Galeria

Trossets de felicitat

14 il·lustracions que mostren el plaer dels petits instants

| 21/07/2018 a les 13:02h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, il·lustracions, galeria, Pascal Campion
La felicitat costa d'atrapar sencera, però de moments feliços tots en vivim uns quants. Només cal saber-los detectar i valorar. Pascal Campion ha capturat el temps, il·lustrant instants que valen per un dia sencer. Us oferim 14 postals d'aquells moments de la rutina que ens fan sentir vius.

1. Tenir el millor despertador.


2. Començar el dia esmorzant en bona companyia.

Pascal Campion



3. Escoltar música a casa, al teu aire.

Pascal Campion



4. Que una perruquera ben particular et desenredi el cabell.

Pascal Campion



5. Veure una pel·lícula al costat d'un bon amic.

Pascal Campion


6. Improvisar un partit de futbol.

Pascal Campion



7. Sortir a passejar gaudint de la vida que hi ha al voltant.

Pascal Campion



8. Oblidar les obligacions domèstiques i regalar-te un moment de silenci i de pau.
Pascal Campion


9. Treure l'artista que portes dins.

Pascal Campion



10. Relaxar-te amb un bany llarg.
Pascal Campion


11. Perdre't en un bon llibre fins al punt de saltar-te la parada de l'autobús.

Pascal Campion



12. Rebre regals casolans.

Pascal Campion


 

13. Veure com el teu fill se t'adorm entre els braços.

Pascal Campion



14. Trobar una estrella fugaç i demanar un desig.

Pascal Campion

COMENTARIS

Quinzè punt
Anònim, 04/04/2016 a les 17:11
Molt interessant
+173
-9
Apagar el mòbil, estirar-se al llit, obrir la persiana perquè entri una mica de llum i abraçar aquella persona que tens al costat per dir-li:
-T'estimo
Per poder sentir:
-Jo també t'estimo molt.
I, després de fer l'amor, caure en un somni plàcid i profund.
Moments importants!
Anònim, 04/04/2016 a les 18:35
+45
-4
Recull fantàstic de petits moments de felicitat, que caldria tenir en compte i que tantes vegades ens passen desapercebuts....

Sembla que la tendència general es la de donar mes importància als problemes sense tenir en compte el privilegi que suposa el fet de poder viure aquestes estones i poder valorar l'entorn que ens envolta, la família, els fills, els amics... nosaltres mateixos!!!i tantes i tantes coses que ens ajuden a viure!!!
Tela...
Anònim, 05/04/2016 a les 11:13
+43
-81
Tot això, imagino que és per a persones i famílies que tenen les necessitats bàsiques cobertes, no?
I tants altres moments..
Anònim, 05/04/2016 a les 11:15
Interessant
+97
-1
Anar a dormir sense posar el despertador, veure riure aquells que estimes, rebre abraçades reconfortants, petons que no voldries que acabessin mai.. despertar-se a mitja nit i buscar la calor d'un company, estirar-te a pendre el sol després d'un bon bany a mar, menjar una peça de xocolata, degustar aquell plat que et fa perdre els sentits, o beure un got d'aigua fresca quan tens molta sed.. La felicitat és un conjunt de petites coses..i les hem de saber gaudir al màxim.
la felicitat
Anònim, 05/04/2016 a les 15:14
Interessant
+82
-1
sentir la porta quan la teva filla arriba a casa
Tots junts a casa
Anònim, 05/04/2016 a les 20:14
Interessant
+61
-0
Tenir dos fills adoslescents i que un dissabte a la nit no tinguiin que estudiar pels examens ni pla per sortir de festa amb els amics, fer palometes i mirar una bona peli d'aquelles d'acció que et fan aguantar la respiració tots junts al sofà de casa i quan s'acaba comentaris varis i bona nit.
menjar amb la familia
Anònim, 05/04/2016 a les 23:16
+37
-1
Una bona taula i la familia reunida, un apat fet amb amor i dedicaciò

