Galeria

Amb els genolls pelats

14 fotografies mostren la fortalesa i la vitalitat de les nenes

| 26/07/2019 a les 16:20h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, jugar, infantesa, nens, galeria
«Prefereixo els errors, la imperfecció, els somriures desdentegats, els genolls pelats, els cabells bruts». Amb aquesta premissa, la fotògrafa, mare i atleta Kate T. Parker converteix instants de la infància de les seves filles en retrats que desfan els estereotips sobre la feminitat infantil. És amb el projecte fotogràfic Strong is the New Pretty com Kate les anima a ser fortes i honestes amb elles mateixes.

1.

Foto: Kate T. Parker



2.

Foto: Kate T. Parker



3.

Foto: Kate T. Parker



4.

Foto: Kate T. Parker



5.

Foto: Kate T. Parker



6.

Foto: Kate T. Parker



7.

Foto: Kate T. Parker



8.

Foto: Kate T. Parker



9.

Foto: Kate T. Parker



10.

Foto: Kate T. Parker



11.

Foto: Kate T. Parker



12.

Foto: Kate T. Parker



13.

Foto: Kate T. Parker



14.

Foto: Kate T. Parker

COMENTARIS

Jo també era de genolls pelat
Anònim, 29/06/2016 a les 23:38
+25
-1
Decpetita em preguntava perque els adults no tenen els genolls pelats. Quan jo tot l'estiu en portava un, l'altre o els dos genolls amb ferides més o menys recents.
M'agradava portar els genolls embanats
Anònim, 30/06/2016 a les 08:42
+5
-0
No m'importava enfilar-me sobre una muntanya de sorra a fer túnels ben llargs! I la meva mare quan em veia amb la bena al turmell i la ferida plena de sorra? Quins records!!
vivia amb tota l' energia
Anònim, 01/07/2016 a les 07:46
+5
-0
Jugava amb passió. Després la roba, els genolls, els cabells...ja s'arreglava. Sempre em deien " xicotot" .
Arriben al cor
Anònim, 02/07/2016 a les 22:32
+3
-0
M, he emocionat. Potser pq no estem acostumats a veure fotos tan reals i menys quan es tracta de nenes. Quina energia transmeten!!!!
Y al revés?
Anònim, 22/11/2016 a les 21:19
+0
-12
Porqué no hacen lo mismo con fotos de NIÑOS haciendo "cosas de niñas" ??
Igualdad
Anònim, 03/08/2019 a les 17:40
+4
-0
Ya están haciendo cosas de chicas!! Los juegos nos tienen género.... Dejemos de poner sexo a las cosas!!
Plena de mercromina
Anònim, 03/08/2019 a les 18:19
+0
-1
Jo sempre portava els genolls plens de mercromina,,, llavors s'utilitzava molt, bons records i bons temps.
Cosas
Anònim, 03/08/2019 a les 22:11
+2
-0
No se donde has visto niñas haciendo "cosas de niños"...
Jugar no entèn de colors
Anònim, 04/08/2019 a les 12:21
+7
-1
Al comentari de que perquè no és fa al revès, amb nens fent coses de "nenes", no entenc si va en serio o és ironia, però no l'entenc així. Aquestes nenes estan jugant, divertint-se... Patinar és de nens? Banyar-se al riu és de nens? Tocar la guitarra és de nens? No he vist cap imatge que jo no hagi fet (i sóc una nena).
Jugar no entèn de colors, no és ni blau ni rosa.