M'agrada el meu cos

14 fotografies de dones alegres sense roba i sense complexos

Retrato el meu part

| 05/10/2016 a les 12:13h
Especial: Galeria
Arxivat a: Passadís, cos, consciència, fotografia, dona
Amb alegria i naturalitat. Sense roba ni complexos ni manies. The Nu Project és un projecte fotogràfic que retrata dones d'arreu del món en un ambient còmode i casolà. La idea és allunyar-se dels maniquís i dels cànons impossibles i mostrar belleses reals, d'estar per casa.

1.

Foto: The Nu Project


2.

Foto: The Nu Project


3.

Foto: The Nu Project


4.

Foto: The Nu Project


5.

Foto: The Nu Project


6.

Foto: The Nu Project


7.
Foto: The Nu Project

8.

Foto: The Nu Project


9.

Foto: The Nu Project


10.

Foto: The Nu Project


11.
Foto: The Nu Project

12.

Foto: The Nu Project


13.

Foto: The Nu Project

 
14.

Foto: The Nu Project

COMENTARIS

És molt bonic q les dones mostrin el seu cos sense sentir vergonya
Anònim, 30/07/2016 a les 23:24
Interessant
+89
-9
No tothom tenim un cos 10..Però mos amb de astimade a natres mateixes ja sigui per la nostre manera de pensar de fer i de ensenya el nostre cos o de dir lo q vulgem som lliures de mostrant tal com sóm
Fa goig
Anònim, 31/07/2016 a les 00:54
+45
-5
Plenes de vida i autenticitat.
msaclista
Leocadia, 31/07/2016 a les 01:52
+42
-46
Segurament amb algu l'hi agradaran aquestes fotos.Yo esper-ho aviat veure les mateixes,pero amb homes.Fora l'utilitzacio de la dona
horrible
Anònim, 31/07/2016 a les 12:15
+28
-53
Si es fa q es fácil be, nomes hi ha una dona amb una quilos de mes, no hi ha cap dona gran, ni amb un pit mes gran q l altre, ni amb celulitis. No son models pero hi ha un casting darrere estudiat i es nota
CLAR QUE SI...
L' ESCOCÈS, 31/07/2016 a les 15:56
+25
-9
Boniques fotografies, la Natura és bella en tota dona...i completament d' acord en que també se les facin 14 homes...
I homes?
Olga SN, 31/07/2016 a les 19:15
+44
-11
Els homes també pateixen la pressió de cossos musculats. Massa sexista posar només dones en aquest treball. Les dones ni som dèbils ni hem de demostrar res.
Es tan real como la vida de estas mujeres
FJTfotografía, 01/08/2016 a les 00:44
+27
-3
Esto es una realidad y está sucediendo, cada día más y cada día somos más fotógrafos a los que se nos demanda este tipo de trabajos. De forma privada, no forman parte de nuestros books o portafolios. Por que es algo muy personal y privado o no, eso lo decide la clienta. Y una cosa tengo muy clara y es que cualquier mujer que lo desee, puede, merece y debe sentirse una musa si me permiten decirlo así, por un día, unas horas, mientras dure la sesión de fotos o toda una vida si es su deseo disfrutando de esas fotos y las que vengan. Mis felicitaciones a todas aquellas mujeres jóvenes y no tan jóvenes que un día decidieron o decidirán que también pueden ser modelo cuando ellas lo deseen.

