Així dibuixo el món

Estic bé però no puc més

14 dibuixos en què Laia Sauret mostra com viu el confinament

| 07/05/2020 a les 00:47h
Especial: Així dibuixo el món
Arxivat a: Passadís, Laia Sauret, Així dibuixo el món
Imatge il·lustrativa
El 12 de març vam tancar l'escola. Professors i alumnes vam anar a casa sense saber ben bé què passaria. De cop, la rutina va fer una gran explosió: el meu marit treballava moltíssimes hores a l'UCI, mentre jo impartia classes a distància als meus alumnes de secundària i feia de mare de dos nens d'un i tres anys. Hi ha hagut moments força estressants, perquè he hagut de fer videotrucades a alumnes amb els fills al costat. Però també n'hi ha hagut de gratificants: sobretot les converses en què nois i noies, des de les seves cases, m'explicaven com veien el que estem vivim. 

Els dies anaven passant i no sortir de casa s'anava fent dur. Però, a poc a poc, vaig començar a respirar les estones bones que em regalava aquest confinament, mentre sentia una barreja de sentiments contradictoris. Encara ara no sé com descriure tota aquesta situació. És per això que comparteixo aquesta sèrie d'il·lustracions que, mentre les faig, m'ajuden a desfer tot l'embolic que tinc al meu cap.

1.


2.

3.


4.
5.


 
 

6. 

7.
 

8.

 
9.
 
10.
 
 
 
 11.
 
 
 
 

12.



13.


14.

COMENTARIS

Poesia dibuixada
Mercè veïna, 07/05/2020 a les 13:55
+9
-4
Tendre, real, preciós...
Laia artista
Ula, 07/05/2020 a les 13:58
+18
-0
Em sembla una documentación gràfica GENIAL
Ets una artista especial ❤️
Confinament??
Anònim, 07/05/2020 a les 16:09
+7
-0
Son genials Laia !!! Ets una artists..
Genial
Encarna. , 08/05/2020 a les 05:51
+3
-0
Aixo tembe es Amor. Gracias
Gràcies
JúliaGaia, 08/05/2020 a les 08:12
+4
-0
Gràcies per compartir de manera preciosa sentiments i emocions que moltes hem viscut i que seguim vivint en aquest confinament.

Salut!
dibuixos vius LAIA SAURET
Ignasi Serra, 08/05/2020 a les 09:00
+2
-0
M'encantens dibuixos i el text. Son molt profunds, m'han tocat. gràcies Laia :-))
Petita maravella
Anònim, 08/05/2020 a les 09:38
+2
-0
Delicadesa infinita!
Ben cert
Anònim, 08/05/2020 a les 16:46
+2
-1
Certament cert, gràcies per compartir--ho i molt d'ànim per seguir creant!!
Moments d'incertesa
Anònim, 08/05/2020 a les 17:28
+2
-0
Una manera gràfica de plasmar el que estem vivint.
M'encanta la frase: "La natura segueix creant vida"
Confitats
Catina, 08/05/2020 a les 18:18
+2
-0
Completament identificada! Gràcies!
Sempre tant oportuna
Anònim, 08/05/2020 a les 22:29
+1
-0
Com pintes, i descrius aquest present tant inesperat, posant èmfasi a un sentiment peculiar, merda,crida, tristesa, desànim, companyia dels fills, herois,natura...
Gràcies, per compartir amb nosaltres, la teva creativitat plasma sinceritat i alegria.
¡Muy cool!
Vero , 09/05/2020 a les 18:34
+0
-0
Todos geniales y me siento plenamente identificada con el 11 y 12 🥳. Felicidades Laia.
Jo sóc Avià
Eulàlia Bastardes, 09/05/2020 a les 23:31
+1
-0
Admiro profundament els dibuixos i l'escrit.
Perquè em trec el barret amb tots els pares i mares que estan treballant amb aquestes condicions,en pisos petits i amb canalla de diferents edats.Que tenen que fer deures diferents.Com molt bé diu l'escrit es una merda.
I a més amés com àvia en plena salut no pots ajudar.
I generalment els nens un 10!
Magia
agustina sobrino pardo, 12/05/2020 a les 01:36
+2
-0
Una excelente sencillez una mirada humanisima, una plástica impecable....magia