Galeria

Glups!

14 dibuixos d'Andrea Zayas que mostren el món sense embuts dels infants

Nou mesos i una vida

| 18/02/2020 a les 10:25h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, galeria, Andrea Zayas
Imatge il·lustrativa
Andrea Zayas és mestra de música a primària i mare de la Valentina. Si a Catorze ja va dibuixar la seva experiència en l'embaràs, el puerperi, fent de substituta a escoles de tot arreu i sobrevivint en família al Nadal, ara ens mostra el món sense embuts dels infants. Aquelles situacions en què els adults o bé ens quedem sense saber què dir o bé voldríem desaparèixer: "Aquests especímens sí que mereixen el hashtag sensefiltres. Són així. Tal com raja. I quina enveja i quantes coses ens ensenyen. I tant de bo pogués tornar a ser així de fresca i estar tan plena de veritat. El cas és que tot això no ho saben: i aquest és el secret." 

1.

Andrea Zayas



2.

Andrea Zayas



3.

Andrea Zayas



4.

Andrea Zayas



5.

Andrea Zayas



6.

Andrea Zayas



7.

Andrea Zayas



8.

Andrea Zayas



9.

Andrea Zayas



10.

Andrea Zayas



11.

Andrea Zayas



12.

Andrea Zayas



13.

Andrea Zayas



14.

Andrea Zayas

COMENTARIS

Extraordinari, com sempre!
Cristi, 18/02/2020 a les 21:00
+10
-0
No puc parar de riure! M'encanta! :-)
Mestra jubilada
Roser Company, 18/02/2020 a les 21:37
+7
-0
2020
Son una dibuixos preciosos i els escrits son auténtics. Es nota que ho fa una mestra !!!
Nou mesos i una vida...
Anònim, 18/02/2020 a les 23:30
+3
-0
La Mare la vigilia del casament: Dorm filla meva dorm, que des d'aquesta nit no dormiràs quan vulguis. Avui és l'últim dia que ho pots fer...
Realíssim:
Anònim, 19/02/2020 a les 07:14
+5
-0
La meva filla dins una esglèsia quan veu una imatge de la Dolorosa, plorant i a crits: mama, una bruixa!!!!!!
I un altre
Anònim, 19/02/2020 a les 07:16
+2
-0
Quan jo tenia uns 19 anys i era monitora un nen em va preguntar: Ah! Però tu també tens mare??????
Vaig envellir 50 anys de cop!
Real com la vida....
Carme López , 19/02/2020 a les 09:23
+4
-0
Tots molt bons!
A mi també m'havien preguntat els nanos de que treballava.
I també es mostraven interessats per si jo també m'ho passava bé fent de mestra.
Un bon ofici.
Boníssims !
Carmen Costa, 19/02/2020 a les 11:13
+3
-0
Són molt bons, divertits i ben reals.
Vaig fer durant molts anys de cangurs, i m'ho passava molt bé amb les seves converses.
Recordo que un cop, una nena que no devia ben bé on " situar-me " per l'edat ( jo devia tenir uns 18 anys ), em va preguntar : "Tu, Carmen, què ets ? Mare o filla ??? Ho vaig trobar genial.
girat de pilila
Anònim, 20/02/2020 a les 20:10
+2
-0
El meu fill, cuant tindria uns 3 anys, volia que son pare, que estava "de cul" es girara i li va dir: papa, gira't de pilila, no m'oblide (fa mes de 30 anys), quina risa¡¡¡
edat