Galeria

Tantes cases, tantes famílies

14 retrats de llars de tota mena a diferents llocs del món

| 15/05/2020 a les 13:57h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, galeria, família, fotografia, Michele Crowe
La fotògrafa Michele Crowe va retratar durant deu anys famílies dels Estats Units amb l'objectiu de donar visibilitat a llars no convencionals o socialment menys visibles. Crowe es va centrar especialment en les famílies de diverses procedències culturals i en les parelles del mateix sexe. Un temps després, va decidir ampliar el camp de treball a sis països d'Europa i a l'Índia. Us oferim un tast del resultat:

1. Niça (França).

Foto: Michele Crowe



2. Nova Delhi (Repúbica de l'Índia).

Foto: Michele Crowe



3. República de l'Índia.

Foto: Michele Crowe



4. Amsterdam (Països Baixos).

Foto: Michele Crowe



5. Mòdena (Itàlia).

Foto: Michele Crowe



6. Amsterdam (Països Baixos).

Foto: Michele Crowe



7. Alemanya.

Foto: Michele Crowe



8. Roma (Itàlia).

Foto: Michele Crowe



9. Niça (França)

Foto: Michele Crowe



10. Suïssa.

Foto: Michele Crowe



11. Alemanya.

Foto: Michele Crowe



12. Amsterdam (Països Baixos).

Foto: Michele Crowe



13. Itàlia.

Foto: Michele Crowe



14. París (França).

Foto: Michele Crowe

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
El Museu de la Vida Rural i La Conca 5.1 impulsen un cicle de debats
Imatge il·lustrativa
El festival Elixir Poètic impulsa un guardó amb el suport de l'Ajuntament de Terrassa
Imatge il·lustrativa
Edicions Poncianes engega un concurs a través de les xarxes socials
Imatge il·lustrativa
La Fundació Carulla impulsa un cicle de tallers en línia
Imatge il·lustrativa
Te quiero, te quiero, te quiero, / con la butaca y el libro muerto
Imatge il·lustrativa
La història de la dona que va plantar cara a la llei de segregació racial dels EEUU
Imatge il·lustrativa
La història desconeguda de l'atleta australià que va formar part d'una foto històrica
Imatge il·lustrativa
«Si he de ser un símbol, prefereixo ser-ho del sexe que d'una altra cosa»