Galeria

Les bones notícies

14 informacions il·lustrades que mostren la cara esperançadora del món

| 30/12/2019 a les 00:26h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, galeria, Mauro Gatti
L'artista italià Mauro Gatti, cansat de veure com les notícies mostren una desgràcia rere l'altra, va crear el projecte The Happy Broadcast, on recopil·la i il·lustra les petites esperances que troba entre tantes catàstrofes. Aquestes són catorze de les que ha compartit aquest 2019.

1.


2.


3.


4.


5.


6.
 
 
7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.

COMENTARIS

Il·lusió
Anònim, 02/01/2020 a les 13:39
Interessant
+75
-5
Sóc tan feliç de llegir aquestes notícies!
Desitjo que el món sencer agafir tots els exemples!!
Bona feina feta
Anònim, 02/01/2020 a les 15:06
Interessant
+61
-2
M'ha encantat aquesta iniciativa d fer arribar notícies positives.
Endavant!!!
Ens hem de humanitzar
Anònim, 02/01/2020 a les 15:57
+44
-3
Aquest És inciatives són increïbles, més caldria per tot el molt, aquí podríem començar per el maltractament animant. Un animal de companyia no és un regal, es un membre de la família i com a tal te que ser reconegut per tots.
Ingeniero Industrial
Ricardo Ros, 02/01/2020 a les 20:33
+9
-20
El dia 28 de diciembre, o bie ya pasó o no ha llegado.
Gent magnífica
Anònim, 02/01/2020 a les 23:24
+31
-0
No esta tot perdut. Endavant.
Ser més positius
Anònim, 02/01/2020 a les 23:56
+30
-0
Conforta llegir actes positius. Ens hem d'acostumar a fer-ho, normalment es publica negativament.
Valentia
Anònim, 03/01/2020 a les 07:50
+27
-1
Es fantàstic el poder de les coses , quan un esser humà és capac de fer tot això .Encara hi han persones que saben donar part de si mateixos envers als altres .2020
Fantastic
Anònim, 03/01/2020 a les 10:26
+26
-0
Una idea fantástica
Esperança
Anònim, 03/01/2020 a les 10:48
+25
-0
Gràcies, per donar esperança.
Salvem el planeta
Anònim, 03/01/2020 a les 11:44
+26
-0
Això són unes excel·lents noticies. Espero que ti guem moltes més.
Esperança
Anònim, 03/01/2020 a les 12:01
+26
-1
Es necessari seguir creient en el ser humà i en la magnífica generositat en les iniciatives per millorar la vida a la Terra2020
molt estimulant!
Ignasi Morató Afustí, 03/01/2020 a les 12:23
+24
-1
Es una iniciativa, gratificant i estimulant... per a mi, una forma molt maca de començar el nou any 2020!!!🙋‍♂️
Esperança
Anònim, 03/01/2020 a les 12:28
+13
-0
Magnífic regal de. Reis.
Mai s'ha de perdra la esperança
Anònim, 03/01/2020 a les 12:33
+11
-1
Jo crec que ens sortirem .
Cada dia surt el sol
Anònim, 03/01/2020 a les 13:21
+15
-0
I tot recomençar amb bones iniciatives.2020
Agraïment
Anònim, 03/01/2020 a les 13:24
+15
-1
Trobar notícies tan positives, sempre fa recuperar l'esperança amb l'ésser humà i que entre tots podem aconseguir un món millor.
El color de les coses
AnònimRamon, 03/01/2020 a les 13:53
+4
-0
Molt bo iv
Si fuera o fuese verdad!!
Anònim, 03/01/2020 a les 14:29
+4
-6
No crec que aquestes notícies siguin del tot certes.. una pena!
Fantàstic
Anònim, 03/01/2020 a les 15:56
+6
-0
Desitjo que tots els pensaments ,iniciatives, actes, anessin per aquests camins.
Impresionada
Alegria. 3/ 1/ 2020, 03/01/2020 a les 16:16
+6
-0
Molt contenta de llegir noticies com aquestes.
Molt bona iniciativa
Anònim, 03/01/2020 a les 16:32
+6
-0
Gràcies a tots els qui la feu possible.
Agraït
Anònim, 03/01/2020 a les 16:58
+13
-1
