Espot

Recorda el meu nom

Un espot de Nike va predir el futur de Messi

| 03/12/2019 a les 15:05h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, Messi, espot
Era el 2005, el Barça havia guanyat la Lliga i la marca Nike va fer la campanya Recorda el meu nom, amb què mostraven el potencial de jugadors de la Masia. El darrer en aparèixer va ser un joveníssim Leo Messi que, amb disset anys, anunciava el seu futur.

Foto: Facebook Futbol Club Barcelona

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
14/05/2020
Imatge il·lustrativa
18/12/2019
Imatge il·lustrativa
05/12/2019

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El CaixaForum recorre els mites clàssics amb obres de les col·leccions del Prado
Imatge il·lustrativa
La Universitat de Barcelona ofereix una nova sessió del cicle de debats «Feminisme(s)»
Imatge il·lustrativa
El Macba dedica una exposició i una publicació a l'artista visual Tony Cokes
Imatge il·lustrativa
El Barcelona Dibuixa estimula la creativitat en tallers virtuals i presencials
Imatge il·lustrativa
La història de la dona que va plantar cara a la llei de segregació racial dels EEUU
Imatge il·lustrativa
Un «mapping» hipnòntic fa volar l'àngel per l'aeroport de Brusel·les
Imatge il·lustrativa
Una animació relata amb tendresa els aprenentatges que neixen dels vincles familiars
Imatge il·lustrativa
Una animació mostra la importància de recuperar els somnis i la identitat