Galeria

El Perich, l'humor vigent

14 vinyetes d'una mirada del món inconfusible

14 aventures de Jep i Fidel

| 05/11/2018 a les 09:10h
Especial: In memoriam
Arxivat a: Passadís, il·lustracions, vinyetes
L'humorista gràfic Jaume Perich Escala, conegut com El Perich, va néixer el 5 de novembre del 1941 i va morir l'1 de febrer de 1995. El recordem amb 14 vinyetes seves.

1. 


2. 

 

3. 

 

4. 

 

5. 

 

6. 

 

 

7.

 

8. 

 

9.   

 

10. 

11.

 

12.


13. 

 

14.   

COMENTARIS

et trobem molt a faltar
Anònim, 02/02/2016 a les 12:22
+34
-2
que be estaries ara i nosaltres ens pixariem al damunt. Descansa en pau, gran mestre
Estàs amb nosaltres...
Anónim, 11/02/2016, 12/02/2016 a les 02:23
+24
-2
M'agradat ,sembla que no hagin passat els anys. la teva obra totalmen vigent. Gràcies
Perich
Núria Viudas, 13/02/2016 a les 14:08
+10
-0
Magnific, m 'encanta !
Et trobem a faltar
Anònim, 06/11/2016 a les 10:37
+7
-0
En aquests temps ens faríes molta falta; el yeu humor ens ajudaría a passar les bestiesses dels politics actuals. Vaig disfrutar molt amb les teves vinyetes. Descansa company.
Ai,Perich...
RMiguel, 07/11/2016 a les 12:23
+1
-0
...si visquessis i a Tarragona,tindries el pa assegurat per 100 anys més,amb una política ciutadana i uns polítics que serian una mina per a la teva visió de la vida i el teu esmolat llàpis...
Sempre seràs a la meva memòria.
Perich
Anònim, 01/02/2017 a les 21:01
+2
-1
En aquets moments la societat et necesita.
Gran Perich
Carles Abilleira, 02/02/2017 a les 15:12
+0
-0
De tant en tant torno a reviure les magnifiques obres de "El Perich": "Los gatos del Perich i Noticias del quinto canal" i son totalment actuals. Una abraçada allà on siguis
totalment actual
c.maymir, 01/02/2018 a les 19:43
+2
-0
totalment actual , sort de l'humor...¡¡¡ que gran¡¡¡
Mestre
Baltimore, 05/11/2018 a les 15:38
+0
-0
Quina raó tenies!!
Intel.ligencia
Fisic, 05/11/2018 a les 19:09
+0
-0
S'ens cap mena de dubte era molt intelligent a mes d'un gran dibuixant