Espot

El pes de la felicitat

Un anunci es prepara per rebre Nadal

| 15/12/2020 a les 09:30h
Especial: Espot
Arxivat a: La butaca, Nadal, DocMorris, espot
Es desperta i intenta alçar un pes, i li costa. I l'endemà hi torna. I l'altre, també. Per què? Ho sabreu mirant Take Care, aquest anunci nadalenc curt i preciós fet per l'agència Jung von Matt SAGA per a l'empresa de venda de medicaments DocMorris.

COMENTARIS

Tendresa
Merceneta, 14/12/2020 a les 14:25
+19
-2
Molt molt tendre... Em cauen les llàgrimes
Ja potser prou
Anònim, 14/12/2020 a les 15:04
+14
-1
Ja fartet de veure com la gent gran ho pasan tan malament i tant tristos i sempre sols i ...ostres que posin alguna cosa mes normal que sembla que fer se gran es una fatalitat ! Que si , que segurament sera prou complicat pero ostres es que asobre sempre ens ho pinten tan fotut com poden!
Alguna alegria hi haura en fer se gran digo yo !? Doncs que n’ensenyin alguna cop casum l’olla !
Ara tampoc cal aquells que corren i salten com si tinguessin 20 anys casum no se lo normal del monton !
Deu ni do amb la publicitat de xais aborregats que fot anys que dura !! Sort que el nanos que venen ja no se l’empasrn tant tota aquesta falsedat forçada ! O aixo espero!!
Jjaja
Realitat
Anònim, 14/12/2020 a les 23:53
+12
-1
Fer se gran no es una fatalitat ... Es una feliçitat
Fer-se gran
Anònim, 15/12/2020 a les 13:50
+11
-1
Si no arribes a gran vol dir que t,has mort jove...

Precios
Anònim, 15/12/2020 a les 21:45
+5
-1
Emocionat.guapisim 15-12-2020
Fantàstic!
Anònim, 15/12/2020 a les 23:54
+3
-0
M'ha arribat per dues bandes amb finals diferents. Tractant-se d'una distribuïdora de medicaments o d'un centre de fitness, no sembla gaire adequat aixecar els pesos doblegant l'esquena. I si és actual (ningú porta màscara), amb la situació que estem vivint, no és gaire encertat promoure trobades familiars i abraçades... Malgrat tot, és fantàstic! Esperem temps millors per poder fer-ho!
Una lliso
AnònimJuana, 16/12/2020 a les 10:08
+1
-2
Una leccion de vida queno podemos acunarnos con la pena estoi viejo estoi solo me alegrado el dia
El pes de la.felicitat.
Anònim, 16/12/2020 a les 16:06
+1
-1
Ser mes solidari.
No volem fer pena
Non.o.l.età, 16/12/2020 a les 19:16
+3
-0
Jo també en tinc prou de contes tendres. Deixeu-nos fer vells com vulguem. De mal humor, grassos, prims, riallers, sarcàstics, irònics, tristos, pesats o guerreros, contestons, cascarràbies o tossuts, deixeu-nos fer la nostra fins que no us demanem ajuda...deixeu-nos ser dignes.
Ser persona
Anònim, 20/12/2020 a les 13:12
+0
-0
No FA falte estar convidan ni fer regals pero fer feliç a una persona tan si esta sola con si es gran amb una mirada sommrrien cedinli el pas o simplemente un ola con anem ja pots fer lo sentir important.No esperis res a cambi ntentarlo sovint que algun cop funcionarà es cuestió de practica