Música

Eso que tú me das

Pau Donés ha mort a 53 anys víctima d'un càncer

| 09/06/2020 a les 11:16h
Especial: Música
Arxivat a: El piano, Jarabe de Palo, música, Eso que tú me das
Pau Donés, cantant i líder de Jarabe de Palo, ha mort aquest 9 de juny a 53 anys víctima del càncer que patia des de l'any 2015. Eso que tú me das és la darrera cançó que va publicar amb el grup, avançament del disc Tragas o escupes.


Eso que tú me das
es mucho más de lo que pido.
Todo lo que me das
es lo que ahora necesito.

Eso que tú me das
no es que lo tenga merecido.
Por todo lo que me das
te estaré siempre agradecido.

Así que gracias por estar,
por tu amistad y tu compañía.
Eres lo mejor que me ha dado la vida.

Por todo lo que recibí
estar aquí vale la pena.
Gracias a ti seguí
remando contra la marea.

Por todo lo que recibí
ahora sé que no estoy solo.
Ahora te tengo a ti,
amigo mío, mi tesoro.

Así que gracias por estar,
por tu amistad y tu compañía.
Eres lo mejor que me ha dado la vida.

Todo te lo voy a dar
por tu carita y tu alegría.
Me ayudaste a remontar,
a superarme día a día.

Todo te lo voy a dar,
fuiste mi fiel medicina.
Todo te lo daré,
sea lo que sea lo que pidas.

Y eso que tú me das
es mucho más.
Es mucho más
de lo que nunca te he pedido.

Todo lo que tú me das
es mucho más.
Es mucho más
de lo que nunca he merecido.
Es lo que tú me das.
 

Contingut relacionat

Imatge il·lustrativa
01/07/2020
Imatge il·lustrativa
26/06/2020
Imatge il·lustrativa
24/06/2020

COMENTARIS

Pau
Anònim, 09/06/2020 a les 13:09
Interessant
+76
-5
Que la terra et sigui lleu💔
Ens quedem amb la teva musica per sempre 🎼
Esgarrifança
Lolos, 09/06/2020 a les 13:14
+49
-6
M'esgarrifo al comprovar que una persona aconsegueix la serenor per donar gràcies a qui vol sabent que es el seu llegat a qui ha estimat i estima.
Per sempre
Anònim, 09/06/2020 a les 13:33
+38
-6
DEP les teves cançons estaran amb nosaltres i tambe gran part de tu mateix. Alla on vagis canta...canta i alegra a tothom.
Eso que tu me das
Anònim, 09/06/2020 a les 13:35
+35
-2
Te mereces todo el apoyo rebido la cantidad de personas que te siguen...TODO TE LO MERECES . Todo mi cariño a la familia. DEP
Bon viatge
Anònim, 09/06/2020 a les 15:09
+28
-2
Viu a les nostres vides per sempre....
Gracias !
Anònim, 09/06/2020 a les 15:47
+26
-2
Gracias por acampañarnos en esta vida !
Por siempre ! 💓
La Flaca
Anònim , 09/06/2020 a les 15:59
+22
-3
D. E. P. Estic segura que al lloc on vagis faràs a tothom feliç com ens has fet a natros amb la teva música que no olvidarem mai
Que siguis molt feliç ❤️🌹🌹
Bon cami
Sandra Palomeras, 09/06/2020 a les 16:01
+16
-2
Una forta abraçada a tota la familia i molts ànims.A tu Pau ,campio,et desitjo molt bon cami .Amb nosaltres sempre!!
Nadal i tu
Albertet, 09/06/2020 a les 16:07
+17
-3
Sempre recordaré decorar l’arbre de Nadal amb la teva música de fons. La tendresa no mor mai. Gràcies Pau.
Tens molta llum!
Anònim, 09/06/2020 a les 16:09
+25
-0
Bon viatge espurna divina, ets una gran llum que retorna a l'univers.
Has donat una gran lliçó d'enteressa, perseverança i gratitud.
Descansa en pau, que ben t'ho mereixes!!! Gràcies per tant!!!
Tristor
Anònim, 09/06/2020 a les 16:23
+11
-0
Dep, ànima pura, clara, i serena. Gràcies per tot el llegat regalat...
Vuela Alto Pau!!!
Anònim, 09/06/2020 a les 16:27
+7
-1
Eres grande y estaras con tus canciones siempre con nosotros. Te queremos
Eso que tú nos has dado...
Anònim, 09/06/2020 a les 16:43
+18
-0

