Música

Eso que tú me das

Es mucho más de lo que pido

| 27/05/2020 a les 00:00h
Especial: Música
Arxivat a: El piano, Eso que tú me das, música, Jarabe de Palo
Eso que tú me das és l'avançament del proper disc de Jarabe de Palo, Tragas o escupes.


Eso que tú me das
es mucho más de lo que pido.
Todo lo que me das
es lo que ahora necesito.

Eso que tú me das
no es que lo tenga merecido.
Por todo lo que me das
te estaré siempre agradecido.

Así que gracias por estar,
por tu amistad y tu compañía.
Eres lo mejor que me ha dado la vida.

Por todo lo que recibí
estar aquí vale la pena.
Gracias a ti seguí
remando contra la marea.

Por todo lo que recibí
ahora sé que no estoy solo.
Ahora te tengo a ti,
amigo mío, mi tesoro.

Así que gracias por estar,
por tu amistad y tu compañía.
Eres lo mejor que me ha dado la vida.

Todo te lo voy a dar
por tu carita y tu alegría.
Me ayudaste a remontar,
a superarme día a día.

Todo te lo voy a dar,
fuiste mi fiel medicina.
Todo te lo daré,
sea lo que sea lo que pidas.

Y eso que tú me das
es mucho más.
Es mucho más
de lo que nunca te he pedido.

Todo lo que tú me das
es mucho más.
Es mucho más
de lo que nunca he merecido.
Es lo que tú me das.
 

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
26/06/2020
Imatge il·lustrativa
24/06/2020
Imatge il·lustrativa
24/06/2020

