Música clàssica

El «Nessun dorma» del Liceu

Músics confinats interpreten l'ària de Puccini

| 01/05/2020 a les 12:38h
Especial: Música clàssica
Arxivat a: El piano, música clàssica, Liceu
"El Nessun dorma de l’òpera Turandot de Puccini ha marcat la història de superació del Liceu, i ara encoratja la societat a iniciar plegats el camí del desconfinament". Sota el lema Hora de vèncer, el Gran Teatre del Liceu ens presenta aquest vídeo que, dirigit per Igor Cortadellas, compta amb la participació de l’Orquestra Simfònica i el Cor del Gran Teatre del Liceu, del tenor canari Jorge de León, i de la direcció musical de Josep Pons. 

COMENTARIS

Nesuno dorme
Anònim, 01/05/2020 a les 14:21
+47
-1
Fantastic emocionant
Nesuno dorme
Anònim, 01/05/2020 a les 14:44
+16
-2
Gracies per aquets moments
Pell de gallina
shumacher, 01/05/2020 a les 16:20
+11
-3
Sou tots molt grans, molt, moltíssim. Gracies per acompanyar-nos
Nesuno dorme
Anònim, 01/05/2020 a les 16:53
+11
-0
Emocionant....els péls de punta. Fantástic!!!
Nesuno dorme
Sole, 01/05/2020 a les 17:10
+6
-0
Agraïment inmens a tots i totes per donar vida a l'emoció que provoca la música...
Nesuno dorme
Anònim, 01/05/2020 a les 22:13
+4
-0
Per què enlloc s’esmenta qui són el director, els càmeres i muntadors d’aquest fantàstic audiovisual?
Nesuno dorme
Anònim, 01/05/2020 a les 23:52
+3
-0
Fantastic no deixara mai d'emocionarme,i en estos moments molt mes!!!!!!
Brutal
Almar, 02/05/2020 a les 09:47
+4
-0
Sense paraules
No ens falla la imaginació.
Ramon +3, 02/05/2020 a les 11:01
+1
-1
Som un Pais cult i creatiu i gent amb moltes ganes de fer coses innovadores. Aixó ens posicione be i fará posible que sortim aprenent molt d'aquesta experiencia conjunta.
Albert
Nessum dorma, 02/05/2020 a les 14:16
+0
-0
Després d’escoltar açò tot ès possible
Impresionant
Anna Rojano, 02/05/2020 a les 14:26
+0
-0
Gracies per aquest moment magic.
Sacsejada emocional
Anònim, 02/05/2020 a les 23:24
+0
-0
Han fet una petita joia! M'ha entusiasmat, està molt ben fet i amb la senzillesa de les persones tal com son i el final amb algun participant amb la família., commovedor i emocionant. Mostra art i humanitat fins el punt de trasbalsar i empènyer amunt alguna cosa dins meu . Gràcies 14 gràcies Liceu. Fins avui era l'hora dels valents, ara serà l'hora de vèncer. Petit Gran
Ama de casa
Anònim, 03/05/2020 a les 13:14
+0
-0
Doy un ama de casa corriente,con estudios,recién pensionada.En casa vivimos dos,mi marido trabaja,la casa es grande y me paso el día intentando que el bicho no entre.No soy una histérica de la linpieza,hasta hace poco tenía quién me la hiciera.
Quisiera hacerles una pregunta:Como hacen ustedes para hacer tantas cosas?y la higiene normal de casa,cuando la hacen,de madrugada?.Mi enhorabuena por tanto poder.
Muy buena coordinacion
Anònim, 03/05/2020 a les 15:07
+2
-0
Esta muy logrado, maravilloso y emocionante que se hagan estas cosas.
Turandot
Giorgio M., 07/05/2020 a les 14:39
+0
-0
Molto emozionante, da brivido, ottima combinazione canto e musica
Nessum dorma