El miracle més gran

14 fotografies sobre el part i els primers instants de vida

L'esforç de néixer

| 17/10/2016 a les 12:06h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís
Més enllà del dolor de les contraccions, els parts despleguen molts altres moments. Angela Gallo és una fotògrafa especialitzada en naixements que s'esforça a captar la tendresa i l'emoció dels primers instants de vida.

1.

Foto: Angela Gallo


2.

Foto: Angela Gallo

 

3.

Foto: Angela Gallo


4.

Foto: Angela Gallo


5.

Foto: Angela Gallo


6.

Foto: Angela Gallo


7.

Foto: Angela Gallo


8.

Foto: Angela Gallo


9.

Foto: Angela Gallo


10.

Foto: Angela Gallo


11.

Foto: Angela Gallo


12.

Foto: Angela Gallo


13.

Foto: Angela Gallo


14.

Foto: Angela Gallo
 

COMENTARIS

El miracle de la vida
Anònim, 22/05/2016 a les 20:28
+40
-1
Son unas fotografías preciosas,i felicito als pares.
Emoció en directe
Anònim, 23/05/2016 a les 08:19
+19
-1
Són unes fotografies impressionants. Són una meravella. Jo no sé si hi ha, en aquesta vida, una experiència tan forta, tan misteriosa, tan transformadora...... de la vida de la mare i, evidentment, de la nova vida del nadó. No m'oblido dels pares.
Hi ha un daltabaix a la teva vida desproporcionat (ho dic per les mides) un nen tan petitó, fa que tot es converteixi i es transformi en una dimensió, realment, desconeguda. S'ha de viure !!!!!!!
CARAM
Anònim, 23/05/2016 a les 09:17
+6
-1
ÉS extraordinari !
Gràcies per la bona feina!

Joan
quan el part, el naixement, pot ser un plaer!
Consol, 23/05/2016 a les 12:31
+5
-1
Quines imatges tant boni i que necessari que es fa que totes les persones puguin dimensionar aquesta màgia del naixement i del cos.
records
Anònim, 24/05/2016 a les 22:40
+3
-0
quins records em venen al cap de quan va neixer el meu petit....

unes fotos presioses!!!

felicitats a tots el pares i mares!!
Fotos increibles
Anònim, 25/05/2016 a les 07:36
+0
-0
Un inmensa sensacio de gratitud
donar vida.
Anònim, 26/05/2016 a les 03:24
+1
-0
Sense paraules. Precioses.
Vida, Alegria, Esperança.....
Anònim, 18/10/2016 a les 17:45
+0
-0
Una de les experiències més maravelloses de la vida 😊😊😊😊
Dona vida