COMENTARIS

Eso que tú me das
EBLR, 27/05/2020 a les 11:47
Molt interessant
+128
-5
Sovint en la senzilla s'hi troba el més profund. Molta força Pau!
"Eso que tú nos das..."
Ana María Camps, 27/05/2020 a les 12:19
Interessant
+55
-1
...ganas de vivir contra viento y marea y disfrutar de tus canciones antes, ahora y siempre y...de TI.
Una abraçada des de Barcelona.
Eso que tu me das
Margarida , 27/05/2020 a les 15:16
+45
-3
Ets un exemple de valentia! Molta força!!♥️
Eso que tu me das
Susi, 27/05/2020 a les 16:19
+37
-3
Amb les teves cançons ens dones molt !!! Moltes gràcies🥰🌈❤
Eso que tu nos das
Mary Ortiz. , 27/05/2020 a les 16:50
+17
-2
Eres muy valiente y luchador!!! desde mi corazón te envio mucha Luz y animo. Todos formamos parte del universo y todos somos al final uno.
❤️
Eso que tu nos das
Mary Ortiz. , 27/05/2020 a les 16:52
+13
-1
Eres muy valiente y luchador!!! desde mi corazón te envio mucha Luz y animo. Todos formamos parte del universo y todos somos al final uno.
❤️
Eso que tu nos das
Mary Ortiz. , 27/05/2020 a les 16:57
+11
-0
Eres muy valiente y luchador!!! desde mi corazón te envio mucha Luz y animo. Todos formamos parte del universo y todos somos al final uno.
❤️
Eso que tu me das
Mailo, 27/05/2020 a les 17:00
+11
-0
Molta admiració! No paris mai!! 😍😍
per a tu Pau
Carme Cachot, 27/05/2020 a les 17:25
+35
-1
La teva lluita és excepcional, soc bé erá infermera a la Vall d'Hebron, em vaig prejubilar per poder cuidar al meu marit i et varem veure moltes vegades a les consultes i quimio, ens vas donar força, i despres vèiem que tenies un concert. Moltes gràcies Pau, el meu marit Oriol ja no hi és, però sempre ets amb nosaltes
🍀
Núria Alonso, 27/05/2020 a les 17:28
+12
-2
🎶 Por todo lo que me das te estaré siempre agradecida ❤
Eso que tu me das
Anònim, 27/05/2020 a les 17:44
+10
-1
Molta força Pau !!!
Ha seguir fent cançons tan bonicas !!!
Força i anims
Anònim, 27/05/2020 a les 17:47
+5
-0
Tota la força del món Pau. Ànims i endevant...Som molts que t’admirem...
Eso que tu me das
Anònim, 27/05/2020 a les 18:14
+6
-1
Molt bona! Jarabe de Palo. Bon ritme, bona lletra i bons músics amb el cantant i el ball.
Felicitats!
Eso que tu me das
Carme Ferran Aymar , 27/05/2020 a les 18:22
+8
-0
Ets un tio especial i seràs sempre entre nosaltres!
Eso que tu me das
Carme Ferran Aymar , 27/05/2020 a les 18:25
+7
-0
Ets un tio especial, un lluitador...endevant!!❤
cantan
Alberto Martinez, 27/05/2020 a les 18:33
+4
-2
Gran cantan i mijor persona
Gràcies a tu, Pau.
Anònim, 27/05/2020 a les 18:46
+7
-0
Molta força Lliutador!! I molta pau i amor. Gràcies pel que tu ens dones.
Això que tú ens dones...
Àngels S., 27/05/2020 a les 19:29
+6
-0
Tú sí que ens dones...i MOLT.
Què GRAN ets Pau !
Pau molt motivador
Montsi, 27/05/2020 a les 19:34
+6
-0
Pau, t'agraim la teva aptitud i amb aquesta cançó o demostrés molta força.
Moltes abraçades.
Gràcies
Àfrica , 27/05/2020 a les 19:54
+6
-0
Ens estàs fent un regal i donant-nos un bona lliçó Pau...
Moltes gràcies!
Carpe diem ❤️
Si que dones!!!
Rosa des de Mallorca, 27/05/2020 a les 20:07
+4
-0
Mil gràcies!!!!
ESO QUE TU ME DAS....
VICKY , 27/05/2020 a les 20:38
+6
-0
Això que tu ens Dones...Pau !!
Preciosa cançó.
Eso que tu me das
I. C. M, 27/05/2020 a les 20:59
+5
-0
Tú ens has donat molt així que ánims perqué has de continuar fent-ho. Gracies Pau!!!! 👏👏😘
Estem amb tú
Anònim, 27/05/2020 a les 21:12
+5
-0
Ets un exemple de superació i de força. La teva cançó es molt bonica i com totes arriba al cor.
❤❤
Eso q tu me das
aniteta, 27/05/2020 a les 21:51
+5
-0
Ets molt gran!!!!
Tu potsss!!💪💪💪💪😘😘
Eso que tú me das
Albatros, 27/05/2020 a les 22:44
+5
-0
Bonita canción Pau, eres un crac !!
La canción que me marcó .. “por un beso de la flaca “ Inolvidable época .
Petons molt forts Pau, des de Sant Vicenç de Montalt!!
Eso que tu me das
Pilar Costa Cuscó , 27/05/2020 a les 23:13
+3
-0
Molta força dsd terres ganxones! Stfeliudeguixols x ever
Grscies
Inms, 27/05/2020 a les 23:33
+4
-0
Gracias Pau por lo que tu nos has dado y seguiras dando. Preciosa la cancion como adelanto a tu nuevo trabajo 👏👏👏
Allo que tu em dones
Natalia de Catalunya Nord, 27/05/2020 a les 23:33
+3
-0
M acompanyes molt en la meva vida!! M agrada el que fas!
GRACIAS POR TANTO ❤
Viky, 28/05/2020 a les 02:15
+5
-0
Eres Mi Ejemplo a Seguir.
Somos los Supervivientes del Siglo XXI 👍
AGRAÏMENT
Anònim, 28/05/2020 a les 02:58
+4
-0
GRÀCIES PER SER UN LLUITADOR !!!!
I MOLT MÉS PER SER BONA JENTE. !!!!
LA CANÇÓ ET A QUEDAT RODONA !!!!
Això que tú em dónes
Maisa, 28/05/2020 a les 05:16
+3
-0
Sempre t'he admirat per la teva senzillesa i humilitat.
Amb poques paraules dius tantes coses...
Força i endavant noi !!!
Ets un crack!!
MontsinaF, 28/05/2020 a les 07:41
+3
-0
Bravo per la cançó Pau, ets un exemple de lluita i superació!
Ets un crack, endevantttt💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼👏🏻👏🏻👏🏻
Cami
PepStone, 28/05/2020 a les 08:34
+2
-0
Et vaig coneixer a Cad 100 al programa del Abellan, va ser impactan, grans records, una abraçada
Això que tu em dones!!!
Pietat , 28/05/2020 a les 10:14
+3
-0