Agraït a totes les persones, de la nacionalirat, raça, cultura, religió que sigui i que faci ,desinteressadament, totes aquestes coses per la Natura que, a la fi, quedará per els nostres fills.
Gràcies.
FANTÀSTIQUES BONES NOTÍCIES
Nobelobservadora, 03/01/2020 a les 17:18
+10
-0
Hauria d' haver més difusió de tot el bo que passa que acostuma a ser més que el que no ho és.
He de fer constar que a Catalunya també es comunica al donant de sang mitjantçant un missatge de text quan aquesta s'utilitza per a un pacient. Jo n'he rebut i ho agraeixo de cor.
No perdem la esperança
Anònim, 03/01/2020 a les 18:00
+4
-0
No mes puc dir que llegir tot aixo done esperances, no podem estar tan boixos de no fer res i deixar un mon pudrit als nostres desendenç.
Nuestro planeta
Anònim, 03/01/2020 a les 18:27
+3
-0
Entre [email protected] podemos hacer pequeñas cosas.......que son muy grandes!!!!
[email protected] etc moveros el culo!!!
Viva la buena gente!!!!
FANTÀSTIQUES BONES NOTÍCIES
Nobelobservadora, 03/01/2020 a les 18:35
+4
-0
Hauria d' haver més difusió de tot el bo que passa que acostuma a ser més que el que no ho és.
He de fer constar que a Catalunya també es comunica al donant de sang mitjantçant un missatge de text quan aquesta s'utilitza per a un pacient. Jo n'he rebut i ho agraeixo de cor.
Bones noticies
Anònim, 03/01/2020 a les 19:21
+5
-1
Trobo aquesta iniciativa Excel-lent. Cal conèixer les bones noves
Tenemos que cuidar nuestro mundo
Anònim, 03/01/2020 a les 19:39
+4
-1
Como alegra leer buenas noticias 🙂
14 noticies positivas del onu any
Anònim , 03/01/2020 a les 20:17
+5
-1
2020. m'agradad molt tan bones noticies e intencion. que es pugui cumpli
Si todas las buenas noticias fueran reales
Anònim, 03/01/2020 a les 21:53
+1
-0
Que esperanzas !!!!!de un futuro mejor !!!!!que idea tan estupenda de dar a conocer las buenas cosas que las buenas gentes logran....,.y si todos un poquito !haríamos tanto!! Muchas gracias por tu logro
Que sigan....
Gabriela, 04/01/2020 a les 05:08
+0
-0
.... que sigan las buenas noticias! Con gente valiente que siga luchando por derechos humanos, animales y ambientales....
04/01/2020
Anònim, 04/01/2020 a les 08:57
+2
-0
Tenim de colabora tots.
Obrim els ulls!
Anònim, 04/01/2020 a les 10:29
+3
-0
Gràcies per fer visible que també passen coses bones!
A [email protected] els increduls els diré que la seva actitud és la que busquen els quatre magnats que controlen el món: ens volen pobres, amargats i SOBRETOT amb por, així som més fàcils de controlar.
I contra ells hem d'anar!
Per optimitzar el món dels nostres infants
Anònim, 04/01/2020 a les 11:18
+3
-0
Les notícies m' han fet sonriure,feia temps q no em passava! Endavant amb aquest optimisme!! Es podria crear un concurs i donar un premi a la notícia real més esperançadora!!
Gracias !!!
Anònim, 04/01/2020 a les 11:39
+2
-0
Es maravilloso recibir estas noticias , gracias !!! Reconforta y nos llena de esperanza
Tota iniciativa positiva és benvinguda
Rigolini, 04/01/2020 a les 12:59
+1
-1
Crec que el nostre amic engynyer Ros no s'ha sabut explicar o no ha entès res. Això no és premsa rosa, són actes exemplaritzants que animen a emprendre actes del mateix estil.
Felicitats per la iniciativa.
Natura
Anònim, 04/01/2020 a les 16:21
+1
-0
2020. Son bones iniciatives pel nou Any, el problema es que son diferents cultures pero cada intent es motiu d'alegria
Esperança
Anònim, 04/01/2020 a les 17:34
+2
-0
Faltan mes noticies com aquestes per continuar tenint esperança en el futur proper

