Tallers d'escriptura

Escriure per pensar

15 hores per aprendre a seduir escrivint amb la periodista i escriptora Eva Piquer

Tallers Catorze

| 03/01/2017 a les 10:32h
Especial: Taller d'escriptura
Arxivat a: General, tallers

Dibuix: Ignasi Blanch



Descripció

Un taller d'escriptura per aprendre a estructurar les idees per escrit, per aconseguir que un text sedueixi i convenci els lectors. Redactarem textos poc o molt personals, de ficció o no, lligats o desvinculats de l'actualitat. L'objectiu és tenir coses per dir i dir-les ben dites. Treballarem a partir dels escrits que aniran fent els mateixos alumnes, però també llegirem i analitzarem peces ja publicades.


Horaris, lloc i preu

- Hores de curs: 15 hores, repartides en cinc sessions de tres hores cadascuna.
- Dates: els dimecres 4, 11 i 18 de desembre de 2019 i 8 i 15 de gener de 2020.
- Horari: de 18.00 a 21.00.
- Espai: Gràcia, Barcelona.
- Preu: 230 euros.


Procés d'inscripció

1. Envia'ns un correu a [email protected] amb aquestes dades:
- El títol del curs: "Escriure per pensar".
- Nom i cognoms complets.
- Número de DNI.
- Telèfon de contacte.
- Currículum breu.

2. Rebràs una resposta, amb indicacions per confirmar el tràmit.


L'escriptora Eva Piquer
 
Eva Piquer (Barcelona el 1969) és escriptora i periodista cultural. Edita i dirigeix el magazín literari i de creació Catorze. Ha rebut el premi Josep Pla de novel·la i el premi Atlàntida a la millor articulista en llengua catalana.   
 

Foto: Adrià Costa


@EvaPiquer
www.facebook.com/evapiquer (perfil personal)
www.facebook.com/evapiquervinent (pàgina personal)
www.evapiquer.cat 

COMENTARIS

curs online
Silvia Alvarez Ribes, 04/07/2016 a les 00:10
+16
-0
visc a l'estranger i volia saber si hi haurà una edició del curs en línia (ONLINE)

merci
Silvia
matins
Núria Estruga, 05/07/2016 a les 16:16
+6
-0
Hola
voldria saber si alguna vegada programeu cursos de matí. Jo treballo de tardes, menys al juliol.
Gràcies
Possibitat del on line?
Pere Mató, 05/07/2016 a les 19:42
+11
-0
M'agradaria molt poder essser-hi, però visc a Palamós i em resulta complicat per la feina. Te has plantejat fer-ne un altre en format on line?
Salut.
Pere.
cursos on line
Sara Bagés, 06/07/2016 a les 09:39
+7
-0
M'agradaria molt fer el curs però m'és impossible venir, o es fa a Reus o per què no online?
Pensar/Octubre
Xavier Esquerré, 19/09/2016 a les 14:44
+4
-0
Es adecuat aquest cursets per a una noia de 16 anys ?
On line
Llum Marín, 19/09/2016 a les 16:16
+4
-0
A mi també m'interessaria on line, visc lluny de Barcelona...
Possibilitat de fer algun curs online
M.Àngels, 19/09/2016 a les 16:58
+7
-0
Hola, a mi també m'agradaria comptar amb la possibilitat de fer el curs online. Si és possible m'agradaria rebre'n informació. Gràcies

M.Àngels
[email protected]
On line
Amanda, 19/09/2016 a les 17:42
+5
-0
M afegeixo a la demanda online..és complicat pels que estem lluny de la gran ciutat
Curs a distància
Alba DT, 19/09/2016 a les 23:37
+2
-0
A mi també m'aniria molt bé la opció on line, ja que també visc lluny de Barcelona
curs online
Sumsi, 20/09/2016 a les 08:52
+2
-0
M'interessa; però som fora el Principat i com altres que han comentat més amunt, voldria saber si en faràs online.

