Galeria

Confinats

14 il·lustracions que mostren la cara amable del temps de reclusió

| 16/03/2020 a les 12:20h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, galeria, Martina Heiduczek
Són dies d'estar-se a casa, sols o acompanyats. I aquestes il·lustracions de la dissenyadora alemanya Martina Heiduczek mostren el que estem vivint: des de la convivència amb nosaltres mateixos o el poder tenir temps per fer allò que mai fem, fins a la solidaritat que neix entre veïns o les possibles històries d'amor que es desperten entre finestres i balcons.

1.

Martina Heiduczek



2.

Martina Heiduczek



3.

Martina Heiduczek

 
 
4.

Martina Heiduczek



5.

Martina Heiduczek


 
6.

Martina Heiduczek


 
7.

Martina Heiduczek



8.

Martina Heiduczek



9.

Martina Heiduczek

 

10.

Martina Heiduczek



11.

Martina Heiduczek



12.

Martina Heiduczek



13.

Martina Heiduczek



14.

Martina Heiduczek

COMENTARIS

A casa
Anònimmarta cairol, 16/03/2020 a les 15:03
+35
-1
Sempre tant bonic
Estem pasant un mal son
Una abraçada
Molte pacièncir
Anònim Lucina, 17/03/2020 a les 09:23
+13
-3
Tindrien de treure profit de tot lo que està passant Encants a casa i aprendre a distreure'ns sense tindre que surti
A caseta
Anòanna silbestre montañola nim, 17/03/2020 a les 09:34
+5
-0
Ho trobo molt encertat. Felicitats Martina.
A casa
Anònimmontserrat, 17/03/2020 a les 11:01
+6
-0
Gaudin de la casa en seny ,i que pasi lu mes rapit pusible a questa racha tan dulenta, que ya tenim una edat, i parejo de no pugueu tindre els meus nets a casa, bon día per tutom,💛
Delicatessen
Anònim, 17/03/2020 a les 14:44
+6
-0
Una preciositat de dibuixos. Gràcies per ajudar-nos a passar aquests moments difícils.
Disfrutemos
Anònim, 17/03/2020 a les 15:33
+7
-0
Siempre nos quejamos de no tener tiempo
Aprovechemos esta situación para parar, pensar y estar con nosotros mismos, queramos un poco para así después oler querer a los demás
Felicitats!
Anònim María , 17/03/2020 a les 16:47
+1
-0
M'agrada molt
Numero 10
Pilarcorgal, 18/03/2020 a les 07:26
+3
-2
Me encanta el enraizamiento con la tierra, algo que estmis perdiendo, ojala volvamos a conectarnos. Abrazos
GRACIES!!
Lluïsa PB, 18/03/2020 a les 12:42
+4
-2
Quins dibuixos tan bonics, distreuen i fan pensar. Son estupendos. Gracies!!!
Preciòs!!!
Àngela, 19/03/2020 a les 10:08
+2
-0
M'encanta tot al que transmeten aquests dibuixos..tranquilitat,armonia,arrelament a la essencia humana lligada a la natura,MAGNIFIC💖
Alegría
AnonimoMaribel, 20/03/2020 a les 05:18
+0
-0
Estupendos y maravillosos dibujos, en el difícil momento qué vivimos,al observarlos sientes alegria y además te hacen pensar en personas y cosas de nuestra vida que anteriormente no as tenido tiempo de plantearte. Felicidades y gracias por estos reales y hermosos dibujos.
Quedate en casa
Anònim, 20/03/2020 a les 09:27
+0
-0
Buenos dias ahra valoramos aquéllos abrazos en familia i amigos , o no teniamos tiempo por el estres, nos damos cuenta lo importante k es cuando lo tenemos este tiempo separados nos daremos cuenta , k la vida se va en un vuelo, sin podernos despedir de nadie , valoremos cuando lo volvamos a tener💕
iaia
mariange Marti, 20/03/2020 a les 10:49
+0
-0
agraïda per tots els dibuixos són.molt emoius encertats.
cuidem vos tots força Guanyem i.millorem.per tothom.areu del.mon
Ben arribat confinament
Møn, 20/03/2020 a les 18:12
+0
-1
El confinament no és cap problema, l’angoixa és per tots aquells que no ho puguin superar, i veure com les decisions nefastes d’aquells que manen ens porten a la ruïna, frustació i molta ràbia.
Agraïda
Monts, 07/04/2020 a les 15:46
+0
-0
Agraïda d’aquests dibuixos tant bonics i delicats. M’agrada que tinguin tant relat, poder-los gaudir en aquest dies de confinament ajuden a la reflexió
Gràcies!