Música

Que tinguem sort

Si vens amb mi,/ no demanis un camí planer

| 30/12/2018 a les 13:40h
Especial: Música
Arxivat a: El piano, Lluís Llach, cançó, Que tinguem sort

Si em dius adeu,
vull que el dia sigui net i clar,
que cap ocell
trenqui l'harmonia del seu cant.

Que tinguis sort
i que trobis el que t'ha mancat
en mi.

Si em dius "et vull",
que el sol faci el dia molt més llarg,
i així, robar
temps al temps d'un rellotge aturat.

Que tinguem sort,
que trobem tot el que ens va mancar
ahir.

I així pren tot el fruit que et pugui donar
el camí que, a poc a poc, escrius per a demà.
Què demà mancarà el fruit de cada pas;
per això, malgrat la boira, cal caminar.

Si vens amb mi,
no demanis un camí planer,
ni estels d'argent,
ni un demà ple de promeses, sols
un poc de sort,
i que la vida ens doni un camí
ben llarg.


Foto: antonia saint

COMENTARIS

Emocionant
M Assumpció Fernández, 13/07/2016 a les 16:21
+27
-4
Farà l.any vinent 25 q estic casada amb la mateixa persona. Sembla q en aquests moments aquesta és una fita si més no complicada...jo li vaig dir...i ell va decidir un cop de sort...la vida ens ha donat doncs un camí ben llarg..
Enorme
Anònim, 13/07/2016 a les 17:40
+11
-1
Enorme la cançó i ell!! Un gran plaer escoltar-la.
lluis llach
montse pastor, 13/07/2016 a les 18:56
+12
-3
Una gran canso i molt significativa, vagr com totrs les d'ell, el gran Luis Llac

Montse
I segueixo...
Anònim, 14/07/2016 a les 11:04
+27
-2
Ens va acompanyar fins que vas morir i segueixo caminant.... i em segueix acompanyant.
Que tinguem Sort de Lluis Llach
Anonm, 16/07/2016 a les 14:49
+11
-2
M'agrada molt!!!!
estimarse
rosa ventura aquilina, 19/11/2016 a les 15:59
+3
-0
Preciosa canço,gran Lluis LLach
M'han sobrat cares conegudes que surten
Malgrat la boira...
Anònim, 19/11/2016 a les 16:30
+7
-0
Malgrat la boira cal caminar !!! I mira que hi ha boira darrerament ...
De sempre...
Anònim, 19/11/2016 a les 16:44
+1
-1
M'encanta!!!! Plena de tendresa i de veritat absoluta...
totas
iisabelsanta, 19/11/2016 a les 19:05
+1
-0
Tot el k fas es un sentiment
Que tinguem Sort
N. G. Flix, 19/11/2016 a les 19:07
+6
-1
Malgrat la teva ausencia desde fa 8 anys, segueixo sola el camí que van caminar junts durant 45 i sempre et sento al meu costat............

Si vens amb mi
Mercè VT, 19/11/2016 a les 21:34
+1
-0
I ja en fa 35 anys de camí on hem anat de la mà amb camins planers i no tant, amb estels d'argent i boires espesses peró sempre junts... mai una canço reflexarà tant bé les relacions de parella! Gràcies Lluís per la cançó gràcies Josep i tantdebó tinguem un camí llarguíssim.
lluis llach
victoria L., 19/11/2016 a les 22:08
+3
-2
Sempre al escoltarla em porta records de moments , de paraules de silencis! El cami quasi be mai es planer pero aprenem en els moments que mes costa seguir, molt gran Lluis Llach ,les seves cançons segueixen acompanyant el meu cami.
Jo també he dormit a l'alba
Odile, 20/11/2016 a les 00:58
+3
-0
En Lluís Llach és el meu mite d capçalera, ho ha estat sempre i així serà fins el final. És un savi, he après molt d'ell i d les seves composicions. Salut i X molts anys!!!!
L' amor es un cop de sort
David Montells, 20/11/2016 a les 01:37
+1
-0
Sort de poder gaudir de cançons com aquestes per creure en la sort de l'amor. Que grand que ets Lluís !!!
Records
Jordi Arques, 26/12/2016 a les 20:06
+0
-0
La darrera vegada que la cantarem els amics fos al soterrament dun estimat amic Sisco
Canço molt utilitzada en acampades , com acomiadament de les convivences juvenils .
Ens costa un munt cantar-la aquesta cegada...pero' la cantarem.
Que tinguem sort.
Mónica Pin Álvarez , 01/01/2017 a les 00:11
+3
-0
M'agrada molt aqueste cançó, per començar a l'any nou 2017 ple d'esperances.
Que tinguem sort
Victòria L, 31/12/2018 a les 09:27
+0
-0
41 anys caminant junts amb sol amb boira de la mà, a estones per camins diferents ,però sempre ens tornem a abraçar a retrobar i en aquell moments aquesta canço ens recorda que estem en el camí i donem gràcies encara estem els dos.
Lluís ets gran en tot el que fas l Agustí i jo hem cridat junts amb les teves cançons hem rebindicat seguim revindicant i ens seguim estimant
Molta sort
Anònim, 31/12/2018 a les 15:16
+0
-0
Es molt bonic que tots anem endavant.
Sort any 2018
Anònimmarta cairol, 01/01/2019 a les 02:08
+0
-0
Una maravella
Per un nou any 2019
Que tingem sort
Records de la meva vida
Carme Real, 01/01/2019 a les 13:27
+0
-0
Varem escomensa el cami plegats un 6 d'agost del 1962, i per desgracia aquet cami s'hens va separa un 27 de Mars del 2017, i ara el tinc que fer sola, pero per sort sento q'ell sempre m'acompanya i amb dona forsa per tira endeban!!