Vídeo

Germà petit, t'has fet gran

Una coreografia de Steev de Sousa que evoca una relació fraternal

| 31/03/2020 a les 13:10h
Arxivat a: La butaca, vídeo, dansa, Steev de Sousa, Vídeo
Petit frère a grandi trop vite... (El germà petit ha crescut massa ràpid...) és una peça de dansa del ballarí i coreògraf Steev de Sousa que evoca la relació de dos germans. Amb música escrita pel mateix De Sousa, el germà gran i el petit (interpretat per Louis Filiatre) es busquen, es troben, xoquen i s'ignoren al tempo de la música, vestits amb la mateixa roba i en el petit espai d'una cuina.

COMENTARIS

Sensibilitat a flor de pell
Anònim, 31/03/2020 a les 19:37
+27
-0
Realment preciós!!!!
Tendresa i gust a l'escinificar
Anònim, 31/03/2020 a les 22:03
+12
-2
Fet amb molt gust, tacte, tendresa i professionalitat. Un espectacle visual. Enhorabona!!!
Meravellós amb majúscules
Anònim, 01/04/2020 a les 01:52
+10
-0
Quina sensibilitat, enginy, la simetria i els moviments tan acompasats... El muntatge en un lloc petit i modern on la màgia del seu moviment fa més meravellós l'espai, el temps i la dansa.
Una relació de germans
Teresa Reche, 01/04/2020 a les 11:00
+5
-0
Molt guapa sa composició i veure ballar a un gran i una petita és novadós!
M'ha agradat molt!
Delicadesa
Anònim, 01/04/2020 a les 23:33
+5
-0
Delicadesa en estat pur. Maquissim
Tendresa
Lidia puig, 02/04/2020 a les 15:12
+3
-0
M'encanta veure harmonia, delicadesa i bellesa en aquest ballet, entre una petita i un jove. Gràcies és un bon regal.
Amor gran!
M. Neus Aragonès , 02/04/2020 a les 15:17
+3
-0
Moviment de bellesa, tendressa i sencillesa plena de perfecció!
Magnetisme
Sora, 05/04/2020 a les 18:42
+0
-0
Aquesta és la paraula que defineix la meva experiència amb aquesta dansa ...preciosa
Dance