Me quito el sombrero Pau!!
Agradecido hasta el último momento, todo un ejemplo a seguir, tú si que nos has dado buenos momentos con tus canciones, trasladándonos a felices recuerdos vividos.
Buen viaje Pau!!!
Gracias
Anònimo, 09/06/2020 a les 16:52
+12
-0
Coincidi con el y agradecí su lucha y su fuerza ante esta enfermedad,le dije que era un ejemplo para otros pacientes..por como lo estaba viviendo con esa energía y fuerza.Ahora desde el cielo..estars haciendo Música. Gracias otra vez
Per sempre!!
Anònim, 09/06/2020 a les 16:53
+11
-0
Un grand músic i encara millor persona. Molt proper amb tothom.
Has lluitat molt ...però no ha pogut sé.
Et recordarem sempre i ens deleitarem amb la teva bonica música.D.E.P
Gracias
Anònimo, 09/06/2020 a les 16:57
+10
-1
Coincidi con el y agradecí su lucha y su fuerza ante esta enfermedad,le dije que era un ejemplo para otros pacientes..por como lo estaba viviendo con esa energía y fuerza.Ahora desde el cielo..estars haciendo Música. Gracias otra vez
Mucha luz
Anònim, 09/06/2020 a les 17:01
+10
-0
Que donde estes alcances la dicha2
Pau Donés
La Gordi, 09/06/2020 a les 17:03
+11
-1
Gracias por tanto!!!!
Gràcies de tot cor
Ikigai, 09/06/2020 a les 17:03
+9
-0
Pau, ens has deixat amb un llegat de bona música, amor incondicional i un lliçó de vida. Gràcies company, aquí seguirem amb els pals i ballant a la vida.
Tu
Anònim, 09/06/2020 a les 17:04
+8
-1
Una grand persona, et recordarem en les teves cançons!




