Galeria

La meva mare

14 imatges d'una dona que ha recuperat les ganes de viure fent de model per al seu fill

| 27/03/2019 a les 00:51h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, art, fotografia, mare, Tony Luciani, galeria
Quan als 91 anys l'Elia es va trencar el maluc, el seu fill Tony Luciani no podia suportar la idea d'enviar-la a viure en una residència. Per això va decidir cuidar-la ell. Es va comprar una càmera i un dia, per casualitat, va començar a retratar-la. Amb aquesta espontaneïtat naixeria un projecte que ompliria cada vegada de més vitalitat la seva mare. Tony Luciani ho afirma: "Durant la seva vida, la mare ha anat suprimint molts sentiments. Aquest projecte li ha donat una meravellosa excusa per treure el que porta a dins."

1.

Foto: Toni Luciany



2.

Foto: Toni Luciany



3.

Foto: Toni Luciany



4.

Foto: Toni Luciany
 


5.

Foto: Toni Luciany
 


6.

Foto: Toni Luciany
 


7.

Foto: Toni Luciany
 


8.

Foto: Toni Luciany


9.

Foto: Toni Luciany
 


10.

Foto: Toni Luciany
 


11.

Foto: Toni Luciany
 


12.

Foto: Toni Luciany
 


13.

Foto: Toni Luciany
 


14.

Foto: Toni Luciany

COMENTARIS

Preciosas!
MarianLino, 23/08/2016 a les 11:14
+30
-1
Preciosas fotos .... desde el corazón de la vida!
amor
super yaya, 23/08/2016 a les 12:01
+12
-0
que bonito me a encantado ... felicidades
la meva mare
Anònim, 23/08/2016 a les 14:55
+19
-0
És un bon reportatge de un fill a la seva mare simpàtica tendre
Gràcies per compartir aquest projecte
Anaïs Pineda Rüegg , 23/08/2016 a les 18:15
+13
-2
Són absolutament precioses i plenes d'emoció. M'han transportat a l'obra de Gilbert Garcin. La teva obra Toni, respira una tendresa profunda. Gràcies!

..
Anònim, 23/08/2016 a les 19:02
+6
-0
Fantàstiques!
madre
Alejandra, 24/08/2016 a les 00:46
+5
-0
Pura emoción! ! Sin palabras. .
Sentiment
Anònim, 24/08/2016 a les 06:48
+9
-0
Uns sentiments de l'amor d'un fill cap a la seva mare reflectits en unes increíbles fotografies. Sensacional!!!
l'amore è la madre dell'arte
Lucia Matassoni, 24/08/2016 a les 09:59
+4
-0
Commovente e bellissimo lavoro. Congratulations a los dos !!!
vida.
Anònim Juany, 24/08/2016 a les 15:05
+4
-0
Precioso !!!alargar la vida emocionalmente...gracias por compartirlo.
Fotos
MargaAbella, 24/08/2016 a les 15:57
+10
-0
Increïbles fotografies
Quin regal per una mare als 91 amb el maluc trencat!!!
Això es saber tornar el q s'ha rebut!
Mare
Anònim, 24/08/2016 a les 23:23
+7
-0
Una obra exemplar, Pk la mare sempre està allà , els seus pensaments no envelleixen ,
Sentiment
Christina vdh, 24/08/2016 a les 23:31
+3
-0
Simplement genials. Puro amor.
Sentiment
Anònim, 25/08/2016 a les 11:15
+2
-0
M han commogut.
Mès enllà dels Sentiments.
Consol TRABAL, 30/08/2016 a les 03:28
+2
-0
Jo comparteixo sentiments I records amb la meva mare i les poesies tornen a sentirte com dansen enmig del salón :-)
Creativit-art filio-materna
Tess, 30/08/2016 a les 16:07
+1
-0
M'agraden!
intercanvi
Anònim, 31/08/2016 a les 14:57
+2
-0
estimulants fotos, hi ha vida més allà de la vida. Que continuï aquesta complicitat.
Molt bons montatges
Odiseo es Ulises, 16/10/2016 a les 05:19
+1
-0
La fotografia demostra que pot ésser un art viu que ens pot parlar de instants de la vida de cada un.
genial i emotiu
Laurix, 16/10/2016 a les 10:27
+3
-0
Quina bona ideia. M'han encantat les imatges, emotives, divertides, alegres, originals, sensibles.... felicitats als dos protagonistes; mare i fill
Amb els ulls oberts a la bellesa de tota una vida.
Anònim, 16/10/2016 a les 14:03
+5
-0
Són imatges poderoses, fetes de cor a cor; transmeten generositat, gratitud, respecte, vitalitat.
Has aconseguit recrear amb les fotografies artístiques, el bon vincle maternofilial.
Sens dubte, tots dos heu d'haver gaudit d'aquests moments de creativitat i afecte.
Moltes gràcies per compartir-los.
Imatges
Montserrat Liñán Ribó, 16/10/2016 a les 22:45
+2
-0
M'han agradat i emocionat MOLT! Gràcies per compartir-ho.
Rat.
EMOCIONS...
Montserrat Liñán Ribó, 16/10/2016 a les 22:49
+1
-0
Genials! fantàstiques imatges i el contingut i significat de les mateixes. Enhorabona!
Rat.
la mare.
Anònim, 17/10/2016 a les 00:53
+1
-0
M'agradat molt, es un reportatge precios👏👏👏👏👏😘
Vivant
Brilm, 18/10/2016 a les 13:09
+1
-0
C'est drôle, touchant et ça dégage une énergie qui requinque. Merci à vous deux
Quina preciositat!
JUSA, 24/02/2017 a les 01:26
+1
-0
Tendresa en estat pur! Amor, art i màgia! Gràcies per fer-ho arribar a totes les filles i fills!
i
Anònim, 24/07/2017 a les 13:12
+1
-0
Esteu els dos,per memjaros a bessitos::::::::::dunie
Complicitat i amor
Anònim, 24/07/2017 a les 15:27
+1
-0
Gràcies per deixar-nos gaudir d' aquestes magnífiques fotos. M' encanta veure aquesta complicitat mare i fill, que pugui durar molts anys.
PRECIOS3017
Rosa Parera Duran, 25/07/2017 a les 10:48
+1
-0
Quina. Lliço de carinyo sentiment. d'amor de veritat i gran exemple per tots.
Impressionant!
Assumpta Coma, 25/07/2017 a les 23:12
+1
-0
l´estimació es veu reflectida en aquestes fotos tan boniques. Enhorabona!
Força i passió
Exlibris, 26/07/2017 a les 09:16
+3
-0
Hola,
M'han agradat molt aquestes fotos.
Tenen força, sentiment, passió.
Són impactants, trencadores i plenes de simbologia.
Desprenen amor, complicitat, respecte, admiració, agraïment...
Moltes gràcies i felicitats.
Elisenda
Gracias!
Anònim, 27/03/2019 a les 23:28
+1
-0
Me ha encantado, lo he compartido con la familia porque tengo una abuela de 100 años... Y la pensé ni bien lo vi.
Tendressa
Anònim, 28/03/2019 a les 00:04
+1
-0
Preciòs
Camins de vida
EMB, 2019, 28/03/2019 a les 07:55
+2
-0
Felicitats, un treball molt bonic. Gràcies per aquest art tan viu, que toca per la frescura i també per ésser càlid i proper.
Les dones dormides surten a passejar
Maria Victòria, 03/04/2019 a les 12:16
+1
-0
Magnífiques fotos d'un viatge de dol i joia. Un fill que vol tornar a la mare allò rebut i una mare que accepta la joia de viure els seus somnis cada dia. Enhorabona !