Salutacion
A Xavier Esquerré
Eva Piquer, 20/09/2016 a les 10:27
+1
-0
Hola, Xavier.

L'han fet noies de 17 anys i n'han quedat contentes.

Una abraçada.
i a Girona?
Nu de Núria, 20/09/2016 a les 10:55
+2
-0
Eva, m'agradaria molt poder assistir a un dels teus tallers, i per demanar no quedo.....i fer-ne un a Girona?? Penso que un taller d'aquest tipus ha de ser presencial, vivencial, s'ha de poder tocar. La idea de online a mi no em convenç.
Online
Montserrat Codina, 19/10/2016 a les 17:06
+1
-0
Com han comentat abans? Tenim l'opció de fer-lo online? I a Sabadell?
A Eva Piquer
Mariola Ona, 26/10/2016 a les 13:37
+2
-0
Hola, també estic molt interesada en els tallers. Però no visc a Catalunya. Com les altres companyes pregunte, hi ha alguna manera de fer-ho online?
és més, estic disposada a ajudar,

salutacions.
Interessada als tallers
Leonor, 21/11/2016 a les 13:09
+0
-0
Hola!

Estic interessada als tallers, ara apuntar-me de cara als de gener.
M'agradaria rebre informació per si n'hi haguera alguna opció d'horari els dilluns en lloc dels dimarts. Gràcies!

[email protected]
Online
CavallBernat, 19/12/2016 a les 10:20
+1
-0
Jo també estic interessada en saber si feu cursos Online. Gràcies.
Online
Sandra Freixa, 30/12/2016 a les 20:12
+1
-0
Es possible que es faci una edició online? Ho tinc molt complicat per venir, pero m'agradaria molt fer-lo.

Moltes gràcies.
SANDRA
videoconferència
Teresa RG, 30/12/2016 a les 21:58
+0
-0
Entenc que res millor que presencial però jo he fet reunions de força gent per videoconferència i tothom ha pogut parlar. Aniria bé per les que no som de Barcelona i volem fer el curs.
horaris
Anònim, 31/12/2016 a les 19:54
+0
-0
Sisplau, podrieu dir en quins horaris impartiu els cursos??
On line
Olalle, 12/01/2017 a les 20:08
+1
-0
Jo també m'apuntaria on line, per la feina és complicat, però m'interessa
Berguedà
Susanna Campillo, 30/01/2017 a les 23:36
+1
-1
Visc al Berguedà i m'és difícil d'assistir als cursos de Barcelona. Voldria saber si teniu previst de fer algun curs per la zona o online.
ESCRIURE PER PENSAR
[email protected], 10/02/2017 a les 12:20
+2
-0
m'apunto a la proposta online de qulasevil dels temes proposats, tot i que el que més m'agrada es ESCRIURE PER PENSAR
Escriure per pensar
mmoreno, 15/02/2017 a les 14:44
+1
-0
Es farà a l'abril o al maig? I on line quan?
Escriure per pensar
Anònim, 15/03/2017 a les 00:16
+1
-0
M' agradaria apuntar-me a algún curs online.Gràcies!
Informació please!!
Curs eva piquer
Helena Miro, 01/09/2017 a les 20:59
+0
-0
Fareu mes tallers de cara el gener.
Online o matí
Eva Cuello , 14/11/2017 a les 06:57
+1
-0
Jo m'afegeixo a demanar si en podrieu organitzar de forma telemàtica o al matí.
A mi per organització laboral i familiar m'aniria molt millor.
Gràcies
Cursos online
Anònim, 22/08/2018 a les 17:21
+0
-0
Estic interessada també per cursos online
On line
Josefina Parra , 20/09/2018 a les 22:09
+0
-0
Hola bona tarda!

Jo tb estic interessada en fer-ho on line, estic vivint a Montevideo, es possible?

Gràcies
Curs online
Andreu PB, 20/09/2018 a les 23:06
+0
-0
Probablement tambe m'apuntaria a la proposta online..
Visc lluny d bcn..