Evasions

Per molts projectes

Si el món s'entesta a trontollar, almenys tindràs on aferrar-te

El laberint interior

| 15/06/2016 a les 07:55h
Especial: Evasions
Arxivat a: Cambres pròpies, Evasions

Il·lustració: Eva Armisén


L'hivern s'ha fet etern, amb perdó per la rima consonant que qüestionaries als alumnes del taller d'escriptura. El mes dels dies llargs t'ha trobat amb una energia curta, que ve i se'n va com el sol de desembre.
 
Un metge de capçalera et receptaria descans, bons aliments i qui sap si alguna vitamina. Però tu intueixes que el millor remei no vindrà d'una ampolleta en dejú. El que et cal és un projecte. Dels que es reguen amb paraules.
 
Atrapes al vol una idea i la fas teva. Et compres una llibreta que fa joc amb el bolígraf blau que et van regalar pels quaranta-set. Un aniversari estrany: no vas bufar espelmes. Envies un mail per refermar el compromís –que ho sàpiga algú, que quedi escrit– i t'obligues a cavar forats a l'agenda.
 
Amb un projecte a l'horitzó, et sents salvada. Si el món s'entesta a trontollar, almenys tindràs on aferrar-te. Ara ja pot cedir el lloc a l'estiu, aquesta absurda primavera.

Eva Piquer

COMENTARIS

Si els alumnes...
Laura_Rubio, 15/06/2016 a les 09:33
+2
-0
...et perdonem la rima consonant, jo crec que tu també pots perdonar-te-la. :)
Visca, visca!
Mar F., 15/06/2016 a les 10:23
+0
-0
Ens agraden molt els teus projectes
comentari
Periz , 15/06/2016 a les 10:40
+0
-0
Atrapar al vol idees, és el millor que et pot passar. T'ajuda, i molt, a superar situacions que et són molt feixugues. Jo també acostumo a escriure per a mi, perquè m'agrada escriure i perquè, va molt bé per resetejar l'ànima, que de tant en tant, molt bé li va.
Gràcies pels teus escrits que ajuden molt, sobretot a mi.
piu piu
glòria olivella, 15/06/2016 a les 18:44
+0
-0
Eva-escriptora, que bufona t'ha deixat l'Eva-il.lustradora. M'encanta la floreta conjuntada amb el vestit. I al cap un pardal, un sol. Per molts estius feliços i enèrgics.
Comentar el comentari
Nuestrenjer, 15/06/2016 a les 21:20
+0
-0
Periz, jo de tota la vida que escric, per mi evidentment, i mai havia trobat les paraules perfectes per descriure-ho "resetejar l'ànima". Com més vegades ho dic més adequades les trobo. Moltes gràcies de tot cor!
Eva fa pocs dies que et segueixo però ja no puc deixar-te, jejeje!
Bufa espelmes i demana desitjos
Pati Lainz, 15/06/2016 a les 21:49
+0
-0
Amb rima o sense, llegir-te és sempre agradable.
Molta merda amb el projecte i que en vinguin molts més.
Malgrat tot, guarda temps per a fer els tallers d'escriptura, que necessitem pensar més i millor.

Ah! I bufa les espelmes. Encara que vagis tard. És important.
Projectes
Rose Gili, 15/06/2016 a les 22:34
+0
-0
Els projectes no shan de deixar mai de banda..ni pel fred de lhivern, ni pels dies curts i les nits eternes...si un fracassa continuem projectant cap a un altre horitzó..sempre amb il.lusió. lo últim que es perd: els somnis i l'esperança...ens mirem al mirall amb energia i ens diem: doncs si! Continuem caminant amb més força que mai
Sóm animals
vlctur, 16/06/2016 a les 03:44
+0
-0
I quan la primavera arriba solem posicionar-nos. Ves que no fem tard, ves que no perdem el carro. Als quaranta-set, per que no, pot passar. Potser ens preparem pel "nostre any" aquest que arriba cada dotze.
Malgrat tot, sort de l'estiu !!!
Mai és tard. :) :)

PD M'encanten els sonets ... és greu, doctora ?
Idees
Sara Bagés, 16/06/2016 a les 09:31
+0
-0
Bravo!
A mi també m'agradaria tenir un projecte,escriure. Mil idees em passen pel cap, mil idees volant, que volen, potser és que no he agafat el costum de la llibreta i escriure. Però crec que he perdut el tren, el temps, les ganes, la vida que arrossega i en veure un escrit com el teu, perfecte en la seva imperfecció, penso que ja no l'agafaré, però per sort hi ha gent com tu que té aquesta facilitat per fer-nos,pensar, somiar...