estar satisfet amb un mateix
Anònim, 06/04/2016 a les 08:25
+37
-2
anar-te'n a dormir pensant que has treballat en allò que t'agrada donant el màxim de tu mateix, i que a casa, has vetllat perquè la teva família estigui el millor possible. Cinc miunts abans de dormir-te agraeixes per la sort que tens i penses que estàs satisfet de tu mateix.
tela?
Anònim, 18/10/2016 a les 14:22
+30
-3
anonim de les 11.13, em sembla que moltes de les imatges que surten no tenen res a veure amb tenir cobertes les necessitats. jugar a futbol al carrer o llegir un llibre.... per exemple.
Sentir-se reflectit
Anònim, 18/10/2016 a les 15:59
+28
-0
Llegir aquests textos i sentir-hi reflectit i pensar, SI !!!!!!
Viure el màxim cada dia!!!!
Anònim, 18/10/2016 a les 16:09
+13
-0
Perquè la vida és plena d'obstacles, maldecaps, complicacions, perquè semblaria que a vegades conspiran contra nosaltres i no entenem el pq!!! El final continuem pq no ens quedar un altre,respirem, vivim.. .. Vivim cada dia com si fos l'últim, aprofitant tots els instants que ens dongui, disfrutem dels nostres, de les nostres coses, dels moments, per petits que siguin, per insignificants que semblin,pq la felicitat som nosaltres mateixos i em de buscar la manera de sentir-nos bé acompanyats o no i en tot moment, sigui quin sigui!!! Així que respirem i continuem, valorem i vivim.....
Petites felicitats
Anònim, 18/10/2016 a les 20:20
+19
-0
Un bon parell d'ous ferrats a sobre de patates freigides casolanes...
El mati
Anònim, 18/10/2016 a les 21:29
+11
-0
Quan arriben un dels meus fills i et diu bon dia mare i et fa dos patons i porte el pa per esmorsa i despres de pocs minuts arriba el altra fill i la meva neta i et diuen bon dia mare seguidament et dona el petons i la meva neta que et diu aviaaa i et don aquet peto tan dolç mentres el meu martit ens fa el café es lo millor,i quan venen els altres nets et fan reviure axo es lo millor
Altres punts
Mercè Prats Pitarch, 18/10/2016 a les 21:55
+14
-0
Quan els meus fills em donen una abraçada tot dient: "Mama t'estimo molt" o "Mama guapa".
Escoltar el meu grup de música preferit.
Veure als meus fills feliços jugant a basquet.
Mirar amb els meus fills i el meu marit una peli el diumenge a la tarda amb un bol de crispetes i la manteta al sofa.
Que em facin riure fins plorar.
I moltes petites coses més.
mestra
Anònim, 18/10/2016 a les 22:27
+25
-1
Veure les caretes dels teus alumnes gaudint mentre feu classe tots junts, no té preu!
I QUE EM SOMRIGUIS
Sonia, 18/10/2016 a les 22:59
+34
-1
Aixecar-me, morta de són, per quarta vegada en la nit, a alletar la meva filla de 40 dies de vida....i que obri els ulls i em somrigui. Sentir les altres dues respiracions dels que estimo....donar gràcies a la vida per tenir-los al costat....i tornar morta de són al llit.
obrir els ulls
Anònim, 19/10/2016 a les 10:27
+9
-2
simplement agrair la capacitat d´estar amb els ulls ben oberts per caçar tots aquests moments que ens omplen de felicitat,....per insignificants que siguin.La felicitat és una peça feta a mida,...a la teva mida,...però cal obrir els ulls!!! avui en dia tenim els ulls oberts però enfocats a pantalles i pantalles,...i s´ens escapen aquelles petites coses que ens fan o ens poden fer feliços.
Una abraçada
Anònim, 20/11/2016 a les 16:57
+11
-0
Una abraçada del meu net, sense cap motiu especial, al voltant dels genolls per què no arriba més amunt
L'amor és la clau
Anònim, 21/01/2017 a les 15:35
+13
-1
Cada etapa de la vida ha tengut moments d'explosius felicitat que crèiem insuperables....A la infància l'arribada dels Reis Mags, anar al cine o les pessigolles del pare O la mare.
Ja de més grans, una mirada creuada amb el noi que t'agrada, una nota secreta al pupitre, O poder arribar tard a casa quan començaven a sortir amb la colla...
Aconseguir reptes, acabar els estudis O treballar en allò que t'agrada, són fites de molta felicitat .....

Però sens dubte res comparable a decidir tenir fills, restar-los, coneixe's i poder cuidar-los passant els dies amb ells. La vertadera felicitat comença quan es tancà la porta i tots quatre som junts a casa. Arribem O no A final de mes i tenguem més O menys deutes O les necessitats cobertes, l'amor és la clau.
Felicitat
Anònimmarta, 21/01/2017 a les 15:37
+2
-0
La primera la recordo,bquant venien els dies de feste tots al llit, yan mols monents de felicitat
La mama
Anònim, 22/01/2017 a les 04:24
+8
-1
Abraçar a la mama a l'aeroport cada any per Nadal. To the moon and back...
Sí!!!
Pille, 22/01/2017 a les 08:36
+4
-0
Despertar i sentir que malgrat tot, val la pena viure i t´hi llences ,,,,
Totes i Tots
Anònima, 27/01/2017 a les 10:38
+5
-0
Adonar-me q tots ens "pirrem" per trobar i reconèixer aquests petits bonics trossets.
Cançó
Anònima, 27/01/2017 a les 10:43
+2
-3
Escoltar al J M Serrat cantant:
"Aquellas pequeñas cosas "
El sol d'hivern
Anònim, 08/04/2017 a les 23:53
+9
-0
Seure al sol d'hivern, que escalfa al punt just. Tancar els ulls i notar que la primavera s'apropa.
Felicitat
Anònim, 09/04/2017 a les 01:29
+3
-0
Doncs....tot ! senzillament viure i adonarse'n de això de que vius. Mirar la cara de la meva neta i sentir-li dir que ens estima.
A coll i ve
Anònim, 30/07/2017 a les 12:18
+1
-0
A vegades, recordo estar de colònies d´estiu.

