Música clàssica

El cànon de Pachelbel

Recordem el compositor del barroc escoltant-ne l'obra més coneguda

| 09/03/2020 a les 07:04h
Especial: In memoriam
Arxivat a: El piano, música clàssica, Pachelbel
El compositor, organista i professor alemany del barroc Johann Pachelbel (que va ser batejat l'1 de setembre de 1653 i que va morir el 6 de març de 1706) va ser autor d'obres com El cànon en re major, del qual se n'han fet una gran varietat d'arranjaments per a tot tipus d'instruments i agrupacions musicals.

COMENTARIS

Pachelbel a tot arreu...
Polikarpa, 01/09/2016 a les 08:57
+32
-1
El cànon de Pachelbel
Anònim, 01/09/2016 a les 17:07
+16
-0
Els meus fills saben que aquesta és la cançó que vull sentir el día que marxi d'aquest món ...amb això us ho dic tot!!
Cànon de pachelbel
Anònim, 01/09/2016 a les 23:54
+6
-0
Atemporal i encisador
Emocionant sempre
Anònim, 22/10/2016 a les 16:04
+5
-0
Hi ha alguna cosa que el fa únic, emocionant, colpidor...
canon de Pachebel
Anònim, 24/10/2016 a les 07:25
+0
-0
per la pau-la unio de tot=AMOR.GRACIES.
Canon de Pachebel
Sylvia, 14/06/2017 a les 01:53
+9
-0
Una caricia per l'ánima
Tendresa
Pachebel, 14/06/2017 a les 07:21
+3
-0
Quan vull pensar amb la tendresa, penso amb aquest cànon
Tant...
Africa, 03/07/2017 a les 16:41
+3
-0
Quan vaig preparar la festa més gran del món que he fet per tenir junts a tots els meus, a tots els q m'estimo, a tots els q volia donar les gràcies d'una manera especial...vaig fer que l'orgue toqués a la basílica el canon de pachabel...pq sempre mha acompanyat i forma part de la meva pròpia banda musical...
Sobre el Canon de Pachelbel
Anònim, 17/03/2020 a les 01:13
+0
-0
Vídeo molt interessant sobre la història d'aquesta obra. Molt recomanable!


Y6SBoImkk
Records
Anònim, 26/03/2020 a les 00:28
+0
-0
Aquesta música sempre m'acompanya , des de el dia de la meva comunió, tenía 7 anys, m'emociona