Bravo!!!! La cançó es preciosa, gràcies pel que tu ens has donat , ets admirable, la teva força , el teu coratje es un exempla de vida.
Esto no me parece Bonito...
MaríAngels, 28/05/2020 a les 10:37
+3
-0
A los que están en tratamientos les deseo lo mejor,porque esto es muy duro sort Pau🎶🎵🎶
Aixo que tu em dones
Carles Andrada, 28/05/2020 a les 12:30
+2
-0
Anims, ets una molt bona persona i un gran music, esperem que continuis lluitant per sortirne endavan, las tevas cançons ens transmeten molte alegria. Una abraçada.
Gràcies Pau!!!
Anònim, 28/05/2020 a les 12:47
+4
-0
Gràcies per tot el que tu ens has donat i continues donant Pau!!! Quin gran exemple de lluita i valor a la vida!!! Gràcies per compartir el teu amor i haver posat melodía a grans moments de les nostres vides que mai oblidarem gràcies a tu!!! Quina gran cançó, aquesta nova!! Es nota que hi has posat tota la teva estima!!!
Gràcies per ser-hi Pau!!
El que tu ens dónes
Anònim, 28/05/2020 a les 13:39
+2
-0
Gràcies per ser-hi
Endavant
Amoros
Núria Arranz, 28/05/2020 a les 14:03
+1
-0
Pau, no et conec pro et sento molt proper
Gràcies Pau
Montse boada, 28/05/2020 a les 14:14
+2
-0
Gràcies per totes les teves cançons i per com ets. Et vaig veure en el programa de la Sílvia Copulo i encara et vaig admirar més. Per la teva força i la teva espiritualitat
Gracias Pau!!!
Silvia - Óscar, 28/05/2020 a les 14:51
+1
-0
Es una canción preciosa Pau!! Se que eres un gran guerrero de esta vida. Mi hijo también es uno de vosotros. Siempre dar gracias a las personas que nos ayudan y acompañan en esta vida. Te deseo muchos ánimos y besos!!
T estimo , Pau!!
Margot _ megui_, 28/05/2020 a les 16:23
+1
-0
Vida, amor, tendresa, lluita, abraçades, ets gran Pau!!
La vida és un regal
Sonia M, 28/05/2020 a les 16:31
+1
-0
Pau,
Et segueixo des del principi, has marcat les nostre joventut amb les teves canços. Força Pau!!💚💚
No hi ha foscor quan no hi ha absència de llum
Marta Badia, 28/05/2020 a les 16:31
+1
-0
Llum dones. Llum reps. Organicament.
Aixi de senzill i generós és l’univers.
Deia Charles Chaplin que no veuras l’arc de Sant Martí si mires cap avall... s’enten doncs perque sempre dones llum i color a la vida. Mirada alçada. Sempre endavant.
Gràcies per tant. Continuem! Llum, colors, amistat. 🌈✨
Entrenyable Pau!!!
Agnès, 28/05/2020 a les 19:36, 28/05/2020 a les 19:38
+1
-0
Moltes gràcies Pau per les teves cançons que ens acompanyen des de fa tant de temps, La música ens fa millors, molta força i endavant!!!!
Entrenyable, Pau!!!
Agnès. 28/05/2020 a les 19:39, 28/05/2020 a les 19:41
+1
-0
Preciosa cançó, lluitador i valent, molta força i amor
Estem al teu costat
Roser Moix, 28/05/2020 a les 20:19
+1
-0
Quina cançó més bonica! És exactament el q sentim quan ens ajuden i ets sents estimat! Ànims q tit anirà bé! Una abraçada i estem al teu costat! 🤗
Petons
Todo lo 🎶🎶🎶
Carmina Borrell, 28/05/2020 a les 20:22
+1
-0
Una gran persona , lluitador !!!
Rosa
Força Pau, 28/05/2020 a les 20:23
+1
-0
Pau gracies per el que tu ens dones
Ets espiritualitat, força i llum
El cosmic t'enviara la força que necesitas
Tens una villa preciosa, i de ben segur será com tu, preciosa per dins i per fora
T'envio força que surt del ❤❤❤❤❤❤
Fuerza
Toni Awera, 28/05/2020 a les 21:43
+1
-0
Grande Pau y J d P!!!...un ejemplo a seguir.Fuerza.
Tu nos das y nos cantas
Anònim, 28/05/2020 a les 22:26
+1
-0
Eres muy grande y la cancion preciosa.como todas las que has hecho.graciasPau y fuerza te queremos.
Don’es.. tu si ens donas!!!!!!!
Anònim, 28/05/2020 a les 22:57
+1
-0
Endevant!!! Ja ets un lluitador i fas el que t ‘ agrada....gracies Pau
Admirable
Nando ingeni, 29/05/2020 a les 01:47
+1
-0
Música con buen rollito que te hace feliz, gracias Pau por hacernos feliz durante tantos años con tu música y espero seguir siendo feliz con tu música muchos años más.
Eso que tú me das....
Anònim, 29/05/2020 a les 03:06
+1
-0
Es de bien nacido, ser agradecido. [email protected], te damos las gracias a tí por tu música. Inolvidables tus baladas!
Eso que tú me das....
Mariajo LG, 29/05/2020 a les 03:13
+2
-0
Ésta canción es muy apetecible y fácil de conectar. Gracias a tí por tu música. Tus baladas son inolvidables!, y La Flaca siempre será eterna.
Vaya tema
Anònimdary, 29/05/2020 a les 07:02
+1
-0
Danés tú cantas como los ángeles eres un campeón te sigo de siempre,sólo decirte que eres el mejor campeón
est un valent!!!!
montserrat lorente, 29/05/2020 a les 11:55
+1
-0
Emocionada sentin la canço, molta força Pau !!!!
Ganes de ballar la vida
Rosina, 30/05/2020 a les 00:31
+0
-1
I ballar sense parar de viure aixo es el que tu encomanes Pau
Valentina X la vida
Anònim, 31/05/2020 a les 11:13
+1
-0
Es un cante de valentía y lucha bravo por tanto valiente que lucha en la vida.
Gracias
Paco Molí, 31/05/2020 a les 17:15
+0
-0
Dicho con todas las letras... LA AMISTAD Y EL AMOR SON LA BASE DE LA VIDA...
Energia pura
Adriana, 01/06/2020 a les 05:26
+0
-0
Mil gràcies pel que TU dones
Mai deixaré d'escoltar-te i de sentir-te ben aprop
😘😘
Un corazón con ruedas- conmovedor Pau
Marisa Molina, 02/06/2020 a les 04:42
+0
-0
La felicidad no parte de lugar sino del corazón de cada cual ... y el tuyo supera a muchos.