Sentir la vida
Anònim, 30/12/2017 a les 15:10
+2
-0
Sentir l'escalf dels qui t'estimen, retrobar-te amb els fills que viuen lluny, un bon llibre al costat del foc, trobar-te a soles amb la teva parella després de molt de temps, migdiada al sofà arraulida a una manta, quan el gos arriba a casa després d'unes hores al camp, una xocolata calenta un día qualsevol, la visita d'una amiga, els raigs de sol que entren dins la sala per il.luminar el día, però sobretot l'espera amorosa i desitjosa del primer net!
Ser tu mateix
Anònim, 30/12/2017 a les 22:10
+0
-0
Deixar de pensar en el que diuen o dirant els altres i fer el que t'agrada
Petites coses
Anònim, 31/12/2017 a les 00:00
+1
-0
Sentir el riure de les meves nenes mentre juguen juntes, escoltar música i perdre el mon de vista, un t’estimo a mitja nit, converses infinites amb els pares, perdre el temps menjant pipes al sofà, les abraçades més dolçes despres de la feina, sopar tots junts a taula, la feina ben feta, l’escalfor del sol... i tantes i tantes coses!
Un nosaltres
Anònim, 31/12/2017 a les 06:30
+0
-0
Felicitat és abraçar el meu marit i sentir que ens estimem.
Tenir projectes de vida compartits.
Llevar-te d'hora i fer un cafè sola en silenci.
Veure una posta de sol.
Les abraçades del meu pare.
Les confidències amb la mare.
Anar a dormir junts.
Riure amb una amiga.
Ballar swing en alguna plaça.
Veure quan un alumne entén finalment una cosa i se li il·luminen els ulls.
Caminar al sol sense pressa.

????
Anònim, 31/12/2017 a les 10:45
+0
-0
Estic molt d'acord amb això, però a vegades penso que aquest pensament de "gaudir dels petits instants" està molt impulsat també pels grans líders del capitalisme a qui interessa molt tenir la classe mitja-baixa (que en realitat és la que mou el món) contenta amb les petites coses en comptes de plantejar-se el sistema i lluitar per un món millor. És evident que és una eina necessària per sobreviure-hi, però realment ens volem limitar a sobreviure?
Mimar les plantes
Anònim, 31/12/2017 a les 12:37
+1
-0
Perquè no donem el bon dia a les plantes i els hi diem coses boniques?
Elles ens acompanyen des del silenci però tenen vida pròpia i ens alegren la nostra vivenda.
la mirada
mb, 31/12/2017 a les 13:32
+0
-0
veure els animals feliços
Fer el que més m' agrada
Anònim, 31/12/2017 a les 16:17
+0
-0
Em llevo pel Matí, primer de tot em rento la cara I em preparo l'esmorzar sense presses, un café amb llet I unes torrades amb mantenga I mermelada, mmmm.... despres quan acabo llevo als nois I els hi preparo l' esmorzar que més els hi agrada torrades amb Nutella, els hi encanta I m' encanta la carona que fan al menjar-s' ho. Despres recullo, fem els llits, endrecem, etc... I arriba el millor, un cop dinats I tot es al seu lloc, em toca disfrutar, em poso les malles les bambes I els walkmans I a disfrutar una Bona estona corrents pel Parc, a l' aire lliure, sentint com la Música I els bategs del meu cor em transporten en un mon més lliure, on no hi caben les preocupacions, el malestar, les obligacions, I quan acabo em sento mes felic, sento com he deixat enere la rutina, la feina I així doncs estic nova preparada per gaudir de mi mateixa I dels qui m' en volen. I aixo es el que més m'*agrada, sentirme lliure I ser jo mateixa.
La vida compartida amb els teus
Anònim, 07/08/2018 a les 23:06
+0
-0
La felicitat està en els petits detalls del nostre dia a dia compartits amb les persones que realment t'estimes: el sopar junts, el fer tonteries junts, el somiar junts.... qualsevol cosa però que sigui junts! Això és el que realment em fa feliç, el gaudir dels meus, espero em duri molt temps!
Felicitat
Anònim, 09/08/2018 a les 15:18
+0
-0
El plaer de llegir.vos a tots i veure que en el fons a tots ens agradan les mateixas coses.. aprofiteu.les mentres les pogueu disfrutar, la vida és curta i per moltes raons tot això és fa molt curt.. per molts anys a tots..