Real
Anònim, 01/08/2016 a les 09:53
+10
-1
Me ha gustado mucho , como la vida misma ,real.
Fàstic
Anònim, 01/08/2016 a les 21:22
+7
-147
Quin fàstic de dones.
L.ànima alegre
Anònim, 22/08/2016 a les 14:53
+35
-3
No es el cos , ho important es a dins, i aquestes noies se les veu feliç , i això és més important que la talla i la forma, m.apunto a la llibertat!
Natural
Montse R, 23/08/2016 a les 10:43
+20
-4
Bonic,tal qual és, sense anar més enllà.
Totalment d'acord que també és bonic mostrar nu el cos masculí.
És lo que és
Fàstig el que diu fàstig, 06/10/2016 a les 08:28
+41
-0
A la vida hi ha moments per tot, i el cos és un reflexe, jo tenia un cos deu als 18 però ara amb fills, casa i una malaltia crònica tinc un cos real a la meva situació, i no m, importa, hi accepto i m, estimo tal cual sóc. Fàstig de dones, fàstig tu anònim que potser ets una dona amargada que solament menges un tros d,enciam per ser prima o potser un home d, aquests que s, agafen russes de 1,80 , rosses i esbeltes per presumir d, elles. Això sí que pot fer fàstig...
Desacomplexades
EFS, 06/10/2016 a les 12:38
+25
-1
M'encanten les seves rialles. És el que, per a mi, les fa més boniques a totes.
Més del mateix
Anònim, 06/10/2016 a les 15:02
+10
-14
Encara estic buscant una finalitat a aquesta col.lecció de fotos. M'hauria agradat més veure en conjunt 14 homes i dones orgullosos del seu cos perquè el que veig fins ara no difereix tant d'altres vegades. Dones despullades. Jo estic contenta del meu cos i no em cal que ningú m'hagi de veure nua per creure-m'ho.
Integras
Anònim, 06/10/2016 a les 15:43
+3
-0
Anima Sana in Corpore Sano
Hipocresia progre
Anònim, 07/10/2016 a les 22:07
+8
-4
No cal que les dones ni els homes hagin de sortir despullats per estimar-se el seu propi cos ni per ser feliços.
de fet ian mes k stan bones
WTF, 20/06/2017 a les 04:17
+0
-0
la naturalitat seria no tenir qe ensenyar fotos nues a un 'projecte' fotografic per demostrar que no tens manies o q no estimes el teu cos. // aixo es machisme o es hembrisme o qe es perqe ja mestic perdent amb tanta tonteria. // esteu buscan clics? // ja qe poseu algo "dart" no podrieu posar algo mes interessant,, una idea menys vista i menys hipocrita i menys de tot?? // 4 lus d bellesa real ajja ya ni entro perqe em podria morir
Genial
Telma, 20/06/2017 a les 10:13
+0
-0
Són unes fotos genials. Y unes dones molt valentes.
Mirall
Anònim, 20/06/2017 a les 11:58
+1
-0
Està bé. Una persona s'ha atrevit a escriure que li fa fàstig. Que bé!
És la llibertat d'expressió.
No m'ofèn perquè sé que el que veiem en els altres, és el reflexe del que veiem en nosaltres. No pasa res.

He pesat molt poquet durant molts anys. M'he vist lletja perquè mai era prou prima i us he de dir que he vist a altres dones lletjes, elles tampoc eren mai prou primes.

Ara peso més i accepto que sempre sentiré que puc ser més (de tot). Ara bé, més bonica, no. Sóc única. Aprènc dels arbres i de les plantes i les flors; no em comparo amb ningú. Ni millor, ni pitjor. Diferent.

I ara vaig a les dones tal i com són, esplènidides i precioses. I per això he après: són un mirall.

I jo no sento ràbia ni dolor al llegir el comentari...és una veritat, la seva veritat. I somric per dins i espero que aquesta persona trobi la Pau en el seu ser, algun dia, al estimar-se.
Somriure
Anònim, 20/06/2017 a les 14:18
+0
-0
Jo només he vist somriures i felicitat Fantàstiques !!
Persones que donen pena
Anònim, 21/06/2017 a les 15:28
+0
-0
En referència al/la que ha manifestat fàstic per aquestes fotografies. Penso que si aquestes imatges et fan fàstic deus estar molt buit per dins, molt pobre...et donaria una abraçada ja que penso que n'has tingut molt poques en aquesta vida, així que més provocar-me un sentiment de rebuig, em provoques PENA en majúscules.