Tú te mereces eso y más! Gracias Pau Donés por regalarnos esta música tan bonita.
Dins el mínimalisme es troba el màxim de l'essència emocional
Antoni Garreta, 03/06/2020 a les 01:23
+0
-0
Endavant i agraint a tot el que la vida ens regala, la sort de tenir la sensibilitat que l'art ens dóna per aixi poder escopir els sentiments més purs. Endavant Pau i gràcies per el misatge que envies a la societat necesitada de sensibilitat i agraïment. Endavant que amb lletres com les teves aportas la llavors per aconseguir un món millor. Salut i força.
Gràcies.........
Flora, 07/06/2020 a les 16:50
+0
-0
Per la teva energia,
per la força que et fa tirar endavant malgrat tot,
per la teva música que des de sempre ens ha aportat alegria, optimisme i esperança davant la vida.
I gràcies Pau per ser com ets.
Molta força 💕
Tu nos has dado siempre alegría con tu voz y tu vida
Annaïs is, 07/06/2020 a les 17:55
+0
-0
Maravillosa canción como todas las demás canciones.
Mi familia y yo te estamos agradecidos por existir y por alegrarnos los días desde hace muchísimos años con tus canciones. Te seguíamos y las cantábamos como niños.
Eres un persona fuerte, un luchador nato, una persona de corazón. Mi hermana te conoció hace unos años. Yo no tengo el placer de conocerte pero desde aquí te mando Luz, fuerza y energía para seguir adelante fluyendo con la vida.
Eres magnífico! Te queremos! 💚🙏💚
Gràcies per donar tant !!!!
Jofargot, 08/06/2020 a les 09:33
+0
-0
Gràcies per donar tant Pau.
Una gran abraçada de tot cor.
Gràcies gràcies gràcies.
Transmet molt bona energia
Montse Sala, 08/06/2020 a les 10:38
+0
-0
Transmet molt bona energia, endavant amb aquestes súper cançons i felicitats per la feina ben fet!!
Fuerza
Jeff N, 08/06/2020 a les 12:41
+0
-0
Pau, te recuerdo en un concierto muy especial e íntimo, en una pequeña sala de mi ciudad. Gracias!. 😍🤗 Cuídate mucho, y enhorabuena por tú camino de auto descubrimiento, toda fatalidad, lleva un "regalo" oculto. Besos y abrazos!!
Força
Anòniml, 08/06/2020 a les 21:52
+0
-0
Molta força Pau . Una abraçada molt forta
Eso que tú me das
Anònim, 13/10/2020 a les 13:33
+0
-0
ES MOLT AGRAIT PAU
Gran Canço
Anònim Francesc, 13/10/2020 a les 13:58
+0
-1
Es una gran canço que et posa la pell de gallina, jo et recordare sempra.
Descansa en Pau.