Galeria

Segur que he tancat la porta amb clau?

14 il·lustracions recreen situacions en què l'ansietat de les persones patidores creix

| 20/12/2018 a les 09:00h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, il·lustració, galeria, Pranita Kocharekar
Els trastorns d'ansietat afecten bona part de la població. Quan l'obsessió s'apodera de nosaltres, ens impedeix veure la realitat tal com és. La il·lustradora Pranita Kocharekar recrea amb humor situacions en què el patiment creix i creix i creix... i creix.

1. Tens pors irracionals.
 


2. Estàs malalt, consultes el doctor Internet i arribes a la conclusió òbvia que t'estàs morint.



3. Ets paranoic i massa prudent. "I si se li crema la samarreta?"




4. Quan el teu cap et vol veure a l'oficina, el trajecte fins al seu despatx és dur.
"He fet res malament? Tot està bé? I si em despatxa?"



5. Els videojocs t'estressen.



6. Comproves que hagis agafat el mòbil abans d'entrar al taxi, mentre ets dins del taxi i en sortir del taxi –dos cops–, no fos cas que te l'haguessis deixat al taxi.



7. Et preocupes perquè no tens cap motiu pel qual preocupar-te. "M'acabo d'adonar que no m'estic preocupant..."



8. Et preguntes un cop i un altre si has tancat amb clau la porta de casa.



9. La indecisió et paralitza.



10. No pots llegir els diaris perquè et preguntes el perquè de cada notícia. "4 morts. Robatori i assassinat"



11. Si no et truquen a l'hora acordada en punt, no pots parar de mirar el rellotge cada dos minuts.



12. Dónes massa voltes a tot. "Oh, pobra formiga. Quina vida... Que injust..."



13. Sents murmuris a la nit i comences a imaginar que moriràs apunyalada.



14. La teva meditació és així.
Inspira: Fa olor de pizza/ Tinc factures per pagar/ Alguna cosa m'ha fregat el peu/ Els cabells se m'han crespat...
Expira: He tancat l'aixeta?/ Tothom està tan calmat!/ Quina hora és?/ Això no està funcionant...

COMENTARIS

Vaig millorant....
La Cordón, 17/07/2016 a les 09:52
+12
-6
El tema "segur que tancat la porta amb cau" i hahhaaaa!!! la meditació, aquesta sí que soc jo meditant, almenys els primers 2 minuts... Estem pilladíssims.
La meditació
Lota, 19/07/2016 a les 22:16
+13
-2
M'ha encantat. Brutal. Jo sóc d'aquestes, em va el cap a 100 per hora.
I aquesta ültima obsessió m'ha fet pensar en un moment més íntim. A veure, que llenci la primera pedra el que no ha pensat que s'ha descuidat de treure les escombraries o que haurà de tancar la finestra als nens perquè refresca... mentre està fent l'amor amb el company/a.
Procés de la vida?
Anònim, 21/07/2016 a les 22:21
+9
-2
Genial !!! Quina radiografia tan ben feta, em fa pensar que no em passa a mi sola i això fa que em senti acompanyada . M'ha fet il.lusió i tot.
14 punts
Anònim, 22/07/2016 a les 13:46
+2
-0
Jo m'identifico en els 14 punts.
És un alivio saber que no em passa a mi sola.
Ja estava pensant en anar al psiquiatre però després de llegir això, intentaré rectificar algunes actituds i esperaré una mica.
Gràcies de nou company !!
Meditacio
Anònim, 24/07/2016 a les 10:10
+2
-2
Son dura per fer meditació lo qual vull dir... No puc fer ni un parenostres sense q el trenqui amb algun pensament quotidià , jjijij
tots
Maria Valdivieso, 24/07/2016 a les 11:02
+3
-0
En un moment de la meva vida crec que els he tingut tots!!
Consola que siguem tants:-)
algun no
Anònim, 27/12/2018 a les 16:31
+0
-0
No tinc por de que m'apunyalin... I el mòbil quan no ho faig és que me l'han robat!
Tots
Mery, 28/12/2018 a les 10:37
+0
-0
M.han passat tots..uns mes q altres..pero tots..mareeee com ens va el cap.....