·lustrativa
05/12/2019

COMENTARIS

Mai tornarem a ser uns nens
Anònim, 21/11/2019 a les 19:31
+6
-0
Potser en ves d'insistir en el meravellós que és fer-se gran i insistir a ser com un jove, es podria parlar dels valors de la maduresa, del camí a la vellesa, més seriosament. Això no vol dir que no t'ho hagis de passar bé.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
La Universitat de Barcelona programa un cicle de quatre concerts
Imatge il·lustrativa
Catorze equipaments de Barcelona obren al públic els seus espais restringits
Imatge il·lustrativa
El Museu Picasso dedica una exposició a la relació de l'artista malagueny amb Paul Éluard
Imatge il·lustrativa
Dos centres cívics proposen tallers inspirats en el dissenyador Victor Papanek
Imatge il·lustrativa
Un vídeo mostra com reaccionen les persones davant el dubte i la por
Imatge il·lustrativa
L'anunci dels Gaudí parla del poder del cinema i de l'empoderament femení
Imatge il·lustrativa
L'educador David Dunning diu que «sovint sobrevalorem les nostres habilitats»
Imatge il·lustrativa
Lera Boroditsky diu que «es perd prop d'un idioma a la setmana»