Ja n hi ha prou de.prensa manioulada i de "ser noticia nomes Les Malas Noticies"
Creatividad
Maite Mila, 04/01/2020 a les 22:00
+0
-0
GRACIAS POR SER CREATIVOS CON LA CREACION
Alimentémonos de buenas noticias
Feliz, 04/01/2020 a les 22:21
+1
-0
Nutrámonos de buenas noticias y seremos capaces e crear más y más buenas noticias. Estaremos inspirados y nos sentiremos positivos y eso impulsará nuestra creatividad y nuestra implicación en aportar buena noticias!
8del mati
Anònimpilar, 05/01/2020 a les 08:39
+1
-0
Me gusta entrar con buenas noticias en este nuevo año 2020
Amunt
Anònim, 05/01/2020 a les 09:44
+3
-0
Tots fem i podem fer moltissimes mes coses. Llegir tot aixo anima a seguir amb les piles récarregades. Gracies gracies gracies
Felicidad
Soñadora, 05/01/2020 a les 11:19
+2
-0
Ole ole, si es verdad es chulisimo!!!!
No está todo perdido
Mu buenamente ☝🏼
Anònim, 05/01/2020 a les 17:43
+2
-0
Gràcies per la oportunitat de gaudir, compartir i aprendre. Gràcies.
Tenemos la posibilidad de crear otra forma de vida.
Anònim, 05/01/2020 a les 19:37
+2
-0
Otras formas de relación entre los seres humanos y los seres de la naturaleza son posibles y necesarios.
Estos cambios se han de producir desde cada uno de nosotros, de esta manera ira creciendo, extendiendose e incluyendo a los demás.
Tan de bo
mfb, 05/01/2020 a les 21:54
+0
-1
Llàstima que no son certes aquestes notícies, la broma millor guardar-la per altres te mas.
ESPERANÇA
paquita, 07/01/2020 a les 10:42
+1
-0
Esperança de que aquestes iniciativres les duguin a terma tots els paissos del mont
Felicitats
Toni Làzaro, 07/01/2020 a les 14:52
+1
-0
Aquesta idea de donar visibilitat a les bones notícies és genial... desitjo sincerament que aquesta proposta quedi com una secció habitual i que ens ajudi a ser optimistes i creadors de noves respostes i solucions d'esperança als problemes que omplen la majoria de titulars en altres mitjans...
Madre natura.
Enzo, 07/01/2020 a les 15:06
+1
-0
La nostra madre natura ci ha dotato di un cervello pensante ma non tutti lo usano nel modo giusto. Fortunatamente sono in tanti a saperlo usare nel modo giusto rispettando la natura ed a questi dobbiamo dire sempre grazie.
Replantar
Acathynònim, 07/01/2020 a les 22:10
+1
-0
Jo penso que tothom te 1 idea.Jo penso que s hauria de recuperate els arbres de nadal que tenen arrels. I TORNAR A PLANTARLOS que us semble podem creat 1 bosc
ESPERANÇA
M.J.M., 08/01/2020 a les 10:25
+1
-0
👍 Per a totes les ideies esperençadores com aquestes. S'agraïex rebre alguna bona notícia de tant en tant, enmig de tant pessimisme. Endevant !!!
Felicitat
XAROGA, 09/01/2020 a les 23:25
+1
-0
Estic viu.
Tinc salud.
He pintat el primer quadre d'aquest any.
Esperanza
Anònim, 10/01/2020 a les 20:32
+0
-0
Les notícies dolentes ens fan pensar a vegades que no hi ha gent que fa coses i no es veritat hi ha molta gent Bona que vol salvar al planeta ..Als éssers vius en general
Els negatius que vec que n'hi ha uns quants que es tanquin en una habitació fosca com ells
Vida
Anònim, 10/01/2020 a les 20:47
+0
-0
Yo si crec en les coses que fa la gent que es positiva i humana
Et reconforta l'anima saber que hi ha gent que és mou
Els paràsits negatius es podrían ajuntar i tanca en una habitació fosca igual s'ho pasarían bé
Actitud
Anònim, 11/01/2020 a les 22:38
+0
-0
Cadascun de nosaltres te la opció de poder canviar quelcom per deixar un mon millor.Només em de creure en nosaltres mateixos i posar-hi voluntat.
Positiu
Anònim, 12/01/2020 a les 11:04
+0
-0
Ens tenim que hummanisa.
UN REGAL ESPECIAL
Anònim, 12/01/2020 a les 11:59
+0
-0
Un magnific regal per aprendre s'ha de veure les caracteristiques positives de les coses.
Crec que es fantastic, endavant!!
Esperanza
Optimista, 14/01/2020 a les 11:58
+0
-0
Guay estss son las noticias que interesan. La vida en positivo !!!!
M'agrada
Sitoevia, 19/01/2020 a les 20:05
+0
-0
M'agraden les bones noticies.