Els nostres somnis...
María , 09/06/2020 a les 17:32
+6
-0
Els nostres fills...
Ens ajuden a pasar página!!!
Sempre .!!! nels nostres records..i gracies per tot el que sempre podrem sentir..La teva fantástica MÚSICA
D.E.P
Gràcies
Anònim, 09/06/2020 a les 17:43
+5
-0
Pau,mai t'he conegut, però a vegades amb la mirada i l'energia que desprenen es saben moltes coses dels altres.
Semblaves una persona senzilla, agraït ,sempre alegre, i aprofitant cada segon que t'ha donat la vida, amb una força descomunal física y psicològica.
Aquesta és l'energia que m'arribava de tu.
gràcies les teves cançons i les teves lletres, m'han agradat sempre.
Gràcies
Anònim, 09/06/2020 a les 17:53
+3
-0
Persona agraïda i lluitadora. DEP.
Gràcies
Anònim, 09/06/2020 a les 18:15
+2
-0
Per tota la teva musica.
Per ser una persona tant propera.
El meu condol a la famalia.
Molts anims.
Gràcies
Anònim, 09/06/2020 a les 18:28
+1
-0
Gràcies per la música i per ser com ets.Al cel sia.
Gràcies
Anònim, 09/06/2020 a les 18:30
+0
-0
Gràcies per la música i per ser com ets.Al cel sia.
Adeu
Joan cardo, 09/06/2020 a les 18:58
+0
-0
No hi han paraules per dir-te el que tú ja saps,agrair-te el haber-te conegut a través de les teves cançons,concerts,entrevistes etc..el cel ja el tens guanyar,adeu pau
Adeu
Joan cardo, 09/06/2020 a les 19:00
+1
-0
No hi han paraules per dir-te el que tú ja saps,agrair-te el haber-te conegut a través de les teves cançons,concerts,entrevistes etc..el cel ja el tens guanyat,adeu pau
Desde el lado oscuro le grita a la flaca que depende el humo es todo lo que me das
Anònim, 09/06/2020 a les 19:27
+0
-0
Merci PAU I BON VIATGE
Per sempre en els nostres records!!!
Anònim, 09/06/2020 a les 19:50
+0
-0
Gràcies Pau, per tot el que ens has deixat, sempre recordarem les teves cancons, una abracada enorme a tota la familia
Me agradavan totes les cançons
AnònimMontse, 09/06/2020 a les 20:00
+0
-0
Erats una bella persona Pau, sempre et recordarem, escoltan las teves cançons, molts anims per la familia.
Descansa en pau
Amadeu, 09/06/2020 a les 20:02
+1
-0
Gràcies per tot. Descansa en pau.
Qué tristeza!!
Anònim, 09/06/2020 a les 20:25
+0
-0
D.E.P Pau, grande dónde los haya...!!!
Gracias
Anònim, 09/06/2020 a les 20:40
+2
-0
Descansa en paz Pau, mis condolencias a la familia por su terrible sufrimiento y perdida. Gracias Pau por tus canciones, por alegrarnos nuestras vidas, somos muchos en los que viviras por siempre en el recuerdo a través de tu legado.
Ens ven creuar a la Vall
Anònim, 09/06/2020 a les 22:21
+2
-0
Sempre estaras en el nostre record alla on estiguis la teva llum ens acompanyara DEP
Bon Viatge Pau
Anònim, 09/06/2020 a les 22:49
+3
-1
Sempre ens quedarà la teva música, i el teu esperit alegre, lluitador, i valent, gràcies per tants bons moments que ens has donat!!
A TI POR SIEMPRE AMIGO
RICARDO PRIETO, 09/06/2020 a les 22:55
+1
-0
GRACIAS PAU gracias por todo lo que nos has dado... tus canciones y tu cariño en cada una de ellas.. descansa en paz, en esa paz mas que merecida... donde descansan los hombres buenos.. tu musica y tus canciones nos traeran para siempre tu recuerdo.
Gràcies!
Anònim, 09/06/2020 a les 23:13
+1
-0
Gràcies per donar tant Pau. Ens quedem amb les teves cançons i el record d'una gran persona digna d'admirar! Descansa en pau i allà on siguis no deixis de cantar i somriure!
DEP Pau
Rachel007, 09/06/2020 a les 23:38
+0
-0
Allà on vagis la teva música sempre ens farà recordar-te. Bon viatge. DEP
ET RECORDAREM SEMPRE
SAL, 10/06/2020 a les 02:14
+0
-0
Es una pena què les persones marxin tan joves,per la meva part la última canço què vas fer, el pubilc i jo personalment et recordarem sempre i ens as fet i ens faras plorar sempre que l'escoltem pensant amb tu.
Bon viatge Pau a reveure
CANTANT AMB ELS ÀNGELS
Pere Vargas, 10/06/2020 a les 11:05
+2
-0
Tristesa immensa però també satisfacció d'haver crescut acompanyant per la teva música.

Sempre estaràs amb nosaltres.
ETL
ETL, 11/06/2020 a les 00:50
+0
-0
Gracias por tu música y tus palabras. Siempre estarán vivas.
Feliz nueva vida
Un abrazo
Un Pau molt especial i unic
PAQUITA MARTI deAlvarez, 15/06/2020 a les 09:39
+0
-0
Pau, al agost del 2015,la Monica, era al Broggi, i ens va deijar el dia 17 de aquell mes, també va lluitar amb moltes ganes de viure, però va marxar, gràcies, per tot la teva força, per la teva música, i pel teu pare Amado i els teus germans, el meu, record de tans anys, comparti el gran dolor, t'estimem. Paquita i família 20