Galeria

El meu gos i jo

14 il·lustracions confinades en bona companyia

| 02/04/2020 a les 16:52h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, Ginnie Shu, animal, gos, galeria
La il·lustradora Ginnie Shu dibuixa el seu dia a dia amb el seu millor amic: des de les estones en què ella llegeix i ell està al seu costat, fins al moment de cuinar o de treure'l a passejar. Ara que estem confinats, aquests dibuixos són un bon mirall per als qui conviuen amb aquest animal.

1.


2.
 

3.


4.
 

5.
 

6.
 

7.
 

8.
 

9.
 

10.


11.


12.


13.
 

14.


La il·lustradora Ginnie Shu i el seu gos.

Instagram Ginnie Shu

COMENTARIS

Que boniv
Anònimmarta cairol, 03/04/2020 a les 14:01
+13
-0
Que bonic
Els dibuixos
I el gos el millo amic😘😘
M'ha agradat molt
Anònim, 03/04/2020 a les 22:12
+8
-0
Són dibuixos molt macos i el gos la millor companyia del món.
Gràcies
Mon Folch, 04/04/2020 a les 13:56
+5
-0
Que bonic ! Realment, només qui ha tingut la sort de tenir un vincle amb un gos pot entendre el missatge d'aquestes boniques imatges.

Gràcies !

Mon
Igual que jo
Xiqui, 04/04/2020 a les 16:39
+3
-0
Em records a mi pero jo en tinc 4,uns dibuixos espectaculars.
El meu gos i io
Lina farresentrenyable, 10/04/2020 a les 12:35
+0
-0
Entrenyaple, aquesta soc jo i la lluna, amb tots els dibuixos midentifico💖 mencantan, gracias els gossos essers maravellosos, q ens estimen tan, i ens fan la vida mes agradable en aquets moments tan durs q estem vivin🥀 amor incondicional per els nostres perretes🐾🐾gracies per aquestes imatjes maravellosas. 🐕🌈
Tendresa
Bufo, 11/04/2020 a les 09:39
+0
-1
Amor i tendresa purs. Preciosa també la foto de l’autora.
El meu gos i jo
AnònimEspereranza, 11/04/2020 a les 18:35
+0
-0
Mi he idintificat molt i els dibixos son molts macos ..felicitats
El Cocu, el Xut i jo
Araceli Fortuny, 24/05/2020 a les 09:11
+0
-0
Ull! He mirat la seva web i perfil a instagram i he vist que ella es presenta com Ginnie Hsu, i vosaltres heu posat a tot arreu “Shu”
M’encanten les seves il·lustracions. Transmeten serenor. I em sento identificada en moltes imatges, doncs em veig amb els meus gossos, el Cocu i el Xut.
Gràcies per compartir!!