Taller d'escriptura

Escriure els records

10 hores per aprendre a convertir la memòria en literatura, amb Care Santos. Edició online

| 05/10/2016 a les 10:18h
Especial: Taller d'escriptura
Arxivat a: Biblioteca, taller, Care Santos

Foto: Joan Cortadellas Huguet


Descripció

NOVA EDICIÓ ONLINE En aquesta nova edició, amb material nou per als qui vulguin repetir, farem un tempteig des de la narració històrica a l'autoficcional, passant per les raons que ens porten a convertir la memòria en literatura. També treballarem l'art d'enganxar el lector. I analitzarem textos que ens deixaran amb ganes de saber-ne més (i ens ensenyaran moltes tècniques).  


Horaris, lloc i preu 

- Hores de curs: 10 hores, repartides en cinc sessions de dues hores cadascuna.
- Dates: els dilluns i dijous 15, 18, 22, 25 i 29 de juny de 2020.
- Horari: de 18.00 a 20.00.
- Preu: 130 €

Procés d'inscripció

1. Envia'ns un correu a [email protected] amb aquestes dades:

- El títol del curs: "Escriure els records".
- Nom i cognoms complets.
- Número de DNI.
- Telèfon de contacte.
- Currículum breu.
- Les sessions seran totes online.
- Places limitades 

2. Rebràs una resposta, amb indicacions per confirmar el tràmit.


Care Santos

Care Santos (Mataró, 1970) és escriptora. Autora d'una nombrosa obra per a joves i nens i de deu novel·les, la darrera de les quals és Diamant blau (Columna, 2015). El 2014 va rebre el Premi Ramon Llull de les Lletres Catalanes per Desig de xocolata (Editorial Planeta) i el 2017 el Premi Nadal amb Mitja vida (Columna edicions). L'última novel·la que ha publicat és Tot el bé i tot el mal (Columna Edicions). Escriu cada dia i cada dia s'ho passa més bé escrivint.

Facebook: Care Santos
Twitter: @CareSantos
Instagram: @care_santos
www.caresantos.com

 

Foto: Isabelle Dow

COMENTARIS

Llàstima!
Elisa, 05/10/2016 a les 18:00
+0
-0
M'hi inscriuria ara mateix. El meu 'handicap' és que penso, somnio de nit i de dia i escric en castellá.
Putada.
A l'Elisa
Catorze.cat, 05/10/2016 a les 20:09
+1
-0
Elisa, per aquest motiu no hi ha absolutament cap problema. Pots escriure en castellà.
Massa jove ?
Anònim, 05/10/2016 a les 21:56
+0
-0
Tinc que anys sóc massa jove per aquest curset ?
distància i horari
Xènia, 05/10/2016 a les 22:41
+0
-0
Hi ha alguna opció per fer el curs en línia?
Gràcies
Elisa, 06/10/2016 a les 08:27
+0
-0
Doncs moltes gràcies. Avui mateix enviaré el correu electrònic.
Taller Escriure la memoria
Carme br, 06/10/2016 a les 09:35
+5
-0
Opcions del taller on line???
curs literar
maria 1958, 06/10/2016 a les 20:48
+0
-0
M agradaria força realitzar aquest curs pero visc a Valencia. Hi ha alguna possibilitat que es faci en un futur a Valencia?
Taller escriure la memòria
Susanna Carpi, 12/01/2017 a les 11:09
+3
-0
Hi ha possibiltat de fer- lo on line?
Visc a Igualada i la salut m'impedeix desplaçaments
Taller on line?
DesdelVallès, 03/04/2017 a les 09:25
+0
-0
També voldria saber si hi ha possibilitat de fer-ho on-line. Gràcies.
Escriure els records
Anna Mar, 18/04/2017 a les 01:03
+0
-0
Hola,
Hi ha la possibilitat de taller on-line?
Gràcies
Anna
Escriure els records
Núria Reichardt, 04/05/2017 a les 21:54
+0
-0
Hi ha alguna possibilitat de fer-ne un a Mataró?
Online
Sara Bagés, 05/05/2017 a les 09:51
+0
-0
Difícil pels que som de fora de Barcelona, una llàstima.
Com jo que sóc de Reus. Es podria fer algún online?
Online
Maiolis, 04/06/2017 a les 19:52
+0
-0
Em passa el mateix. Voldria fer el curs però visc fora de Barcelona...
Possibilitats de fer-lo online? Possibilitats de fer-lo a Torroella de Montgrí?
Hacerlo on line
Lola Seres, 21/10/2017 a les 08:44
+0
-0
También vivo fuera, en Valencia, pero me interesa muchísimo.