Dia Internacional Contra la Violència de Gènere

A la mare, ni la toquis

Una animació mostra com els infants lluiten contra la violència de gènere

No m'esborris

| 24/11/2019 a les 22:23h
Arxivat a: La butaca, violència de gènere, animació
Li pega. La tira a terra. Crida. Des del carrer un cavaller ho escolta i corre a salvar-la. Puja les escales galopant. D'un cop obre la porta i treu l'espasa. Si l'animació Un conte, dirigida per Guillaume Arantes, és tan impactant, és perquè mostra el mal que poden arribar a fer els monstres de casa. I com els petits herois voldrien evitar-ho.


 

COMENTARIS

Un preu massa cart
Azulmalva, 08/06/2016 a les 14:06
+13
-1
Es veritat es un preu massa al que sa de pagar per fer front a la plaga de maltractadors que i a1
glaçada l'ànima
Montse S, 11/06/2016 a les 07:53
+7
-1
M'he quedat glaçada, veient que el dimoni, la maldat, és molt potent......
La pura realitat
Jordi Sempere G., 25/11/2016 a les 09:19
+5
-0
No deuria de passar mai. Pero ho tenim ahi tots els dies.
Per desgracia.
pell de gallina....
Elieta7, 25/11/2016 a les 14:24
+3
-1
...és inexplicable com l'ésser humà pot perdre el seny i actuar d'aquesta manera...
No perden el seny, no en tenen...
Montse MM, 25/11/2016 a les 22:16
+2
-0
Elieta, els maltractadors no perden el seny, no en tenen. :-(
I al pare?
Anònim, 26/11/2016 a les 03:29
+9
-1
Que li haig de dir al meu fill, quant va veure que sa mare em va picar dos cops devant d'ell? I el telefon per els homes maltractats? I l'ajuda psicològica per el meu fill i per mi?.....a es clar...que això no ven.
homes i dones
Anna Ribalta Bertran , 27/11/2016 a les 10:58
+1
-1
La violència no té exclusivitat tothom pot pegar. Si algú necessita ajuda que busqui informació per internet. Ara mateix no tinc el diari Ara o La Vanguadia al davant però diria que dijous passat hi havia informació sobre vàries associacions i una d´elles estava dirigida als pares.