Postals

Abans que siguem res

Et dono les ganes de viure que duc al fons d’aquestes butxaques

| 22/02/2016 a les 20:14h
Especial: Postals
Arxivat a: Cambres pròpies, Postals

Foto: Emre Ergin


Et dono les paraules que no t’he dit, per si les goses llegir, i un tros de paper per si volguessis escriure’m. Et dono un paraigua, per si plou i has d’anar a algun lloc i no hi ha prou balcons que et facin d’aixopluc. Uns mitjons gruixuts perquè no caminis descalç per aquest terra glaçat. Et dono una nit que duri vuit llunes. Una mica de la meva veu, per si mai et falla la teva. Un nosaltres cosit amb les mans de dos aprenents. Una cançó senzilla que puguem cantar tots dos sense perdre el ritme, ni el compàs. Et dono les ganes de viure que duc al fons d’aquestes butxaques.  
 
Regala’m, si et va bé, una engruna del teu temps. Un vespre de març passejant per Calafell. Un dissabte on, en una ciutat nova, sortim de festa fins que surti el sol. Que siguin els teus llavis i les teves mans els que em diguin bon dia. Un matí fent el cafè, on despentinats remenem calaixos buscant el sucre o baixem al supermercat per comprar la llet. Que tornem al llit i des de la finestra vegem com s’enfilen els roures i les alzines. Gairebé en podem tocar les branques si ens hi apropem i allarguem la mà. Que fem l’amor lentament. Que la intensitat ens faci d’embranzida. Tant és el que arribarà demà, ja ho veus, ni tinc presses ni duc rellotge.
 
El que voldria compartir potser morirà abans de ser. Un sastre amb bon ofici haurà de descosir-nos. Tancaré la finestra i la branca del roure serà orfe d’estornells. Davant del vidre, xiularé la cançó com si l’haguéssim fet nostra.
 

COMENTARIS

Tocat en l'ànima
Pepelechu, 13/08/2016 a les 07:51
+31
-3
Bon exemple de que en la sencillesa de les paraules està amagat tot el misteri dels sentiments.
Qualsevolnitpotsortirelsol
Anònim, 14/08/2016 a les 14:13
+12
-0
De vegades escriure és més fàcil que dir amb paraules els sentiments i esperançes de relació d' amistat que desitges d' una persona molt especial, que ha sigut la llum del meu camí durant molts anys. Les teves paraules són poesia, no deixis d'expressar-les.
Sensual
Per a mi, 14/08/2016 a les 21:01
+8
-0
M´ha agradat molt.
sencillessa
Burkineta, 01/11/2016 a les 21:26
+7
-0
Es simplement preciós..
Llegir els sentiments i sentir la paraula escrita...
Anònim, 02/11/2016 a les 23:35
+6
-1
Gairebé he sentit el tacte de les mans entre els llençols i l'olor del cafè. El llegir i el sentir han ballat un ball plegat.. gràcies!
Paraules fantastiques
Anònim, 03/11/2016 a les 20:53
+5
-0
Excepcional,el llegir-lo a estat un regal
Un regal
Anònim, 03/11/2016 a les 20:57
+3
-1
Llegint aquestes paraules he tingut un regal despres d'un dia molt enfeinat
Poesía en estat pur
Anònim, 03/11/2016 a les 23:07
+5
-0
Les teves paraules van directament al cor.
Dolç
Melville23, 26/01/2017 a les 21:54
+3
-0
Paraules que despullen sentiments, preciós
Regal
Anònim, 26/01/2017 a les 22:26
+1
-0
Unes paraules idònies per aquesta nit. M'ha encantat!
Proper
Cagalló, 26/01/2017 a les 22:51
+1
-0
Hem sento totalment reflectit. La sencillesa al servei dels sentiments...
Et faria un racó
Fantàstic , 26/01/2017 a les 23:10
+3
-1
Entre el "et faria un racó" i aquest escrit, claves les paraules ben bé dins meu. No deixis de compartir-les i gràcies
Gràcies!
Anònim mi, 23/08/2019 a les 22:01
+0
-0
Gràcies per saber explicar-ho per mi!!!
ich liebe dich
Anònim, 29/08/2019 a les 22:53
+0
-0
No podria expressar millor el que sento per la persona que un dia va dibuixar un cor al meu cotxe i es van endur amb ell el meu (el cor, és clar)